• Therese6699

Tilles tråd

Det här är Tilles nya tråd. Eftersom dom valde att plocka bort den andra så hoppas jag att vi kan fortsätta här.

Tille har en ovanliga sjukdom som heter Epidermolysis Bullosa och han har dessvärre en dödlig variant "Herlitz". Tråden är till för dom som känner att dom vill ställa frågor om sjukdomen och som bara vill stötta oss med några värmande ord. Det betyder mer än vad ni tror.

Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:57:42:
    Tille has a rare illness that is called Epidermolysis Bullosa Herlitz lethal. This thread is for those how wants to write som caring message or want to ask something about his disease. Your words mean a lot for us. If you want to say some words to us or Tille. Please write here or write ut att till6699@yahoo.se.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:58:43:
    Mmm have to correct the mailadress.. tille6699@yahoo.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-12 16:09:48:
    Då insamlingar och länkar till insamlingar inte är tillåtna i forumet undanber vi oss från att ni nämner sådant i denna tråd. I gästböcker är detta okey, men inte i tråden. Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-16 08:44:24:
    Nu har vår lillprins stilla somnat in. En kämpe som få med ögon så blå. Saknad av många.
    Kramar
    Mamma

• Svar på tråden Tilles tråd
  • trollet77

Idag såg jag en fjäril för första gången i år här uppe i Luleå, och då kom jag genast att tänka på dig Tille-lille. Tänk vad du har åstakommit under din alldeles för korta tid här på jorden. Fått många av oss att stanna upp och tänka till lite, och jag tror många många har blivit bättre föräldrar, och börjat uppskatta våra små mycket mer =), det har i allafall jag. Man vet aldrig hur länge vi får ha dom till låns våra små älsklingar.

• marie 37

Natten kommer smygande och jag sitter här och gråter, igen.

Jag har gått hela eftermiddagen och klurat på hur jag ska kunna med ord stötta er, men har kommit fram till att de ord jag letar efter finns inte. Jag skulle vilja krama om er och gråta tillsammans med er. Tille har gjort ett enormt intyck på mig och hans ljus kommer att brinna, kväll efter kväll.

Jag önskar er en bra natt för i morgon kommer det att bli en tung dag. Även för oss som inte är på plats. Ballongerna kommer att bli en succé. Jag kan se framför mig hur Tille myser och har att gör resten av dagen med att leka med alla ballonger.
    Även vi kommer att släppa ballonger för att hedra Tille.

Mina starkaste tankar och kramar skickar jag till er.

Sov gott.

Vi ses imorgon./ Marie i Helsingborg

• Wagram

Manga kramar och lycka till i morgon. Jag tror att det kommer att bli en fin och rofylld stund. Kanns det jobbigt sa be Tille om lite styrka! *Kramar!*

• MalinoNiklas

Hej hela härliga familjen!

Har inte skrivit på ett tag men har läst en del i tråden och i din dagbok Therese....
    ...och jag blir liksom varm inombords..dels över allt fint alla skriver men framför allt över det du skriver. På nåt vis är du så framåt, det känns att ni kämpar varje dag och tar, trots allt, positiva steg framåt. Ni gör så många roliga saker nu när ni har möjligheten på ett annat sätt och för mig som utomstående känns det så hoppfullt.

Jag tror att eran och Tilles dag imorgon kommer att bli så fin, så fin, naturligtvis många tårar också. Tille kommer nog att vara med för att kolla in alla som vill visa att dom aldrig glömmer honom. Naturligtvis vill han också se sin underbara familj som har ordnat med världens finaste begravningsceremoni och som älskar honom så ofantligt mycket.

Tille, lilla söta vän, glömmer dig inte, tänker på dig ofta, vet att du har det bra nu utan smärta och med ro.

Skickar massor av styrkekramar inför dagen imorgon, kommer att tänka på er!

Malin, Niklas och Hugo

• mammaNena

vi ska tänka på er här nere på västkusten oxå.. ha en så bra dag det bara går... //Helena & Mia

• Trivium

Önskar er en fin minnesvärd stund imorgon. Trots några dagars distans sen Tille lämnade oss bränner tårarna i ögonen och man önskar att allt hade varit annorlunda när man är här och läser.

Sov gott!!!

• Marylo

Ni får massor av styrkekramar från våran lilla familj i dalsland!

• sis02

Jag önskar er en fin dag imorgon. Ni kommer att vara i mina tankar hela dagen. Jag är alldeles säker på att det kommer att bli en fin stund med alla er kärleksfulla människor. En massa styrkekramar till er!

• Visslan
    Panda... Va bra att du har koll på det som skrivs allra helst när du skriver det själv.. för det har inte jag
    Men då blir det massa ballonger som kommer att stiga iväg i morgon..
  • Eija77

Nu säger jag godnatt. Kommer att tänka på er extra mycket imorgon... det är vi många som kommer att göra. *kram*