• Therese6699

Tilles tråd

Det här är Tilles nya tråd. Eftersom dom valde att plocka bort den andra så hoppas jag att vi kan fortsätta här.

Tille har en ovanliga sjukdom som heter Epidermolysis Bullosa och han har dessvärre en dödlig variant "Herlitz". Tråden är till för dom som känner att dom vill ställa frågor om sjukdomen och som bara vill stötta oss med några värmande ord. Det betyder mer än vad ni tror.

Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:57:42:
    Tille has a rare illness that is called Epidermolysis Bullosa Herlitz lethal. This thread is for those how wants to write som caring message or want to ask something about his disease. Your words mean a lot for us. If you want to say some words to us or Tille. Please write here or write ut att till6699@yahoo.se.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:58:43:
    Mmm have to correct the mailadress.. tille6699@yahoo.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-12 16:09:48:
    Då insamlingar och länkar till insamlingar inte är tillåtna i forumet undanber vi oss från att ni nämner sådant i denna tråd. I gästböcker är detta okey, men inte i tråden. Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-16 08:44:24:
    Nu har vår lillprins stilla somnat in. En kämpe som få med ögon så blå. Saknad av många.
    Kramar
    Mamma

• Svar på tråden Tilles tråd
  • lollosmamma

Vilken fin dokumentär. Så fin gjord, tack för att vi fick se den. Kram

• Helena32

Tack Therese och Nicklas för att ni har delat med er av Tille som ni älskar så innerligt. Han är just nu den finaste ängeln som finns!
    Jag tycker att ni är så otroligt starka!!!
    Hoppas att Tille snart får chansen att få bli änglastorebror!!
    Ni finns i mina tankar!

Stora Kramar
    Helena

• bomman

Det värmer att se er varma och trygga familj. Tänker ofta på Tille och försöker leva varje stund i nuet.
    Tack för att ni delar med er!
    Filmen gav utlopp för hela känsloregistret. Underbart att ni vill ge Tille ett syskon! Lycka till!

• QueenRose

Håller med alla om hur otroligt fint det var!
    Men ska försöka se reprisen med, hade en liten son som tydligen kände att mamma kanske kunde bli lite ledsen så han vart lite orolig o grät lite grann han med.

Kul att "se" er! kram på er

• misan 80

Oj oj oj... jag finner knappt ord... jag är så otroligt tacksam att ni har velat och orkat dela med er av Tille till oss. Vilken fantastisk liten kille. Hans vackra och nyfikna ögon... som följde rörelserna och ljuden då Liam och Dea lekte med sina kompisar, som sakta slöts då hans älskade pappa och mamma pussade fjärilslätt på hans lilla panna.

Styrka... glädje... sorg... kärlek... syskon... mamma och pappa... ängel... frustation... livet... ögonblicken...

Känslorna virvlar runt i mig. Älskade Tille, du kommer alltid att finnas i mina tankar.

Tänk vad fantastiskt att en så liten stor kille som Tille, som vi så många aldrig fick träffa, har gjort så stort intryck och berört så många människor.

Tack för allt Therese och Nicklas. Om jag någongång träffar er så ska jag ge er en stor kram. Ni är fantastiska människor och föräldrar och jag önskar er all lycka i livet.

Min mamma ringde direkt efter dokumentären och hon ville att jag skulle hälsa så gott till er.

Så här kommer de varmaste hälsningarna från Maria i Sundsvall och min mamma Ann

@--)--)------

• Ellisen

Som så många redan har sagt, tack så mycket för att ni delade med er, Therese och Nicklas. Det var en väldigt fin och rofylld dokumentär tycker jag, och man kan inte bli annat än varm i hjärtat när man ser vilka starka och människor ni är. Tilles blå ögon är de finaste jag sett!
    Tack igen, vi tänker på er och önskar er en ljus och härlig framtid.

Många kramar Elin

• sebbeman

Jättefin film om Tille...kunde inte hålla mig från gråt,
    Ni är starka som kan klara er igenom en sån sak det kan inte vara lätt...samtidigt som man måste tänka på tille som fick lida och att det var bättre att han fick gå vidare så att han slipper ha ont, Tille har det bra nu o kommer alltid att finnas i era hjärtan...tror många kommer att tänka på eran lille kämpe en lång tid framöver...Tack för en jättefin dokumentär, lycka till i framtiden...Många kramar till er.

• Nicoles mamma

Mitt meddelande blir ett av många efter kvällens dokumentär...
    Men jag beundrar er styrkar! Tille kunde inte fått bättre föräldrar. Han kom verkligen rätt. Vilken fin liten pojke!
    Jag vet egentligen inte vad jag ska säga. Jag är så rörd...

• Ellisen

skulle ju inte stå starka OCH människor... utan, starka människor ( var lite för snabb på tangenterna...)

• loppan1

Nu har våra gäster gått och jag ska titta på er på videon. Spännande. Kram