• Therese6699

Tilles tråd

Det här är Tilles nya tråd. Eftersom dom valde att plocka bort den andra så hoppas jag att vi kan fortsätta här.

Tille har en ovanliga sjukdom som heter Epidermolysis Bullosa och han har dessvärre en dödlig variant "Herlitz". Tråden är till för dom som känner att dom vill ställa frågor om sjukdomen och som bara vill stötta oss med några värmande ord. Det betyder mer än vad ni tror.

Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:57:42:
    Tille has a rare illness that is called Epidermolysis Bullosa Herlitz lethal. This thread is for those how wants to write som caring message or want to ask something about his disease. Your words mean a lot for us. If you want to say some words to us or Tille. Please write here or write ut att till6699@yahoo.se.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:58:43:
    Mmm have to correct the mailadress.. tille6699@yahoo.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-12 16:09:48:
    Då insamlingar och länkar till insamlingar inte är tillåtna i forumet undanber vi oss från att ni nämner sådant i denna tråd. I gästböcker är detta okey, men inte i tråden. Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-16 08:44:24:
    Nu har vår lillprins stilla somnat in. En kämpe som få med ögon så blå. Saknad av många.
    Kramar
    Mamma

• Svar på tråden Tilles tråd
  • miniGrynet

Japp, där kom det! Bra att ni andra har koll!

• Toblerone

Underbart väder du fixat till oss i dag Tille, såg att det skulle bli ännu varmare i morgon och på söndag. Bra fixat, du har verkligen ställt in dig hos vädergudarna.

Tack för receptet Therese, verkar jätte smaskens.
    Hoppas att ni får en trevlig kväll hos era vänner.
    Tittar in senare i kväll och som vanligt i morgon.

Kram Lena

• aloris

Hoppas att ni får en trevlig kväll, med mycket god mat, dricka och en himla massa skratt!!
    Tänker på er jämt!!!
    Kram kram

• aloris

Tille Lille!
    Dina ögon kommer alltid finnas etsade hos mig, dem var så vackra, du var så vacker!!!

• isaacsmams

Till Camilla!

Du har skrivit en helt fantastisk sång och jag vill tala om för dig att det är en av det absolut vackraste jag har hört, tårarna fullkomligt sprutar varje gång jag hör den.

Du är fantastisk. Lycka till på den aukustiska showen på Hollywood Blvd, inte ett enda öga kommer att vara torrt, det lovar jag.

Kram Helena

• isaacsmams

Men fy på mig, glömde säga godnatt till er Familjen Vesterlund.

Hoppas ni haft en ljuvlig "sommardag" uppe i Sundsvall för det har vi haft här nere i Bollnäs.

Kram på er

Helena

• HeWe
    Hej å gokväll kära vänner...

Nu är de kväll återigen... man hänger inte me i detta tempot..
    nu ska de ätas gott, umgås å bara mysas me gooa vänner som sällskap, såå härligt det låter. Ni kommer få det sååå trevligt.
    Å solen hänger fortfarande kvar, uppe å skiner för oss alla.

Hos er har det säkert hänt en massa härliga å trevliga ting idag, liten vovve på besök, å promenader... för att inte glömma sprutor, ajajaj.

Har här hänt nåt spännande då?...hm, nee, Ute me vovven...städa, mat å hämtat mina sista alster från keramiken...jaa, endel ting kanske jag hunnit me under dagen.
    Nu blir de kvällspromenad igen.. vovven kräver mitt sällskap, så jag får väl slita mej från datorn, å den lilla fina goa familjen för ett tag.
    Men Du..Tillemann.. du hänger väl på en runda, nu när jag gå...
    känns ju alltid fint me sällskap. Å vet du... jag har också gjort upp en plan nu, för en bättre kondis...håll tummarna....Here I come....

Nu får du hålla ett litet öga på din kära mamma mys å pappa goos... å Liam Tigermaan å Vackra Sessan Dea ikväll...
    Mamma å pappa är ju hos kompisar, men de vet du ju redan... se till så de har de bra..
    Tänker på dig varje dag, jämt, jämt... du är en varm del av mitt hjärta... en vän i alla väder... som jag för dig...
    Nu när du nattar tar du å ger Bamzesnutten en gooo från mej me, så sussar ni sen så sött.
    Nattinatti, min goe käre vän... du är med mej nu, imorgon å alltid...kramiz å slängpussarna till dej..
    Mamma mys å pappa goos, Liam Tigermaan, å Sessan Dea...stora varma vida kramen ska ni ha...gooa vänner.

Vi syns imorrn igen, ha de bra, bye..er vän...Tillevännen Helén.
  • Ferola

Hej Therese och Nicklas!

Hoppas att ni har en mysig kväll hos era vänner. Här på Hönö är det en kanonkväll, ca 20 grader har vi just nu på altanen, helt underbart. Tyvärr så vet man ju att den svenska våren och sommaren kan variera en del, en dag 25 och sol nästa regn och 7 grader. Men det är väl det som är tjusningen med våra årstider. Fast ärligt talat så ser jag alltid fram emot nästa årstid.

Och ni har ju oxå nåt härligt att se fram emot. Två veckor i Thailand, sola och bada och bara mys nu. Ni är så värda att komma bort lite, och ni vet ju att er underbara lille Tille är med er vart ni än är. Han kommer ju alltid finnas med er.

Vi tänker på er ofta, ofta.

Många tusen kramar till er.

• pofia

Hallå!

Hoppas ni får en trevlig kväll med god mat!
    Härligt med sol, Tille vet hur han ska göra han...
    Tittade på bilderna av Tille idag igen och tänkte på något min svåger alltid säger, när jag såg bilden då han sover som en stock; "barn som sover med armarna ovanför huvudet är trygga barn"

Inte långt kvar nu till två v i Thailand, så härligt! Ni har ju fått lite försmak nu...
    Ha en go kväll!
    Många kramar Sofia

Tille...idag såg jag en fjäril flyga förbi... Var det du?
    Sussa gott lille vän... Tusen kramar Sofia

• BlueBlue

God natt Prins Tille! Du finns i våra hjärtan!