• Therese6699

Tilles tråd

Det här är Tilles nya tråd. Eftersom dom valde att plocka bort den andra så hoppas jag att vi kan fortsätta här.

Tille har en ovanliga sjukdom som heter Epidermolysis Bullosa och han har dessvärre en dödlig variant "Herlitz". Tråden är till för dom som känner att dom vill ställa frågor om sjukdomen och som bara vill stötta oss med några värmande ord. Det betyder mer än vad ni tror.

Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:57:42:
    Tille has a rare illness that is called Epidermolysis Bullosa Herlitz lethal. This thread is for those how wants to write som caring message or want to ask something about his disease. Your words mean a lot for us. If you want to say some words to us or Tille. Please write here or write ut att till6699@yahoo.se.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:58:43:
    Mmm have to correct the mailadress.. tille6699@yahoo.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-12 16:09:48:
    Då insamlingar och länkar till insamlingar inte är tillåtna i forumet undanber vi oss från att ni nämner sådant i denna tråd. I gästböcker är detta okey, men inte i tråden. Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-16 08:44:24:
    Nu har vår lillprins stilla somnat in. En kämpe som få med ögon så blå. Saknad av många.
    Kramar
    Mamma

• Svar på tråden Tilles tråd
  • HeWe
    Gomorron Söta-goa Lilla Familjen Kärleksfull å Omtänksam...

Sovit som stockar hoppas jag, efter all träning.
    Ingen träningsvärk får jag hoppas, eller känns armar å ben som bly just nu.

Å idag blir de ju mys, för hela slanten. Bo på hotell, såååå ljuvligt. Nu ska ni riktigt bli uppassade å bara låta allt vara, nu är det Er tur å få koppla av.
    Hoppas ni får en fin dag/kväll när ni ska sitta där å spana ut genom hotellfönstret å se ut mot den fina utsikten. Så vackert beläget hotell..

Men givetvis...Tillemann ser nog till så ni får det soligt å fint, huvudsaken är ju att man har "Sol i hjärta å Sinne", å det har ju ni, absolut.
    Njut, så massor, varje sekund....rå om varann, kramas å bara *VAR*, 
    CarpeDiem...fånga dagen.

Ha trevligt, ät gott å mys hos varann...kramas mina vänner, kram kära gooaLiam Å GooDea. Slängpuzzizarna till min stjärna... Tillemann. Er Vän..Tillevännen Helén.
  • LillemanTösa

Go morron Go morron...

En ny dag då. Va spännande.. ..

Vilken mysig kille då, sitta vid Familjen Kärleks dörr med presenter..mmm..*storler*

Jaa, dom minnena ja..ja, det är ju så..Om man visste vad som väntar en..då skulle man springa för livet och vettskrämt skrikandes i sina Tankar tänka; NEEEJ! Det klarar Jag ALDRIG!!..men eftersom man inte kan se in i framtiden så får man ta sina prövningar / erfarenheter efter hand som de kommer..med Stort Mod, Mycket Kärlek och, Styrka.. som man inte ens visste man hade..och Alla har vi ju olika mycket av Allt detta men vi har det, Allihop..Alla kommer vi att ställas inför Olika Val i våra Liv..och alla kommer vi att fatta beslut efter vår egen Tro och Förmåga..och det är det som gör Er till dom Underbara Människor Ni är..Therese & Nicklas..Ni Valde LIVET..Ni valde Kärleken..Ni har Modet.. att Älska, att Kämpa, att Släppa..trots att det gör Ont..men Ni vet oxå att det är bättre att ha Älskat och mist, än att aldrig ha Älskat..Kärleken Vinner.
    Och detta Beundrar jag och många med mig.. Er Så Oerhört för.

Tilles Liv var Aldrig förgäves, han Levde från sitt första andetag, och han kommer att Leva i Hundra och åter Hundra år..Tille..för att Ni Älskar, Vågar och Tror på...Varann, Hoppet och Livet. Så är det..

