• Therese6699

Tilles tråd

Det här är Tilles nya tråd. Eftersom dom valde att plocka bort den andra så hoppas jag att vi kan fortsätta här.

Tille har en ovanliga sjukdom som heter Epidermolysis Bullosa och han har dessvärre en dödlig variant "Herlitz". Tråden är till för dom som känner att dom vill ställa frågor om sjukdomen och som bara vill stötta oss med några värmande ord. Det betyder mer än vad ni tror.

Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:57:42:
    Tille has a rare illness that is called Epidermolysis Bullosa Herlitz lethal. This thread is for those how wants to write som caring message or want to ask something about his disease. Your words mean a lot for us. If you want to say some words to us or Tille. Please write here or write ut att till6699@yahoo.se.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:58:43:
    Mmm have to correct the mailadress.. tille6699@yahoo.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-12 16:09:48:
    Då insamlingar och länkar till insamlingar inte är tillåtna i forumet undanber vi oss från att ni nämner sådant i denna tråd. I gästböcker är detta okey, men inte i tråden. Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-16 08:44:24:
    Nu har vår lillprins stilla somnat in. En kämpe som få med ögon så blå. Saknad av många.
    Kramar
    Mamma

• Svar på tråden Tilles tråd
  • mamma69

God morgon härliga familjen! Här är det sol i sikte och jag har just tagit en kopp kaffe, hoppas er dag blir bra! många kramar till er.........

• glömsk

Godmorgon Tille familjen...Ha det riktigt bra..Vad skönt att sova på hotell..mys&ha det gott...Kramar om er/Lotten

• Björnes

Godmorgon!

Ville bara önska er en bra dag idag! Lyckades inte komma inpå FL igår kväll, så det fick bli nu på morgonen.
    Hoppas att du inte har för ont i kroppen idag.... kan hända att det blir lite svårt att ta sig fram, men det är det värt. Då känns det ju att man har jobbat!

Läste om er på AB igår. Säger det igen, som jag sagt så mångagånger förut. Beundrar er sååååå! Ni är otroliga! Passa på och njut riktgit mycket när ni är i Thailand. Det är ni värda!

Ha det så bra idag.
    Många kramar Erika

• Mettan69

God morgon.

Vill bara kika in önska er en skön dag, trots trolig träningsvärk...

Låg själv på hotell i helgen och det är underbart avkopplande. Tänk bara att få frukosten serverad och sen bara resa sig och gå. Varje mammas dröm...

Tille önskar även dig en underbar dag. Sköt om dig där uppe. Saknar dig.

Många kramar till hela familjen

Marieth

• solrosen74

Godmorron
    Hoppas dagen bjuder på sol och inte allt för stela leder.
    Mysigt att få bo på hotell, det är ju så härligt att bara få vara.

Godmorron Tillelille, vad blir det för äventyr idag då? Kanske en fisketur, det vore väl mysigt.

Kram till er alla Åsa

• downismor

God morgon familjen!
    Hoppas ni har bättre väder än vi har här, mulet och grått.
    Har inte skrivit på ett tag nu men följer er fortfarande.
    Va skönt med en resa för er.
    Tänker på lille Tille var dag, han har det säkert toppen på platsen han nu befinner sig.
    Vill passa på att tacka dig Therese för att du delat med dig av ert liv och er vardag, det har stärkt mig som människa något så otroligt. Jag hoppas ni får en bra dag!
    Kram Sandra

• versan

Vad är oddsen! En till lite pojke i Sundsvall som har drabbats av samma sjukdom som Tille
    Finns att läsa på nätet i sundsvalls tidning.
    Skönt att ni har funnits tillgänglig för familjen.
    Kram Veronica

• KatastrofKatt

å fjärilsvännen..
    är du ute och flyger med vinden idag?

snusningar, bara för dig.

• Karlstadmamma

God morgon!
    Sänder många kramar...

• Mimmimum

Godmorgon, hoppas er dag blir fin...
    Läste just i Sundsvalls Tiding om lille Berat som lider av samma sjukdom som Tille. Säger som en annan här ovan: vilka är oddsen för att det ska hända igen? Otroligt sorgligt... Hoppas den familjen kan känna hopp och stöd av era erfarenheter.

Tänker dagligen på er och lille Tille, faktiskt varje gång jag tittar på min son som nu är två månader. Utan dig Tille hade jag aldrig uppskattat livet så som jag gör nu. Tack!
    Kramar Mimmi