• Therese6699

Tilles tråd

Det här är Tilles nya tråd. Eftersom dom valde att plocka bort den andra så hoppas jag att vi kan fortsätta här.

Tille har en ovanliga sjukdom som heter Epidermolysis Bullosa och han har dessvärre en dödlig variant "Herlitz". Tråden är till för dom som känner att dom vill ställa frågor om sjukdomen och som bara vill stötta oss med några värmande ord. Det betyder mer än vad ni tror.

Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:57:42:
    Tille has a rare illness that is called Epidermolysis Bullosa Herlitz lethal. This thread is for those how wants to write som caring message or want to ask something about his disease. Your words mean a lot for us. If you want to say some words to us or Tille. Please write here or write ut att till6699@yahoo.se.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:58:43:
    Mmm have to correct the mailadress.. tille6699@yahoo.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-12 16:09:48:
    Då insamlingar och länkar till insamlingar inte är tillåtna i forumet undanber vi oss från att ni nämner sådant i denna tråd. I gästböcker är detta okey, men inte i tråden. Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-16 08:44:24:
    Nu har vår lillprins stilla somnat in. En kämpe som få med ögon så blå. Saknad av många.
    Kramar
    Mamma

• Svar på tråden Tilles tråd
  • Therese6699

ninaa 65: Vi har tyvärr inte en aning. Jag har ringt till EB föreningen en massa gånger, men dom väntar på sändningen. Tyvärr så kommer vi ju inte kunna skicka ut dom om dom kommer till veckan utan det får bli när vi kommer hem.

Kramisar

therese

• Happy me
    Mmm - det lät gott! Har lagt in det i min receptblogg!

Ha en trevlig kväll hos kompisarna!
  • Björnes

Hej på er, underbara Therese och Nicklas!

Så var det äntligen helg igen! Underbart och med det vädret... Jag bara älskar det. Sett en massa fjärilar idag igen och då tänker jag alltid på er lille prins. Hoppas att han har det bra där han är!

Hoppas att ni får en trevlig kväll. Förrätten lät verkligen smarrig. Kopierade även receptet som du lade ut här på FL Hoppas att det var OK. Det lät också mycket gott.
    Här har vi det också soligt och varmt. Har röjt upp på den nyinglasade altanen nu i eftermiddag, så att vi ska kunna sitta där och äta och dricka gott. Tommy har redan öppnat den första ölen. Blir säkert ett par till, men inte för många för i morgon är det vertikalskärning av gräsmattan som gäller........ Mycket trevligt men det måste göras =).

Kommer och tittar till er imorgon igen. Då ska det bli intressant och höra hur kvällen varit...

Ha det så gott och ta hand om er!
    Många bamsekramar
    Erika

• lottab

Therese & Niklas!
    Hoppas nu får en underbar semester i Tailand. Ni är verkligen förtjänta av det.

Tille!
    Du lever fortfarande kvar i mitt hjärta. Det går inte en minut utan att du poppar upp i mitt huvud. Var gång min egen gosse jollrar eller gör något så skänker jag en tanke till dig.
    Hoppas du har det mysigt där uppe på molnen med alla dina vänner.

Och du!.... tack för det underbara vädret!!!

Ha det bäst Tille!!!

LottaB från Skåne

• Anonym (Camilla)

Hej Therese och Niklas!!

Jag hoppas att ni far en kanontid i Thailand!! Det har ni verkligen fortjanat!!!!

Har i Hollywood rullar allting i hogsta hastighet!! Men det ar val sa det ska vara..*ler*

Tille's song har blivit lite av dagens samtals-amne...alla vill veta hur det gar, hur ni mar, om forskningen fatt nagon liten knuff...

Jag framforde ju "Better Place" forra veckan och det gick jattebra...Inte ett oga var torrt efter jag berattat lite om er solsken-kille och sjungit laten.

Och pa Fredag ska jag gora en stor ackustisk show pa Hollywood Blvd och da ar Tilles sang den allra sista jag sjunger.
    Jag vill ge folk nagot att tanka pa...
    Att fa sjunga om Tille, att fa dela hans historia, eftersom ni delat med er sa...ar det finaste jag nansin kunnat gora.

Det kommer kanske dimpa ner ett nytt paket i er brevlada om ett par veckor..=)

Manga kramar!!!

Camilla

• etuna

Hejsan!
    Är det någon av er som vet när dokumentären om tille kommer sändas på tv? Hoppas bara att jag inte missat den! Kram på er alla!

• miniGrynet

TROR att det var runt 24 maj?
    Men jag kan ha fel, kan mkt väl ha missat den senaste informationen...

• Mammapetra

Den 24 maj klockan 21 på TV4 vill jag minnas att den skall sändas. Skall köpa videoband så att jag kan spela in den. Längtar sååå tills den är! Kommer att gråta floder. Det är ju nått helt annat att se lille Tille "live", en mäktig känsla.

Tille, kämparnas kämpe!
    Jag tänker på dig natt som dag..
    Saknar dig!

Therese, ha det så trevligt ikväll! O ha en underbar o trevlig resa. Detta har ni gjort er mer än välförjänta av. Men det kommer att bli tomt här på Fl utan er. Kommer att sakna dig!

Många kramar från Petra i Fagersta

Tille - kämparnas kämpe number 1!!!