• Therese6699

Tilles tråd

Det här är Tilles nya tråd. Eftersom dom valde att plocka bort den andra så hoppas jag att vi kan fortsätta här.

Tille har en ovanliga sjukdom som heter Epidermolysis Bullosa och han har dessvärre en dödlig variant "Herlitz". Tråden är till för dom som känner att dom vill ställa frågor om sjukdomen och som bara vill stötta oss med några värmande ord. Det betyder mer än vad ni tror.

Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:57:42:
    Tille has a rare illness that is called Epidermolysis Bullosa Herlitz lethal. This thread is for those how wants to write som caring message or want to ask something about his disease. Your words mean a lot for us. If you want to say some words to us or Tille. Please write here or write ut att till6699@yahoo.se.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:58:43:
    Mmm have to correct the mailadress.. tille6699@yahoo.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-12 16:09:48:
    Då insamlingar och länkar till insamlingar inte är tillåtna i forumet undanber vi oss från att ni nämner sådant i denna tråd. I gästböcker är detta okey, men inte i tråden. Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-16 08:44:24:
    Nu har vår lillprins stilla somnat in. En kämpe som få med ögon så blå. Saknad av många.
    Kramar
    Mamma

• Svar på tråden Tilles tråd
  • Pappan 66

God kväll!
    Skönt att höra att allt gått bra i dag.
    Foppas ni får lite tid för Er själva nu, det behöver ni säkert.
    Och Tille kan ni verkligen vara stolta över.

Kram

Claes

• Berkemo

Tittar in för att säga god natt. Har varit upptagen med so arbete halva dagen. Hoppas att er dag har varit bra. Jättefina blommor. Kram och god natt till HELA famliljen. Tille du är bäst!

• nessie72

Tille: hoppas din dag varit underbar...satt du och tittade ner från någon av dina stjärnor på den fina minnesstunden din mamma och pappa hade ordnat???? Sov nu riktigt gott så du orkar med morgondagens alla äventyr som väntar dig!!!

Therese,Nicklas,Liam och dea..hoppas eran dag vart riktigt bra..och att minnes stunden blev lyckad....vilken fin bukett från FL gänget...så fin med alla fjärilar..såg ut som en riktig sommar äng....

Tycker ni gör rätt som tar en väl behövlig semester..och thailand låter som ett riktigt semester paradis.....

Sov så gott och många långa styrkande och värmade kramar till er ....

Jeanette med familj

• Therese6699

Godkväll: Nu har jag läst igenom allt. Det blev en del då jag inte har haft tid att läsa under dagen. Men det har varit en underbar dag. Det är många som har ställt frågor om resan till Thailand. Så här kommer det ett svar till alla er.

Nicklas och jag ska åka själv till Thailand, vi ska åka på en två veckors semester med barnen till sommaren. Den har dom fått varit med och utarbeta. Liam kommer vara hemma här med min mamma och jag är rätt säker på att min mamma kommer skämma bort honom som en liten prins. Sedan tänkte hon ta med han till Stockholm över en helg. Vi ska åka den 7:e maj och vi ska bo på Kossa Mu.. Eller Koh samui som man också kan säga. Min moster var där och tyckte det var underbart. Vi har inte varit i Thailand innan så det här blir första gången.

Kerstin001: I don't really know if you can send money like that. But there is a EB union in Germany that can need some money too : )

Malinoniklas: Tilles minneslund är i Hässjö kyrka. Där är min mormor och morfar också så han behöver inte känna sig ensam.

Cineline: En otroligt fin bild!

Tusenlilja: Jag var in och kollade i ditt galleri och det var också massa fina bilder.

Loppan1: Jo, Liam och Dea har samma mamma.

Klöverdam: Boken kommer kosta ca 60 kronor och bokförlaget kommer skänka hela vinsten till Tilles fond. Helt otroligt tycker jag.

Isahan: Jo den killen har också samma variant som Tille´+ att det finns ett turkiskt par i Sundsvall som också har en son med samma variant. Så det är otroligt många fall i fjol och i år.

Hemgårn: Japp, vi checkar.

74Alfons: Man skulle kunna tro att stackars Ewald fick servera. Men hans problem var nog mest att han smet ut i en timme, han är innekatt så det blev nog lite jobbigt. Vi får väl som om det kommer några kattungar inom kort som är lite lik birmor. Då kan man ju förstå vad han hade gjort. Så han var nog mest trött över det och att han måste heja på alla människor. Det var min stackars mamma som var här och slet med all servering. Världens bästa mamma. Jag hoppas hon läser det här!

• Nötkaka

Hej Therese!
    Skrattar åt kortet på katten. Kan tänka mig att ni är lika trötta allihopa, förutom Tille då förstås , som sitter och myser och glädjer sig åt att han orkar mer än ni numera

Det låter som en fin dag!
    och annat kunde det ju inte bli

Skickar en kopp styrkande kaffe.
    Godnatt!

• Nötkaka

Koh Samui är jättefin ö!
    Ni kommer ha det fantastiskt. Och så många nya stjärnor ni kommer att se på "deras" himmel....

*snyft* är glad för er skull!

• Filipen

Hallå!

Tittar bara in för att säga god natt.
    Go´ katt ni har, förresten. Verkligen cool! :)

Hoppas att ni haft en fin minnesdag!

God natt lille Tille där uppe bland molnen, sov så sött!

Kramisar
    Mia

• Therese6699

Desse: Jadu, vi hade lånat ca 20 vaser, + att vi köpte några på auktionen. Sedan hade vissa varit lite förutseende och tagit med vaser. Så det gick faktiskt bra.. ska tippa på att vi hade ca 60 buketter och ca 20 talet andra blomuppsättningar i kruka. Sedan fick vi några träd och lite rosor. Så det blir väl till att ställa sig på knä i sommar och gräva lite.

När det gäller bullar och kakor så kan jag säga så här. Mamma bakade bullar och tre sorters kakor. Min kompis Lottis bakade kakor och falska potatisbakelser, en annan kompis Linda bakade dumlekakor och några andra kakor, Larra bakade också kakor och lite annat grejs. Nicklas pappas sambo hade också bakat. Så jag kan inte annat göra än att ta av mig hatten och tacka för det.

• Kinis

Heisann; igjen ;) Må spørre igjen :) Er det mange i Sverige som heter Tille, vet du det? Synes det er så vakkert navn, ALDRI hørt det før. Så passa det så utrolig godt synes jeg. Klem Kine

• AnnaCarina

Go kväll Therese, med familj, vad glad jag blir att läsa att ni har haft en fin dag idag, vilka fina blommor !. Låter härligt med Thailand, det är ni väl värda.. Jag skulle oxå vara stolt över att få vara Tilles mamma,så jag förstår att du är det, finns nog ingen som berört så mycket som den lilla gossen, men å andra sidan så hade han inte kunnat beröra så mycket om inte du hade varit hans underbara mamma, så jag tror att det finns ett antal peroner som är mycket stolta i din omgivning, med all rätt. Nu skall jag stupa i säg ,efter ytterligare en dag i trädgården. skall var hemma ensam med barnen nästa vecka, Jonas skall till USA.

Stora kramar
    Anna