• Therese6699

Tilles tråd

Det här är Tilles nya tråd. Eftersom dom valde att plocka bort den andra så hoppas jag att vi kan fortsätta här.

Tille har en ovanliga sjukdom som heter Epidermolysis Bullosa och han har dessvärre en dödlig variant "Herlitz". Tråden är till för dom som känner att dom vill ställa frågor om sjukdomen och som bara vill stötta oss med några värmande ord. Det betyder mer än vad ni tror.

Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:57:42:
    Tille has a rare illness that is called Epidermolysis Bullosa Herlitz lethal. This thread is for those how wants to write som caring message or want to ask something about his disease. Your words mean a lot for us. If you want to say some words to us or Tille. Please write here or write ut att till6699@yahoo.se.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:58:43:
    Mmm have to correct the mailadress.. tille6699@yahoo.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-12 16:09:48:
    Då insamlingar och länkar till insamlingar inte är tillåtna i forumet undanber vi oss från att ni nämner sådant i denna tråd. I gästböcker är detta okey, men inte i tråden. Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-16 08:44:24:
    Nu har vår lillprins stilla somnat in. En kämpe som få med ögon så blå. Saknad av många.
    Kramar
    Mamma

• Svar på tråden Tilles tråd
  • magganhm

Nu har jag läst ikapp mig på tråden, det tar sin lilla stund eftersom jag inte hinner att uppdatera mig så ofta...

Även jag vill passa på att önska er en trevlig och avkopplande resa till Thailand!

• AnRe72

Ville bara önska er en riktigt härlig semester i Thailand! Om ni inte dyker så passa på att snorkla. Det är helt underbart att se alla fiskar och koraller!

Nu ska vi ut och njuta av solen och värmen här nere.

Många soliga kramar från Anna-Carin

• sgr

God morgon familjen!
    Hoppas Ni vaknat till en lika underbar morgon som jag. Här uppe har vi det jättevarmt. Spännade det ska bli, imorgon bär det av- lite pirrigt måste det kännas? Ha nu en riktigt bra dag och mys med Liam. tittar in senare...

God morgon världens lilla prins!
    Hoppas du sovit gott på dina mjuka moln. Tack för solen du strålar på oss. Himmlen är lika klarblå idag som dina underbara ögon. Du vet att du har en speciell plats i mitt hjärta...

Kramisar
    Sandra/sgr

• Therese6699

Godmorgon: Det är strålande väder här så sista dagen hemma i Sundsvall kan inte bli bättre. Vi ska snart hämta Liam hos hans kusin. Sedan ska jag ut på en prommis med Emil i det underbara vädret. Han var helt slut igår. Det var en till hund som var med på middagen. Dom hade jätteroligt i flera timmar och sprang runt som galningar så jag kan tänka mig att Emila har lite träningsvärk idag : )

Ha en sån himla trevlig dag!

Therese

• anco

Ha så jättebra på er semester. Koppla av och njut, det är ni värda.

• kapet

God morgon
    Hoppas ni sovit bra.Det är strålande väder hos oss också. Hoppas ni får en trevlig dag med Liam.
    Therese när åker ni imorgon(fm eller em)?

Tille lille,tack för det fina vädret. Imorgon ska dina underbara föräldrar flyga,så  du kommer säkert att se dem.Och de vet att du vakar över dem.

Många kramar från  Örebro

• Robo

Hej!
    Önskar er en skön dag, snart bär det iväg. Måste kännas underbart. Men vi har ju skönt väder här hemma också för tillfället. Man får passa på att njuta,vet inte hur länge det håller i sej. Ska snart åka och jobba en stund men tittar in i kväll.
    KRAM PÅ ER!

• Ulrika mamma till 4

Hej,Therese!
    Tänker som vanligt på dig,och hoppas att du får en skön dag.
    Åker ni tidigt imorgon?
    Gläds med er,och önskar att ni får det helt underbart!
    KRAM Ulrika

• Sassa82

God morgon Therese med Familj !

Vill önska en trevlig resa imorgon är inte alls avis
    ( tro inte på det sista )

Kramar Sandra