• Therese6699

Tilles tråd

Det här är Tilles nya tråd. Eftersom dom valde att plocka bort den andra så hoppas jag att vi kan fortsätta här.

Tille har en ovanliga sjukdom som heter Epidermolysis Bullosa och han har dessvärre en dödlig variant "Herlitz". Tråden är till för dom som känner att dom vill ställa frågor om sjukdomen och som bara vill stötta oss med några värmande ord. Det betyder mer än vad ni tror.

Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:57:42:
    Tille has a rare illness that is called Epidermolysis Bullosa Herlitz lethal. This thread is for those how wants to write som caring message or want to ask something about his disease. Your words mean a lot for us. If you want to say some words to us or Tille. Please write here or write ut att till6699@yahoo.se.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:58:43:
    Mmm have to correct the mailadress.. tille6699@yahoo.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-12 16:09:48:
    Då insamlingar och länkar till insamlingar inte är tillåtna i forumet undanber vi oss från att ni nämner sådant i denna tråd. I gästböcker är detta okey, men inte i tråden. Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-16 08:44:24:
    Nu har vår lillprins stilla somnat in. En kämpe som få med ögon så blå. Saknad av många.
    Kramar
    Mamma

• Svar på tråden Tilles tråd
  • Anne M

Mm, visst är det bra Visslan .

Klockan 11 släpper jag mina ballonger, så ni som bor i Stockholm, ta en titt ut, vem vet, ni kanske ser dem .

Sov gott, alla!

Lev inte i det förgångna, lev för stunden, det förflutna går ändå inte att få ogjort.
  • Black Lady

Smyger in och önskar er en godnatt.

Hoppas att ni får en fin dag imorgon.
    Så vackert det låter med ballonger, det tycker nog även Tille prinsen.

*kramar om*

• r0l

Hoppas ni får en fin och minnesvärd cermoni för Tille imorgon!

Kram,
    Roger

• ninaa 65
    Titta in och säger godnatt.
    Jag önska jag kunde ge er många styrkekramar inför morgondagen, ni kommer att vara i mina tankar.
    Vad fint av Toblerone och ordna med ballonger till i morgon, Tille-vännen kommer säkert fånga någon och springa runt med. Jag kommer att titta efter Tilles ballonger, kanske flyger någon förbi nere i blekinge .

Kramar i massor från Carina
  • jeja66

Jag tycker också att det låter vackert med ballongerna. Hoppas Tille fångar en och leker med där uppe.
    Hoppas ni får en bra minnesstund i morgon.
    Idag pratade vi om Tille på mitt jobb och vi satt tysta en lång stund och var och en tänkte på er.

Många kramar //Eva

Här kommer kvällens ljus också.
    .....^?...
    ..../........
    ...(....)?...
    ...,~?~,?...
    ...|.....|?...
    ...|.....|?...
    ...|.....|......
    ...|___|.....
    ..(____)..
    .(_____)..

• Therese6699

Godkväll: Snart ska jag ta och lägga mig så jag är pigg imorgon. Det kan behövas kan tro. Vi har gjort så himla fint här hemma. jag ska försöka knäppa kort sedan så ni kan få se. Både hans minnesbord och ifrån begravningscermonin.

Lotta N: som du redan har fått svar på så ligger det rätt mycket snö kvar här.. men det har aldrig hindrat lite grillning : ) Vi käkade entrecote och potatisgratäng. Jag lyckades precis när jag skulle skära till första tuggan att vippa tallriken på golvet... jag blev inte så glad, men katterna blev desto gladare. Det var tur att vi hade mycket kött.

Angelica: Cermonin börjar klockan ett imorgon.

Tussane: Vilken otroligt fin dikt din dotter har gjort. Krama henne från oss.

IremlinFraNorge: Liam ville att jag skulle skriva att han tackar så himla mycket och att spelet "äger", det betyder att det är häftigt har jag fått lära mig.

Madd3: Det kan komma en dokumentär, en väldigt vacker sådan om Tille. Men det beror lite på hur vi känner och om SVT vill visa den. På något sätt skulle det kännas skönt om ni fick se Tille i rörliga bilder.

AnneB: det är helt okey.

Pyret: Liams mamma bor i Örebro. Han har bott med Nicklas och mig i 7 år så han är ju hemma hos oss. Men han träffar sin mamma då och då. Dea, Liams helsyster bor med sin mamma har varit här rätt mycket nu fram tills hon började i ettan. Då blir det ju genast lite svårare.

