• Therese6699

Tilles tråd

Det här är Tilles nya tråd. Eftersom dom valde att plocka bort den andra så hoppas jag att vi kan fortsätta här.

Tille har en ovanliga sjukdom som heter Epidermolysis Bullosa och han har dessvärre en dödlig variant "Herlitz". Tråden är till för dom som känner att dom vill ställa frågor om sjukdomen och som bara vill stötta oss med några värmande ord. Det betyder mer än vad ni tror.

Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:57:42:
    Tille has a rare illness that is called Epidermolysis Bullosa Herlitz lethal. This thread is for those how wants to write som caring message or want to ask something about his disease. Your words mean a lot for us. If you want to say some words to us or Tille. Please write here or write ut att till6699@yahoo.se.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:58:43:
    Mmm have to correct the mailadress.. tille6699@yahoo.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-12 16:09:48:
    Då insamlingar och länkar till insamlingar inte är tillåtna i forumet undanber vi oss från att ni nämner sådant i denna tråd. I gästböcker är detta okey, men inte i tråden. Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-16 08:44:24:
    Nu har vår lillprins stilla somnat in. En kämpe som få med ögon så blå. Saknad av många.
    Kramar
    Mamma

• Svar på tråden Tilles tråd
  • Therese6699

Godkväll igen : )
    Desse: Jag vet att det kanske ser ut som vi gör mycket. Men innan Tille så gjorde vi ännu mer. Så i jämförelse med det så är det här lite :) Men jag förstår din oro och imorgon ska vi slappa på hotell och snart ska vi ju iväg till Thaíland så vi får se hur det går.

Tilles fond har nu passerat 300 000 kronor strecket med råge och då har inte aftonbladets 50 000 kommit in och inte dom 30 000 kronorna ifrån auktionen och inte heller alla som satt in gåvor i sambande med Tilles begravning. Så utan att ta i alla för mycket så skulle jag tippa på att det är uppe i åtminstone 450 000 kronor. Sedan väntar vi på pengar som vi ska få in för pinsen och så och jag kan nog säga att Nicklas och jag har säkert över 1200 pins som ska ut. Vi har dock inte kunnat betala in inbetalningskortet ifrån första omgången för vi har inte ens fått in pengarna ifrån 1/3 än. Men jag antar att dom kommer när lönen kommer inramlandes : )

Stora kramar ifrån mig som faktiskt tänkte gå och lägga sig nu!

Therese

• Therese6699

Angående filmsnutten så får vi inte lägga ut den på nätet då det är musik på den som i så fall måste checkas upp med skivbolaget. Men förhoppningsvis så blir det en dokumentär i alla fall. Vi har sagt att vi tycker det är okey.

• Anna1111

Kikar in och säger godnatt för idag. Roligt att det går bra med insamlingen. Sedan kanske de finns dem som sätter in pengar direkt på eb-föreningen också, så då blir det kanske ännu mer. :o)
    Skönt återigen att ni drar till Thailand och slappar... men frågan är om ni slappar egentligen när ni kommer tid... det är väl full fart på er, ni trivs ju verkligen med ett aktivt liv.
    Inget fel med det, det låter himla kul det också. Skönt ändå att få komma bort lite och rå om varandra.
    Många många kramar!

• n k

God Natt familjen!
    Jag undrar också var du får all energi ifrån, Terese... du är beundransvärd. Men ta det lungt nu, ta kväll.
    Nicklas, ge din fru en stor kram & be henne klämma ordentligt tillbaka.

Tille!
    I dag frågade min dotter mig var du är nu....då visade jag ditt moln. Hon skrattade & sa att hon hoppas att hon också får ett eget moln & rosa vingar
    Vi avslutade även denna kväll med att bestämma mötesplats, i drömvärlden.
    I natt ska vi ses i fjällen. Vi ska åka skidor & basta & bada vak.
    Hoppas att du vill följa med.
    Annars ses vi som vanligt vid det lilla molnet till höger om månen.
    God Natt, min kämpe!

Nanna

"...du är himlen runt hörnet för mig."
  • Filles Mamma

Hej på er, den goa lilla familjen!

Har tänkt på er massor, trots att jag inte varit här inne på nån dag! Vill bara önska er en godnatt och hoppas att ni drömmer sött. Hihi, vad kul det ska bli...går med spänning och väntar på pinsen! Som sagt, den ska jag nog ha på barnvagnen så att så många som möjligt ser den vackra fjärilen!

Lilla Tilleman, hoppas du har mycket bus för dig uppe på de härliga fluff molnen! Jag såg att din mamma och pappa har fått massvis med blommor där hemma. Tänk vad många som tänker på dej!!! Du ska veta att du har gjort storverk, den lilla tid du fick här. Lilla Tille, nu får du också sova gott, men det gör du säkert redan. Klockan är ju massor för en liten Tilleman...

Tittar in till er imorgon igen
    Många styrkekramar till hela den goa lilla familjen
    Ni finns i mitt hjärta!

Godnatt och dröm sött

• Fröken T

Kikar förbi för att önska en god natt.
    Ni finns i våra tankar
    Kramar från oss

• Berkemo

GOD NATT! Tille...... jag såg en stjärna som blinkade i kväll, var det du?? Sov gott kära barn.Kram.

• Tygbiten

Trist att ni inte har fått in pengar för alla pinsen.
    Ska vi betala i förskott istället? Jag har beställt 4 st har glömdt vad de kostar och undrar över portot.
    Skriv i gästboken om ni vill ha pengarna tycker inte att ni ska behöva ut med pengar när ni lägger hela er själ i detta.
    Kramar Tina

• Kinis

Måtte inn å se på bildene igjen.. så masse fine bilder. Både av lille skjønne Tille prinsen og resten av familien pusen er bare skjønn den også. Hvilken rase er det? Har to katter selv, en tykk og lat, og en vilter og rastløs.. hehe... Natti natt... Klem til hele familien. Gomuss til Tille engelen fra Sofie.

• hillson

Hejsan..

såg att ni sak slappa på hotell i morrn,låter jättemysigt..det kan ni behöva,att få koppla av lite...
    Ha en god natt...

Tille,tänker på dig nu strax innan jag ska sova...Vilken underbar liten pojke du är..
    snusa gott i natt på din lilla stjärna...

många kramar och snusningar
    sanna