• Therese6699

Tilles tråd

Det här är Tilles nya tråd. Eftersom dom valde att plocka bort den andra så hoppas jag att vi kan fortsätta här.

Tille har en ovanliga sjukdom som heter Epidermolysis Bullosa och han har dessvärre en dödlig variant "Herlitz". Tråden är till för dom som känner att dom vill ställa frågor om sjukdomen och som bara vill stötta oss med några värmande ord. Det betyder mer än vad ni tror.

Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:57:42:
    Tille has a rare illness that is called Epidermolysis Bullosa Herlitz lethal. This thread is for those how wants to write som caring message or want to ask something about his disease. Your words mean a lot for us. If you want to say some words to us or Tille. Please write here or write ut att till6699@yahoo.se.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:58:43:
    Mmm have to correct the mailadress.. tille6699@yahoo.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-12 16:09:48:
    Då insamlingar och länkar till insamlingar inte är tillåtna i forumet undanber vi oss från att ni nämner sådant i denna tråd. I gästböcker är detta okey, men inte i tråden. Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-16 08:44:24:
    Nu har vår lillprins stilla somnat in. En kämpe som få med ögon så blå. Saknad av många.
    Kramar
    Mamma

• Svar på tråden Tilles tråd
  • bettan29

jag håller med de andra. Programmet värmde mitt hjärta och jag blev helt rörd. jag finner inget ord.
    Tack för att se filmen på lille Tllle.
    Jag hoppas att de hittar botemedel i framtiden.
    vem skrev låten om lånade ängel för den är fin.

Tack Therese och Nicklas och ge era barn en bamse kram fårn oss

• Cia o krabaten

Det var nog inte någon som inte blev berörd av er historia ikväll i dokumentären.
    Jättefint berättat av er!
    Inte ett öga torrt.

Tänjker på er allihop.

• corinne7

vilken fin skildring av Tilles resa :precis som du skrev i anteckningarna blev det en film med vackra stilsamma bilder av en sjuk liten Tille och en fin familj som trots situationen ändå orkar leva som en helt vanlig familj.Ni är så kloka att inse vikten att inte gräva ned sig utan göra det bästa av den tid ni hade kvar med tille så vacker och stillsam.Jag förundras av er styrka ,ni fantastiska par i kärlek.Orden "ingenting är för evigt" är sanningens ord och kommer att bli min grunsyn i livet.Att ta vara på stunden och vårda kärleken.Tack för en jättefin dokumentär.Tårdrypande blev den dock, fast på ett fint sätt.

inte förglömma lilla fantastiska mormor som finns där i bakgrunden,hon är så underbar din lilla mamma Therese!!!
    Kramar Marie

• Fröken T

Vilken jättefin dokumentär. Tårarna rann sakta längst med kinderna, så mycket kärlek det finns i er familj. Tille var så fin och hans ögon är underbara.

Många många kramar och tack för att ni delar med er.
    Tina med familj

• Frallis

Tack för att ni verkligen delar med er av ert liv med älskade lille Tille!
    Så fin han var, underbar.
    Många kramar till er allihop!

• Lotusblomman

Så fint att se er på tv ikväll.
    Tack för att ni valt att dela er berättelse om Tille.

Många kramar till er familj!

• miichaela

säger som de flesta andra, så fin dokumentär och så himla starka ni är.. ta verkligen åt er av det!!

Till tille..
    Du är så fin, din styrka lyser igenom både på foto och genom tvrutan!! hoppas verkligen att du har det bra där du nu är.. Det känns som man känner dig, nu när man följt ditt öde dagligen.. när man varje dag kikat in för att se hur mycket (lite) mat du fått i dig, och för att till sist få beskedet att du somnat in..

många kramisar till dig och din underbara familj

• Mamelutten

Hej Goa familjen!

Vilken otroligt fin dokumentär... så mäktig. Det var gott att få se Lillprinsen tryggt iakta allt, även om det gjorde ont i mitt mammahjärta. Och Nicklas... så sant som det är sagt, det är inte för inte...

Nattinatti
    Kramar i massor