• Therese6699

Tilles tråd

Det här är Tilles nya tråd. Eftersom dom valde att plocka bort den andra så hoppas jag att vi kan fortsätta här.

Tille har en ovanliga sjukdom som heter Epidermolysis Bullosa och han har dessvärre en dödlig variant "Herlitz". Tråden är till för dom som känner att dom vill ställa frågor om sjukdomen och som bara vill stötta oss med några värmande ord. Det betyder mer än vad ni tror.

Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:57:42:
    Tille has a rare illness that is called Epidermolysis Bullosa Herlitz lethal. This thread is for those how wants to write som caring message or want to ask something about his disease. Your words mean a lot for us. If you want to say some words to us or Tille. Please write here or write ut att till6699@yahoo.se.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:58:43:
    Mmm have to correct the mailadress.. tille6699@yahoo.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-12 16:09:48:
    Då insamlingar och länkar till insamlingar inte är tillåtna i forumet undanber vi oss från att ni nämner sådant i denna tråd. I gästböcker är detta okey, men inte i tråden. Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-16 08:44:24:
    Nu har vår lillprins stilla somnat in. En kämpe som få med ögon så blå. Saknad av många.
    Kramar
    Mamma

• Svar på tråden Tilles tråd
  • Tarjas

Hej Therese

Jag hoppas ni får en fin dag imorgon. Jag kommer tänka på er, som alltid. Tille kommer nog bli jätte glad för ballongerna, jag sa åt han att fånga den finaste, för han är den finaste ängeln av alla. Sov så sött, och vakna till en underbar dag fylld med kärlek, minnen, sorg och skratt...allt som livet har att erbjuda.

Sov så gott

Kramar

Tarja

• Tarjas

Måste bara säga att bilden där Tille-Prinsen sover som en stock=) är helt underbar. Det är de alla, men just den gillar jag sååå mycket.

Kramar

Tarja

• monchichi2

Du finns för evigt i mina tankar och i mitt hjärta Tillelille...
    Natti Natti du söta lilla änglatuss...
    Puss på dig så länge...

• zitis81

va roligt att du gett dig tid att göra dig fin. Det kan betyda så mycket om man får känna sig fin
    Jag sänder alla mina lyckönskningar till er inför morgondagen. Hoppas och tror att det kommer bli jätte fint. OK jobbigt kommer det bli men jätte fint.

Ha nu en riktigt god natt. Sov gott Kram Rosita med familj

• Pyris

Kikar in en sväng ikväll för att önska hela familjen en Riktigt God Natt...

Jag ska önska av hela mitt hjärta imorgon att ni får en strålande dag.
    Hoppas himlen är lika blå, som Tilles ögon. Och solen skiner lika starkt som Tille....

Idag kom artikeln ut om lilla Tille till våran lokaltidning. Dom hade satt fel på ditt efternamn, Therese, så du får heta Svensson här. Men pg-numret stod med iallafall, och det var ju det som var huvudsaken. Hoppas att det kan hjälpa till lite.
    Tänkte, om ni vill se den, så kan vi skicka den till er.

Panda: Jag ska också haka på ideén med att släppa ballonger. Får springa till affären imorgon.

Tille-gubben. Vart har du gjort av min stjärna?? Stjärnan som lös så klart, på påskaftonskväll. Stjärnan som gjorde så att jag förstod att du hade vandrat vidare. Jag hittar den inte...

Gonatt hela familjen Beundransvärd.
    Gonatt Tille-gubben...

Många kramar

// Paula - med Tille i hjärtat ♥

• gurlie
    Kramar och en God natt önskar vi er.

Kram till dig också Tille.. hoppas att du kan se din mor och far.

Lovisa och Frode.
  • monchichi2

Ni vet vad dom säger om bebisar/små barn som sover med händerna som lille Tilleman gör...Att dom har det bra/att dom trivs i sin omgivning:) Vem hade inte gjort det med den fina fantastiska och otroligt älskvärda familjen!!!:)

• Björnes

Hej Therese!

Läste precis att du ska gå och lägga dig snart. Klokt val, måste ju vara pigg imorgon. Jag kommer att tända ljus för er lille prins och tänka extra mycket på er imogon. Det kommer att bli mycket fint men säkert ganska jobbigt också. Det är alltid svår att ta farväl av en närstående....Jag kommer att tänka på er.

Tittade på alla fina blider som är gjorda på lille Tille. De är så fina och han var så ljuvlig er lille prins. Tårarna vill inte sluta att rinna. Var tvungen att sluta titta emellanåt för att jag skulle kunna lugna ner mig igen...

Skönt att du blev nöjd med frisyren. Tror som så många andra påpekat för dig att för Tille är du den vackraste mamma man kunde så du skulle nog kunns se ut precis hur som helst! Tille älskade dig ialla fall!

Så fint det kommer att bli med ballonger. Det var verklligen en kul idé.

Lycka till med minnescermonin i morgon. Ni verkar ha gjort så fint. Jag är övertygad om att det blir vackert!

Sov nu så gott!
    Många styrkekramar till er alla
    Erika

• mirre2

Godnatt till er och Till dig Tille i himlen oxå hoppas du lilla Tille haft en bar dag på molnen!