• Therese6699

Tilles tråd

Det här är Tilles nya tråd. Eftersom dom valde att plocka bort den andra så hoppas jag att vi kan fortsätta här.

Tille har en ovanliga sjukdom som heter Epidermolysis Bullosa och han har dessvärre en dödlig variant "Herlitz". Tråden är till för dom som känner att dom vill ställa frågor om sjukdomen och som bara vill stötta oss med några värmande ord. Det betyder mer än vad ni tror.

Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:57:42:
    Tille has a rare illness that is called Epidermolysis Bullosa Herlitz lethal. This thread is for those how wants to write som caring message or want to ask something about his disease. Your words mean a lot for us. If you want to say some words to us or Tille. Please write here or write ut att till6699@yahoo.se.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:58:43:
    Mmm have to correct the mailadress.. tille6699@yahoo.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-12 16:09:48:
    Då insamlingar och länkar till insamlingar inte är tillåtna i forumet undanber vi oss från att ni nämner sådant i denna tråd. I gästböcker är detta okey, men inte i tråden. Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-16 08:44:24:
    Nu har vår lillprins stilla somnat in. En kämpe som få med ögon så blå. Saknad av många.
    Kramar
    Mamma

• Svar på tråden Tilles tråd
  • aloris

Hej!
    Den andra pojkens mamma heter kepa71 här på fl.

• aloris

God morgon!

Ni har det väl riktigt varmt och skönt i Thailand???
    Här är det lite kyligare luft idag, men det blir nog varmare fram på dagen............

Tille Lille lek och ha det skoj idag och mys riktigt ordentligt med dina änglavänner.......!!!!
    Snusningar på din lilla panna och din kind.
    Dina ögon jag aldrig glömmer!!!

Kram på er i familjen och ta hand om er.

Ps: Hälsa till Liam när ni pratar med honom Ds:

• MalinH

God Morgon Tille!

Therese och Nicklas hoppas ni har det underbart och bara njuter i Thailand...

Kram Malin

• Siv1974

God morgen lille Tille vennen:) Håper det er sol og fint vær hos deg i dag også og at du leker og har det gøy der oppe i det blå:) Suss og klem fra meg.

God morgen Therese og Nicklas:) Ønsker dere en strålende dag. Kos dere:) Klem fra meg.

• annca
    MiaMaa skrev 2006-05-10 07:32:32 följande:
    Amandas mamma skrev 2006-05-10 00:43:57 följande: Hej Tille med familj! Tille jag hoppas du har det bra i nangiala och att alla vill leka med dig! ;) Mamma och pappa verkar ha det bra i thailand, fast det vet väl du redan... Sov så gott lilla gubben!ps. är det någon som vet vad den andra EB sjuka pojkens namn är här på FL? www.familjeliv.se/Forum-5-172/m8892534.htmlwww.familjeliv.se/krypin/kepa71/presentationdet finns en till men jag kommer inte på vad hans mamma heter här... john 10/6-02 jens 1/1-05
    ilknur är den tredje pojkens mamma. Berat heter han, lillgrynet.

Godmorgon! För Thailandsresenärerna är det redan mitt på dan. Håper ni slappar och har det skönt. Kanske lite tidigt för drinkar och Singha, men lite färsk frukt slinker nog ner i solgasset!

Tillevännen! Ännu en strålande försommardag, som gjord för bus och lek. Vad blir det idag, har ni några planer? Bygga vattenhjul i bäcken kanske! Eller flyga drake? Ni hittar säkert på nåt skoj!
    Dunsnusningar
    ankkompisen
    ~*~ Det är lättare att prata än att säga något ~*~
  • PamH

God morgon!
    Hoppas ni har det underbart och bara njuter.
    Ps:hälsa till Liam & Dea när ni pratar med dom.
    Många kramar till er.

• Farth Vader

God morgon,

Vad kul att få höra lite om hur ni har det i Thailand . Skrattade när jag läste om Nicklas och prutningen..hehe..är precis likadan själv. Betalar hellre överpris än att pruta .

Ta nu vara på er tid i solen, njut av allt det underbara. Passa på att rå om varandra i lugn och ro.

* varma tankar och all min kärlek skickar jag till Tille, vårens vackraste fjäril*

• fightclub

Hej på er! Här kommer dagens bamsemumsekram! Hoppas ni har det finfint där borta. Tänker på er all the time./Helena

• Klatermaja

Godmorgon i värmen!!! Önskar er en trevlig dag i solen .

Kram

/Klatermaja - en förvirrad solstråle