• Therese6699

Tilles tråd

Det här är Tilles nya tråd. Eftersom dom valde att plocka bort den andra så hoppas jag att vi kan fortsätta här.

Tille har en ovanliga sjukdom som heter Epidermolysis Bullosa och han har dessvärre en dödlig variant "Herlitz". Tråden är till för dom som känner att dom vill ställa frågor om sjukdomen och som bara vill stötta oss med några värmande ord. Det betyder mer än vad ni tror.

Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:57:42:
    Tille has a rare illness that is called Epidermolysis Bullosa Herlitz lethal. This thread is for those how wants to write som caring message or want to ask something about his disease. Your words mean a lot for us. If you want to say some words to us or Tille. Please write here or write ut att till6699@yahoo.se.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:58:43:
    Mmm have to correct the mailadress.. tille6699@yahoo.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-12 16:09:48:
    Då insamlingar och länkar till insamlingar inte är tillåtna i forumet undanber vi oss från att ni nämner sådant i denna tråd. I gästböcker är detta okey, men inte i tråden. Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-16 08:44:24:
    Nu har vår lillprins stilla somnat in. En kämpe som få med ögon så blå. Saknad av många.
    Kramar
    Mamma

• Svar på tråden Tilles tråd
  • styffe79

Tack för att ni delade med er,såg dokumentären och grät,ni måste vara så fruktansvärt starka.Han var så fin eran lilla Tille.
    Önskar er all lycka i livet!!

• Änglasång

Tack för att ni delar med er,Therese och Nicklas!
    Kram:Änglasång/Elinor

• mamma69

Hejsan familjen !
    Dokumentären var otroligt fin och lilla lilla tilleprinsen var så fin, jag trodde att det skulle vara jättesvårt att titta på, men när ni pratade och snusade på Tille så var det inte så jobbigt, ni har en styrka innom er och i era röster som inte gör mig så sorgsen. Det var två gånger som tårarna inte gick att hålla tillbaka, först var när du gav Tille vatten eller vad det var, han lät och han lät så liten och svag, sen när ni visade bilden på honom i kistan då brast det. Det är tur att jag är förkyld så ingen här märkte att jag grät eftersom jag snorar hela tiden ändå.
    Ni är helt otroliga och jag vet att Tille har det bra nu, jag hoppas att ni snart blir gravida igen så Liam , Dea och ängeln Tille får ett litet syskon och att du Therese får vara en jord mamma också. Kramar i massor till er.

God natt lilla Tilleprinsen sov gott med alla dom andra änglabarnen.

• miniGrynet

Precis som alla andra gånger man blivit berörd av Tille, vilket är oräkneliga, så gråter man. Både floder och stilla lugna tårar.

Att nu ha fått se honom på film känns jättemysigt, han var så himla söt och vilka otroliga ögonfransar! Vilken kille! Förstår att ni är stolta över honom.

Tror inte ett öga var torrt av alla de som såg denna dokumentär ikväll, väldigt fin!
    Jag har spelat in den också, så jag kan se den igen, man blir så rörd.

Väldigt fin musik i dokumentären!

Tack för att vi fick kika in i er vardag ännu mer, ni är starka som orkar delge ert öde med oss andra, jag är så tacksam och jag tror att han har förändrat mångas syn på livet.

Många många styrkekramar till Tilles fina familj!

• CarinaB

Länge sedan jag skrev något men kan inte låta bli efter dokumentären idag som så många andra.
    Otroligt fint och starkt gjort, tack för allt ni delar med er!
    Kram till er och Tille i himlen!

• Sialch

Kan inte säga annat än att jag älskar och beundrar er för erat underbara sätt. Många styrke kramar och lycka till med nästa barn.
    Ni är helt fantastiska som delar med er av detta, dokumentären var helt underbar.
    Många kramar skickas

• Misan75

Hej på er kära starka otroliga familj.
    Jag har inte mycket jag kan säga förutom TACK. Jag kan bara hålla med alla andra. Ni är otroliga som orkar göra detta. Jag har suttit och gråtit hela tiden.
    Det var bara SÅ himla vackert allt. Han är så söt er son.
    Ni finns i mina tanker var dag. Och du Tille makalösa kämpe. Livet var så orättvist för dej lilla bubbis.
    Vet inte mer va jag ska skriva. OTROLIGA är bara va jag kommer på just nu. Sköt om er och ALL lycka till med framtiden och ett litet syskon till Dea, Liam och Tille.
    Många långa styrkekramar till er från mej.
    Snusnigar till den vakraste av alla små fjäriljsänglar med blåaste ögon jag sett. Tille vännen.
    Kram Mia

• björkmamma

Såg också filmen..med min bebbe i famnen, kände en sån enorm tacksamhet för att han är frisk o hoppas innerligt något hemskt aldrig händer honom. Fantastiskt att ni hanterat situationen så fint och gjorde tiden med Tille så bra som möjligt. Önskar er all lycka. Kram

• Siris

Såg dokumentären nyss och blir faktiskt inte ledsen av programmet utan fylls med en sådan glädje över att det finns sådana människor som ni. Kram på er!

• Lörpa

Tack för att ni delar med er. grät jättemycket när jag såg dokumentären men beundras så av er styrka

En jättefin dokumentär verkligen

Önskar er all lycka i framtiden

kramar Selma med familj