• Therese6699

Tilles tråd

Det här är Tilles nya tråd. Eftersom dom valde att plocka bort den andra så hoppas jag att vi kan fortsätta här.

Tille har en ovanliga sjukdom som heter Epidermolysis Bullosa och han har dessvärre en dödlig variant "Herlitz". Tråden är till för dom som känner att dom vill ställa frågor om sjukdomen och som bara vill stötta oss med några värmande ord. Det betyder mer än vad ni tror.

Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:57:42:
    Tille has a rare illness that is called Epidermolysis Bullosa Herlitz lethal. This thread is for those how wants to write som caring message or want to ask something about his disease. Your words mean a lot for us. If you want to say some words to us or Tille. Please write here or write ut att till6699@yahoo.se.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:58:43:
    Mmm have to correct the mailadress.. tille6699@yahoo.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-12 16:09:48:
    Då insamlingar och länkar till insamlingar inte är tillåtna i forumet undanber vi oss från att ni nämner sådant i denna tråd. I gästböcker är detta okey, men inte i tråden. Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-16 08:44:24:
    Nu har vår lillprins stilla somnat in. En kämpe som få med ögon så blå. Saknad av många.
    Kramar
    Mamma

• Svar på tråden Tilles tråd
  • Lilla citron

Hej!!

Sputor, inget trevligt, sjukdomar i thailand ännu mindre trevligt.

Ville bara kolla in och önska er en trevlig resa.

Sköt om varandra och passa på och NJUT nu...;)

Kramar kevin och kristoffers mamma.

• nisse

Tille Tille Tille!!! Tack för hjälpen i natt med Lukas, han sov så gott hela natten utan att hosta och idag var han feberfri. Han kände allt att du höll ett vakande öga över honom, tusen tack lillkille. Du finns ständigt i mina tankar, hoppas du har det bra där uppe bland stjärnorna ;0)

Therese! Vilket toppenrecept, ska testa det i morgon, man behöver ju alltid lite nya tips. Tackar tackar!

Kramar på er från fam Svensson

• Ulrika mamma till 4

Lille Tille,saknar dig så!
    Du finns för alltid i mitt hjärta,du lilla hjärtegryn.Var med och vaka över
    dina underbara föräldrar nu när dom ska ut på sin resa.
    Glömmer dig aldrig!

• Morty

Önskar er en trevlig och härligt avkopplande resa till Thailand. Ni är mer än välförtjänta av att komma ifrån allt.

Har försökt komma igång med lite cykling för att få upp flåset. Och det vill jag lova att jag fick. Stark motvind med cykelvagn och två barn. Bor i Skåne vid "Söderslätt" som är känt för att vara flakt och öppet. 6 km har vi hem från dagis, dit var ju inga problem - härlig medvind..... Flåsade som värsta flodhästen och svettades. Men så skönt det kändes när jag parkerade cykeln här hemma.

Ja, Tilles ögon har etsatsfast på hornhinnan för alltid.

Massa kramisar

• Siv1974

Hei lille Tille vennen. Nå er enda en dag over og du har vel lagt deg på din sky for noen timer siden, eller? Du er titt og ofte i mine tanker vennen. Sov godt i natt og drøm søtt. Suss og klem fra meg.

• Eija77

Önskar er en god natt.... Nu är det nära med resan. Ska bli så spännande att höra hur ni haft det.
    Kommer dock att sakna er här... fast du kanske kikar nån gång då och då Therese

• Kaspers mamma

Gonattis på er!!

Ikväll ska jag på STUDENTSKIVA... hjälp jag och en bunt 18-åringar! Min syrra tar studenten i år och bjöd sin 28-åriga syrra :)
    Ja ja det är bara gå dit och se glad ut... kanske jag ser ut som 26 idag i alla fall.. fniss!

Hoppas att ni får en fin helg, jag dyker in igen och säger hej på söndag för inatt efter skivan åker jag raka vägen till landet... härligt :)

Styrka och kärlek!
    Snusningar på lille Tille-ängeln!

Kram Sandra

• 3småttingar

Tille lille:  Nu ska jag snart gå och sova för här har det varit fullt ös hela dan och kvällen och imorgon kommer det massa barn hit och busar.
    Hoppas du haft en bra dag bland molnen.  Sov nu så gott hjärtat så du orkar busa en massa i morgon med.

Therese och Niklas hoppas att er kväll blivit bra.
    Tänker på er ofta.
    Sov så gott när ni väl kommer i säng.

Många många kramar.
    Lena.

• Nallatalla

Hej familjen,
    Hoppas att kvällen blir trevlig!
    Jag är övertygad om att Lille Tille finns med Er hela tiden och vakar över Er.
    Jag tänker på honom varje gång jag ser en fjäril flyga förbi!
    Han har verkligen berört mig enormt djupt.

Kram på er / Nalla med familj