• Therese6699

Tilles tråd

Det här är Tilles nya tråd. Eftersom dom valde att plocka bort den andra så hoppas jag att vi kan fortsätta här.

Tille har en ovanliga sjukdom som heter Epidermolysis Bullosa och han har dessvärre en dödlig variant "Herlitz". Tråden är till för dom som känner att dom vill ställa frågor om sjukdomen och som bara vill stötta oss med några värmande ord. Det betyder mer än vad ni tror.

Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:57:42:
    Tille has a rare illness that is called Epidermolysis Bullosa Herlitz lethal. This thread is for those how wants to write som caring message or want to ask something about his disease. Your words mean a lot for us. If you want to say some words to us or Tille. Please write here or write ut att till6699@yahoo.se.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:58:43:
    Mmm have to correct the mailadress.. tille6699@yahoo.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-12 16:09:48:
    Då insamlingar och länkar till insamlingar inte är tillåtna i forumet undanber vi oss från att ni nämner sådant i denna tråd. I gästböcker är detta okey, men inte i tråden. Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-16 08:44:24:
    Nu har vår lillprins stilla somnat in. En kämpe som få med ögon så blå. Saknad av många.
    Kramar
    Mamma

• Svar på tråden Tilles tråd
  • Carolinejosefine

Vilka vackra bilder ni lagt in, jag var inne och kikade. Tänker på er!

Kram

Många kramar till Tille där uppe

• Nötkaka

Godnatt och sovgott Therese m. familjen!
    Det låter som att ni har haft en bra dag.
    Hoppas att träningsvärken inte blir för svår men å andra sidan kan det vara kul att ha ont av "rätt" orsaker ibland .

Hoppas att dokumentären om sötnosen Tille blir av. Hoppas hoppas hoppas.....

♥♥♥

Och godnatt på dig Tille lille!
    Tänker på dig jätteofta! Hoppas att du sitter och tittar på oss uppifrån.
    Har du träffat min vovve ännu?
    ***kramar*** 

• Kerstin001

Hello Therese,
    you told, that the German reporter visited you! From which newspaper he comes and is he interested to your book?
    Can you tell us, if it will be translated in German?

Is it possible for us in Germany too, to order the pin?

Thanks and greatings from Germany!
    Good night
    Kerstin

• mamma69

God natt Tillefamiljen , god natt lilla Tille där uppe, och god natt alla ni andra underbara människor här på FL........

• Cakar

Godnatt familjen underbar.
    Nu ska jag sova medan Tilles ljus brinner på min trappa.
    En liten hälsning jag hört vill jag sända till er

I går sände jag en ängel att vaka över er.
    Men ängeln kom tillbaks...
    Jag frågade varför.
    Ängeln svarade då att änglar vakar inte över änglar.
    Och det är nog sant.
    Ni är Änglar på jorden,
    Tille är det i himlen och han vakar över er.

Sov gott kram Lena
    @-->--

• Eija77

Godnatt Tille
    Godnatt Therese
    Godnatt Nicklas
    Godnatt Liam
    Godnatt Dea

Ni är underbara allihopa! *kramen*

• Vaff Vaff

Vill bara säga god natt och önska er en trevlig kväll på hotellet imorgon.

Ni finns i mina tankar...

Bamsekramar till er och till Tille på något litet moln /Agneta

PS. Hoppas att du inte vaknar med allt för mycket träningsverk, Therese.

• Tarjas

Tillevännen...nu är det sent igen. Hoppas din dag varit spännande och rolig, med mycket bus och lek. Min dag har varit sådär, men vi har haft fint väder här i Hölö idag. Det blir lite kort idag. Jag är så himla trött och du ligger ju redan och sover. Det ska ju små änglakillar göra för att orka med morgondagen. Du vet att dina föräldrar är de bästa som finns...det var ju därför du valde dem...eller hur? För deras kärlek, styrka, mod, osjälviskhet och tryggheten de utsrålar... det är din mamma Therese och pappa Nicklas det Tille...den starka stommen... i er underbart fantastiska Familjen Kärlek...Men allt det vet du redan Tillehjärtat, eller hur?

Sov så sött Tille-Prinsen så hörs vi imorgon igen.
    Du finns i mitt hjärta...idag...imorgon...i evighet...

En lätt puss på din kind från

Tarja

• Tarjas

God natt Therese och Nicklas också. Hoppas ni får en trevlig dag imorgon, utan allt för mycket träningsverk=)

Sov så gott och dröm vackra drömmar.

Kramar
    Tarja

• AnnaCarina

Tittar in för att säga godnatt. Tille hoppas att du har haft en bra dag i dag,med alla nya kompisar, har du varit ute på nått äventyr. Jag har läst att din mamma och pappa har haft det bra, och kommer att få det ända bättre i morgon , en natt på hotell... vad kan det bli av detta.. Sov Gott alla underbara människor här på FL, vi hörs i morgon, en ny dag med nya utmaningar..

kramis
    Anna