• Therese6699

Tilles tråd

Det här är Tilles nya tråd. Eftersom dom valde att plocka bort den andra så hoppas jag att vi kan fortsätta här.

Tille har en ovanliga sjukdom som heter Epidermolysis Bullosa och han har dessvärre en dödlig variant "Herlitz". Tråden är till för dom som känner att dom vill ställa frågor om sjukdomen och som bara vill stötta oss med några värmande ord. Det betyder mer än vad ni tror.

Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:57:42:
    Tille has a rare illness that is called Epidermolysis Bullosa Herlitz lethal. This thread is for those how wants to write som caring message or want to ask something about his disease. Your words mean a lot for us. If you want to say some words to us or Tille. Please write here or write ut att till6699@yahoo.se.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:58:43:
    Mmm have to correct the mailadress.. tille6699@yahoo.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-12 16:09:48:
    Då insamlingar och länkar till insamlingar inte är tillåtna i forumet undanber vi oss från att ni nämner sådant i denna tråd. I gästböcker är detta okey, men inte i tråden. Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-16 08:44:24:
    Nu har vår lillprins stilla somnat in. En kämpe som få med ögon så blå. Saknad av många.
    Kramar
    Mamma

• Svar på tråden Tilles tråd
  • Achanta
    Amorella skrev 2006-05-24 23:01:02 följande:
    Underbart fin dokumentär! Går i repris den 4 juni för er som missade det!Man kan beställa dagboken också på internet från t.ex. Bokus, Adlibris, Exlibris o.s.v., men jag tror att även de bara levererar inom Sverige. En bokhandel som jag vet levererar internationellt är www.saxo.com, men de hade inte fått in den i sitt datasystem ännu. Naturligtvis kan jag också beställa den åt någon om någon behöver hjälp.
    om man beställer från ex. bokus. går pengarna fortfarande oavkortat till eb fonden. vet du det?
  • Bastet

Tårarna bara rann hos mig och maken....

Vi tänker på er och på lilla Tille...

Massor av kramar!

• Zannis

Vilken fin dokumentär! Så varm & ljus trots att den handlar om någonting så ofattbart som att ett litet barn måste dö innan hans liv knappt hunnit börja...
    Therese och Nicklas, ni ska veta att ni är underbara människor och att Tille (och hans syskon) är lyckligt lottade som har er som mamma och pappa!
    Tack för att ni delar med er och lycka till i livet!

Många kramar från Sandra

• CrystalHeart
    Vilken fin dokumentär det var.
    Satt med gråten i haslen och förundrades över er aldrig sinande styrka och tro på livet.

Och Tillevännen dina kloka ögon som följde omgivningen in i det sista.
    Det gör så ont i hjärtat men samtidigt så skönt att veta att du fick tillbringa din tid i livet med de bästa av föäldrar och nära.

Sänder famnen full med *kramar* er väg.

Blåser iväg en smekning till din kind Tille.
  • sis02

Finns det nån som vill beställa boken till mig också? Jag betalar naturligtvis alla postkostnader. Skulle så gärna vilja ha den jag med....

• Mamsi

Såg dokumentären. Den var jättebra. Alla undran man haft om Tilles sjukdom fick svar. Ni gjorde verkligen det bästa för honom. Tack för att ni har styrkan, viljan och orken att dela med er av detta. För min del så har ni och Tille verkligen förändrat mitt sätt att se på saker.
    Jag önskar er all lycka i framtiden.

Kramar från oss

• IrmelinFraNorge

Du Tessan. Ville bare si en ting. Du er fantastisk. Kram

• Hilti

Det ser ut som FL la ned for meg, jeg mistenk er at det er du Tille som drar i sladden Du har den effekt på FL vet du. Det er så mange som tenker på deg at serverne på FL ikke klarer av presset. Jeg får nok poste dette når det snurrer rundt på FL igjen.  Ja du Tillemann, du gjorde det igjen. Jeg er sikker på at du er stolt der du sitter på din stjerna og kikker ned på din fantastiske familie. Du er uten tvil det barn som har lärt meg mest om livet, og hvor skjört det egentlig er. Jeg er evig takknemlig for at jeg fikk ta del av din reise gjennom ditt korte men lärerike liv. Det var så godt å se hvordan hvordan du njöt av alle snusnigar på pannan. *sov så godt på de fluffige skyene Lille Tillemann* Til familien vil jeg nok en gang si takk for at dere orker å dele med dere. Dere er familien med stor F, og jeg har lärt så utrolig mye av dere. Filmen var aldeles underbar, dere skal väre utrolig stolte over dere selv og den store helten deres.  Mange takk igjen, dere skal vite at vi er mange som tenker på dere.

• ninaa 65

Vilken fin dokumentär om lilla Tille, ni är så fina, så starka. Vi är många som har mycket att lära från er, jag sitter fortfarande med tårar rinnande samtidigt som jag känner att lilla Tille kunde inte få det bättre än hos er, så mycket kärlek ni gett och ger till Tille, jag förstår varför ni är familjen kärlek.
    kram på er.

Lilla Tille sov så sött på dina mjuka moln. Jag kommer alltid att minnas dig.