• Therese6699

Tilles tråd

Det här är Tilles nya tråd. Eftersom dom valde att plocka bort den andra så hoppas jag att vi kan fortsätta här.

Tille har en ovanliga sjukdom som heter Epidermolysis Bullosa och han har dessvärre en dödlig variant "Herlitz". Tråden är till för dom som känner att dom vill ställa frågor om sjukdomen och som bara vill stötta oss med några värmande ord. Det betyder mer än vad ni tror.

Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:57:42:
    Tille has a rare illness that is called Epidermolysis Bullosa Herlitz lethal. This thread is for those how wants to write som caring message or want to ask something about his disease. Your words mean a lot for us. If you want to say some words to us or Tille. Please write here or write ut att till6699@yahoo.se.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:58:43:
    Mmm have to correct the mailadress.. tille6699@yahoo.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-12 16:09:48:
    Då insamlingar och länkar till insamlingar inte är tillåtna i forumet undanber vi oss från att ni nämner sådant i denna tråd. I gästböcker är detta okey, men inte i tråden. Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-16 08:44:24:
    Nu har vår lillprins stilla somnat in. En kämpe som få med ögon så blå. Saknad av många.
    Kramar
    Mamma

• Svar på tråden Tilles tråd
  • Maggan78

Hej!! Har inte varit inne här på evigheter känns det som... Låter som att ni har det trevligt där i Thailand! Surt bara att det regnar på er... Hoppas det blir bättre!

Kram på er!

• Siv1974

God natt lille Tille vennen:) Drøm søtt. Håper dagen din har vært bra og at du har hatt det morsomt der oppe i det blå sammen med alle englevennene dine:) Nå må du være flink i morgen og ordne sånn at mamma'n og pappa'n din får sol og fint vær. Suss og klem fra meg.

Therese og Nicklas: Skjønner godt at dere savner Tille. Husk på alle de fine stundene dere fikk med han og ta vare på de stundene i deres hjerter:) Han er jo med dere hele tiden selv om han ikke er her fysisk.

God natt og sov godt. Klem fra meg.

• Änglasång

Godnatt Therese och Nicklas...
    Tille,du ser väl till att ovädret försvinner tills imorgon,så att mamma och pappa kan gå och fisk...
    Tänker på er...
    Kram:Änglasång/Elinor

• Tandfen

Hej Tille!
    Vill bara önska dig en riktigt god natt, när du snart ska krypa ner bland de gose-mjuka molnen.
    Sov sött, lillprinsen.
    Pussar och kramar från mig till dig!

• skåne84

en fin dikt till er som jag tror tille velat att ni skulle haft..
    tille alltid i mitt hjärta

Var inte arg lilla mamma
    jag var tvungen att gå.

Älskade pappa,
    Mitt liv blev så kort.
    Ta hand om varandra,

Jag vet att ni gråter
    Och det finns ingen tröst,
    men lyssna till era hjärtan
    Och ni kommer höra min röst.

Jag finns inte bland er,
    Men jag finns ändå
    I era själar och i hjärtat jag finns
    Min själ lever
    Jag hör era böner Mamma , Pappa
    Jag älskar er så

• kaaki

godkväll läsare,tittat på hockey inte jag,har inte tid.
    var kan jag tända ett ljus,tappat adressen.
    tack och godnatt.kram/k

• Turfen

Hej på er!!!
    Ser att det inte går nån nöd på er
    Ha det fortsatt bra. Petri hälsar.
    Kram

• emilsson

Natti natti. Hoppas ni får en rolig fisketur!!
    Det är väl inte så konstigt att ni saknar er lille kämpe... t.o.m vi andra som inte kände honom känner ju saknad efter honom....
    Stor kram till er/Caroline