• Therese6699

Tilles tråd

Det här är Tilles nya tråd. Eftersom dom valde att plocka bort den andra så hoppas jag att vi kan fortsätta här.

Tille har en ovanliga sjukdom som heter Epidermolysis Bullosa och han har dessvärre en dödlig variant "Herlitz". Tråden är till för dom som känner att dom vill ställa frågor om sjukdomen och som bara vill stötta oss med några värmande ord. Det betyder mer än vad ni tror.

Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:57:42:
    Tille has a rare illness that is called Epidermolysis Bullosa Herlitz lethal. This thread is for those how wants to write som caring message or want to ask something about his disease. Your words mean a lot for us. If you want to say some words to us or Tille. Please write here or write ut att till6699@yahoo.se.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:58:43:
    Mmm have to correct the mailadress.. tille6699@yahoo.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-12 16:09:48:
    Då insamlingar och länkar till insamlingar inte är tillåtna i forumet undanber vi oss från att ni nämner sådant i denna tråd. I gästböcker är detta okey, men inte i tråden. Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-16 08:44:24:
    Nu har vår lillprins stilla somnat in. En kämpe som få med ögon så blå. Saknad av många.
    Kramar
    Mamma

• Svar på tråden Tilles tråd
  • Flutterby

Önskar god natt o hoppas ni får sova gott. Jag ska tänka på er lite extra mycket(om det är möjligt...) i morgon. Låter så fint, det där med ballongerna, önskar man kunde se dem härifrån.

• Anonym (Pyret)

En liten fundering...
    Liams mamma finns han med i bilden någonstans?
    //Pyret

• Helena o Teo

Lilla Tille!

I morgon ska jag titta upp mot skyn, och kanske, kanske får jag syn på massor av färggranna ballonger som är på väg till dig! Du delar nog med dig av dem till dina änglakompisar!

I morgon kommer vi vara många, många som tänker på dig lilla vän, och på din familj här nere på jorden. Vi kommer att tänka på hur stark, modig och fin du var och fortfarande är. Tack vare alla bilder kan jag titta och minnas när jag vill, och det vill jag, minst en gång varje dag.

Ha nu en skön natt och låt solen skina över dina familj och alla dina vänner i morgon!

Snusning på dig lilla sötnos!
    /Helena

• Safari

God natt kära Therese och familj.

Kommer att tänka väldigt mycket på er imorgon.
    Tille kommer att få en underbar begravning.

Kramizar

• Bonus

Tittar in för att önska er en god natt, hoppas att ni kan sova.. Tänker mycket på er.

omtanken är den bästa av alla tankar

kram

• miamammsen

Många kramar till er ,ni finns dagligen i mina tankar och eran lille Tille har förändrat hela min vardag... Tack Tille för att du föddes till den du var... Hoppas morgondagen bjuder på en stor sol för din minnesstund, då du inte är annat än ett stort solsken för denna värld..

• Nötkaka

Therese: jag vil gärna önska er en riktig god natt.

Jag kommer tänka på er hela dagen imorgon.
    Hoppas att dagen blir fin - är helt övertygad om att den kommer bli jättevacker!

Måste ställa en känslig fråga: du behöver ej svara
    - kommer ni få se Tille imorgon igen?

Massor av kramar

• catmamma

Ville bara som så många andra önska er styrka att ta er igenom morgondagen. På begravningar/minnesstunder blir det liksom så verkligt att den vi älskat och mist verkligen är borta för alltid. Eller iallafall tills man möts igen för de som tror på det. Hoppas ni får en fin dag och jag är säker på att Tille är med er då//Catmamma

• corinne7

Hej familjen !
    Vill bara säga att jag kommer tänka på er imorgon.Hoppas ceremonin blir som ni har tänkt er.

Några uppmuntrande rader till Er snälla människor som gjort
    ömheten och godheten till en konst.

Livet är så vist inrättat att ingen på allvar kan försöka hjälpa en annan utan att hjälpa sig själv.

Ralph Waldo Emerson

Du öppnade din inre dörr, och gav oss en känsla av värme och öppenhet,vilket gav dig ett bättre utgångsläge att hantera din egen sorg och sorgearbete .

Vi är många härinne som vill hjälpa dig coh stötta dig så mycket vi kan.
    Kramar Marie

• Killarna Larsson

Tänker på er ofta..!
    Hoppas eran dag blir fin i morron, o minnesvärd, men det vet jag att den blir.
    Synd att vi från Gällivare inte kan se ballongfärden, men hoppas på att få se det på bild iaf..
    Kramizar till er!
    Från sussie med familj..