Nötkaka: Vi kommer inte se Tille imorgon. Vi gjorde som så att alla i släkten kom hem till oss samma kväll som Tille somnade in. Då sa dom hej då!

Imorgon kommer jag nog vara in hit en sväng på förmiddagen. Sedan blir det nog ingenting förrän sent på kvällen.

Stora godnatt kramar
    Therese

• Tarjas

Hej Tillevännen, det är jag. Vet du i morse när jag vaknade klockan 6, så snöade det av bara den. Och vet du? Då tänkte jag på dig. Jag tänkte att nu har Tille vaknat riktigt tidigt och busat till det, bara för att Tarja och alla andra människor som skulle åka från Hölö till Stockholm skulle få sitta extra länge i bilen. Kanske hinna ta sig en extra funderare över hur jag väljer att spendera denna torsdagen på...Jag har haft fullt upp. Det har säkert du också Tillehjärtat, lekt med snökanonerna och busat runt med dina änglakompisar...Har du hört Tille-Prinsen, ni kommer få ballonger imorgon, jipii va skoj. Tänk vad dina fantastiska föräldrar gör för dig. Imorgon kommer de ju ha en så fantastiskt fin avskedsceremoni för dig. Tillevännen...Hjärtat...För även om jag tror att du alltid finns här bland oss jordbor...så vill så många säga hejdå till dig...Prinsen. Din underbara mamma, nyfriserad och allt, och din fantastiska pappa + säkert många andra, har gjort så mycket för att dagen imorgon ska bli så fin som möjligt. Fin, men säkert kommer dagen också innehålla sorg, glädje, skratt, gråt, minnen och framförallt kärlek... Kärlek Tillehjärtat...kärlek som dina föräldrar, syskon, mor-och far föräldrar och alla andra dina nära och kära som älskar och som saknar dig så mycket, känner...även vi som inte "känner" dig saknar dig så...Tille-Prinsen... Jag vet att du har det bra nu...men jag blir ändå ledsen, när jag tänker på att du egentligen ska vara hemma hos din mamma och pappa och gosa med de...men så blev det inte...Ditt liv hade en mening och den har betytt så mycket för så många människor...Lilla stora Tillevännen... och se dina föräldrar... de som du så omsorgsfullt valde ut... de är de enda som klarar av att vara starka...känna så mycket kärlek...sorg, ja allt som kommer deras väg, känns som de kan hantera allt, tag gaden ock känslorna som de kommer...vilka människor...de är din mamma och pappa Tillehjärtat...din...Hoppas du njuter av att se de dina samlade imorgon, med alla fina minnen av dig...tillsammans...

Skippa snökanonerna imorgon Tillevännen=) Ballongerna gör sig mycket bättre mot en klarblå himmel tror jag...Kom ihåg att fånga den finaste Tille...den finaste ballongen till den finaste ängeln...

Sov så sött Tillevännen. I morgon är en ny dag...en bra dag.

Du finns i mitt hjärta ...idag...imorgon...i evighet...

Kramar

Tarja

• Therese6699

Just det... Toblerone... så himla sött av dig att ordna det här med ballongerna!

• monchichi2

Hej Therese:) Dagen imorgon kommer att bli så fin, så fin...Kommer att vara med er i mina tankar...Så himla skönt att du,Nicklas och barnen har varandra och sådan underbar familj och vänkrets runt omkring er:) Idag for vi iväg för att beställa en liten blomma till Tillelille, när jag kom på att jag visste ju inte vart den skulle lämnas. Nåja, jonas ringde då upp svenska kyrkan (som sa att det finns 4kyrkor i sundsvall), som i sin tur skickade oss vidare till fonus, som i sin tur sa att begravningen var privat(visste vi ju redan)och att vi inte fick skicka någon blomma...Vaaa!!??Blev så himla ledsen, tårarna sprutade...Har ju fått din tillåtelse, ville bara få reda på vart den skulle...Så blomman kommer sen, och imorgon för att hedra min/vår/er söte Tillelille så kommer det härifrån vår trädgård att sväva upp några ballonger, tyckte så mycket om den iden och tanken:) Tusen och åter tusen bamsekramar på dig och familjen...Ni finns imitt hjärta och i mina tankar...Natti Natti /christina med familj

• IR 72

Hei titter innom for og si god natt.

I morgen skal jeg tenne et lys for dere og Tille.
    Sender mange varme tanker og klemmer.Håper dagen i morgen blir fin.
    Sov Godt.