Ikväll ska jag ge mig iväg till simhallen, det var ett tag sen sist så det ska bli så härligt att få simma till levande ljus, lugn musik och ett glas isvatten efteråt..mm..härligt..så, då vet ni om det luktar klor ..

Igår var jag hem till min lillasyster och hennes sambo, och där satt dom, och kura i soffan..med räkor & ett glas vin..ha..så mysigt så..lite överflödig..haha.."sleva mitt i fatet"..japp..

Nu sitter jag här på jobbet, ska snart göra iordning ett utskick till styrelsen..men fika först..

Så du fixade pass igår då..och såg ut som en kooo hur en sötis som du nu kan göra det...men!..då passar det ju jättebra med semester i Thailand...på Kossa Mu..hehe..roolig värre..mm..

Ha nu en superbra dag goa Ni, på ert alldeles speciella Underbara vis...

Många Kramar kommer till Er med ögon så Stolta, läppar så Leendes, famnen så Öppen, och Hjärtat fyllt med Hopp..

KRAM KRAM KRAM Kram Kram Kram
    ..och Tille..goast i världen..i mitt Hjärta..

• Desse

Hej och godmorgon !!!!
    Hur har ni det med träningsvärken ??? Var det så illa så ni fick rulla ur sängen i morse?? Ja, man kanske inte bör käka alvedon mot träningsvärk även om det skulle kännas som det behövs !!
    Jag önskar er alla en trevlig dag och hoppas solens varma strålar lyser över oss, om inte så får vi lysa själva !!!
    Kramar Desse

• Ann R

Ville bara säga god morgon. Har ännu inte läst ikapp mig på tråden, men det verkar som ni håller på att hitta era former med tanke på kommentarer om träningsvärk. Hoppas ni har det så bra det går och det låter härligt med Thailand.

Massa kramar från Götet

Tille ~ var du än är så finns du också här hos oss och påminner om att ta vara på varandra och det liv vi har ~ hoppas du också har det så bra som det går

mamma till Agnes 050704 och Alma 030127
  • JohannaAxelsson

Läste precis din blogg. Skönt att sova någonannanstans för omväxlings skull och dricka lite drinkar. Mysigt, bara ni 2.

Kramar Johanna

• Emab

Hej , hoppas solen skiner på er också! Härlig bild på katten helt utslagen på soffan Ha en bra dag, och njut ordentligt av kvällen!

• 6906

Hejhej på er Therese & Niklas!

Jag har inte hunnit med här, men som det verkar som ni håller på att hitta er med träningar & allt vad ni hittar på, jätteskoj att Ni ska oxå till Thailand, Åk till en lugn & mysig ställe, har själv vatt i Thailand så många ggr, så jag kan rekommenera er, Ni kanske har själva varit i Thailand så ni vet. Men annrs så kan jag mykt gärna göra det.. Ha en mysig dag för er i dag. Här är det trista vädret, usch! Hoppas Ni i sundsvall har bättre med sol.. Tänker på Tille dag & nätter in varje dag.. & Även på er föräldrar . Varma kramkram så det känns,, JESSICA & LEO

• Nötkaka

Godmorgon Therese & Niklas.

Hoppas att ni får en strålande dag!
    Här skiner solen men det ser lite oroväckande ut med moln runt omkring men vi får hoppas på det bästa. Hade varit skönt att få vara ute på altanen hela dagen.

Godmorgon TIlle!
    Vad har du för dig då?
    Tänker på dig!

Kramar!

• roysan

god morgon på er. riktiga hurtbullar ni är.gud vad kul att bara ro om varandra och bara njuta inte behöva göra någon mat eller något.det behöver ni verkligen. ha det så bra i kväll på hotellet.

jag har beställt båda böckerna hur lång tid tar det innan man får minnesboken

tille puss på pannan

• Nötkaka

Therese:
    Läste din blogg precis.
    Oroa dig inte. Thailand är full av fantastiska ställen. Ni kommer hitta något fint. Jag lovar.

Kram