• Therese6699

Tilles tråd

Det här är Tilles nya tråd. Eftersom dom valde att plocka bort den andra så hoppas jag att vi kan fortsätta här.

Tille har en ovanliga sjukdom som heter Epidermolysis Bullosa och han har dessvärre en dödlig variant "Herlitz". Tråden är till för dom som känner att dom vill ställa frågor om sjukdomen och som bara vill stötta oss med några värmande ord. Det betyder mer än vad ni tror.

Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:57:42:
    Tille has a rare illness that is called Epidermolysis Bullosa Herlitz lethal. This thread is for those how wants to write som caring message or want to ask something about his disease. Your words mean a lot for us. If you want to say some words to us or Tille. Please write here or write ut att till6699@yahoo.se.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:58:43:
    Mmm have to correct the mailadress.. tille6699@yahoo.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-12 16:09:48:
    Då insamlingar och länkar till insamlingar inte är tillåtna i forumet undanber vi oss från att ni nämner sådant i denna tråd. I gästböcker är detta okey, men inte i tråden. Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-16 08:44:24:
    Nu har vår lillprins stilla somnat in. En kämpe som få med ögon så blå. Saknad av många.
    Kramar
    Mamma

• Svar på tråden Tilles tråd
  • wiloli

Ville bara skriva att vi tänker på er och hoppas att det blir lugnt och fint i morgon.
    Vad mysigt med ballongerna, kul idé.
    Nu skall vi gå och sova, skall upp tidigt imorgon.

Kram från oss!
    Linda och Stefan

• CrystalHeart
    Kikar in innan det är dags att krypa ner under täcket.

Önskar er en fin och fridfull dag i morgon.
    Hoppas vädergudarna är på gott humör, och låter solen skina över er.
    Men vem vet, har dom bara hört ryktet om alla fina ballonger som ska sväva upp i det blå till Tille i morgon, så lättar de säkert på molntäcket.

Sänder en stor, varm *styrkekram* er väg.

Kommer tänka lite extra på er i morgon när det är dags för ceremonin.

God Natt,

*kramar om* familjen styrka och kärlek

• Sanber

Hoppas på en fin dag imorgon!
    ska självklart tända ett ljus och skicka iväg ballong vi med!
    Tille man - snart får du massa fina ballonger att kika på!!

Kram och God Natt!
    Sov så gott nu!

Mamma Till Underbara Casper alias Cappe Cappelito!
  • Happy me

Kära Tillehjärtat! Tänk vilken snäll människa Toblerone är som ordnar ballonger till dig och de andra i änglalaget! Passa på att fånga så många du kan, eller ska du leta efter den finaste kanske? Hoppas du hittar fram till sjön vid regnbågen som Hemgårn pratar om, där kan du säkert både se ner till din familj och fånga alla ballonger du vill. Jag kommer tänka på dig då, spana och se om jag finner en regnbåge att söka efter dig med blicken. Finner jag den kommer tårarna trilla men bry dig inte om det Tillehjärtat, det är lyckotårar att du funnit en plats som även jag kan se. Du ser, det blir inget farväl i morgon utan bara vi ses åter en annan gång. Hoppas du bjuder oss alla på solsken i morgon. Kram och många snusningar lilla Tillehjärtat!

En dokumentär, oj det skulle vara jättejobbigt att se men åh, vad jag skulle vilja det. Jobbigt eftersom han väckt såna känslor bara genom korten och din berättelse men samtidigt så känner jag det som om han är en liten vän och då skulle det betyda mycket att få se honom. Jag förstår att ni måste överväga det mycket. För vems skull och i vilket syfte?

Du är säkert jättetjusig i håret Therese och Tille, han kommer tycka att hans mamma är den finaste i hela världen!

Morgondagen kommer vara en ansträngande dag men med all säkerhet också en fin och vacker dag att minnas, för resten av era liv. I morgon tänker jag lite extra på er och när klockan slår 13 så kommer jag att vara tyst i en minut, för att tänka på och känna Tilles stora betydelse och för allt han bidragit till. Lilla Tillehjärtat.... Må solen skina över den fina vita kyrkan, ner över kullen och sedan följa er familj hela dagen. Jag önskar er så mycket kärlek, värme och en riktigt fin dag ~ det är ni värda och Tille likaså efter den här jobbiga tiden.  Många, varma kramar till er!

• Amorella

Tassar in och önskar alla god natt...
    Hoppas det blir en fin dag imorgon och att solen skiner för Tille.
    *kram*

• soffan82
    Hoppas  på en fin dag med sol för er å TiLLes skull och att det går bra  ska tänka på er å tända ljus för lilla TIlle Kram å  hoppas du sover gott inatt
  • Flisaskruttan

Se där ja. Va bra att du är nöjd med frissen! Och det glädjer mig att du låter så sprudlande.
    Vi får väl hoppas på att det kan komma en snutt på TV med eran stjärna, många skulle nog glädjas över det.
    Vad vädret i morgon anbelangar så kan du nog vara LUGN! Lille Tille gjorde sig ju ett namn redan här ;o)

Nej du. Jag skall nog följa ditt råd och snubbla lite här med. Resten av familjen är redan nerbäddade, bara jag kvar.

Hoppas att morgondagen blir allt vad ni önskar den att vara.
    Och hur som hälst kommer den att bli jättefin tror jag.

Vilka gulliga kort du lagt upp med. Vilken matchtröja är det. (helt nollad i sportsammanhang)

Många kramar och godnatt.

*Tille! Hoppas att din dag har varit bra. Du har ju skänkt solsken över oss i alla fall. Du finns alltid i mina tankar lille vän. Vaka nu över din familj och se till att dom får en bra dag i morron!. 1000 lätta snusningar på dig*

• Clown

Kikar in och säger godnatt!
    Tänker på er.

Kram/ Charlotte Patrik & Simon

• Valencia

Många kramar till hela familjen Kärlek. Mina tankar är hos er i morgon.

Kramar

• bripoint

Hej!
    Ni har många fina bilder i Galleriet
    och Tilles leénde smittar verkligen av sig.
    Såg ett kort i galleriet som heter
    "Favoritposé hos mamma..."
    Tycker den bilden är så fin
    och man ser så mycket kärlek i den.
    Vi tänker på er i morgon.
    Hoppas ni får bra sömn.