• Therese6699

Tilles tråd

Det här är Tilles nya tråd. Eftersom dom valde att plocka bort den andra så hoppas jag att vi kan fortsätta här.

Tille har en ovanliga sjukdom som heter Epidermolysis Bullosa och han har dessvärre en dödlig variant "Herlitz". Tråden är till för dom som känner att dom vill ställa frågor om sjukdomen och som bara vill stötta oss med några värmande ord. Det betyder mer än vad ni tror.

Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:57:42:
    Tille has a rare illness that is called Epidermolysis Bullosa Herlitz lethal. This thread is for those how wants to write som caring message or want to ask something about his disease. Your words mean a lot for us. If you want to say some words to us or Tille. Please write here or write ut att till6699@yahoo.se.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:58:43:
    Mmm have to correct the mailadress.. tille6699@yahoo.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-12 16:09:48:
    Då insamlingar och länkar till insamlingar inte är tillåtna i forumet undanber vi oss från att ni nämner sådant i denna tråd. I gästböcker är detta okey, men inte i tråden. Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-16 08:44:24:
    Nu har vår lillprins stilla somnat in. En kämpe som få med ögon så blå. Saknad av många.
    Kramar
    Mamma

• Svar på tråden Tilles tråd
  • skogsflicka

Ett stort tack för att ni delade med er av Tilles korta tid här!

Alla tankar bara surrar i huvudet efter att ha sett den otroligt välgjorda och fina dokumentären.

Jag beundrar er och er familj för att ni har orkat göra detta för Tille och alla andra barn med EB.

Hoppas att allt går bra med den planerade tillökningen!

• ripcurl

NI VAR OCH ÄR FANTASTISKA!

Fick se Tille i rörlig bild för första gången och tårarna bara sprutade.
    Känslan var mer "Åh lille gubben- vad skönt du slipper lida så mer" än något annat...
    Ni är så otroligt starka och utstrålar så mycket kärlek och vishet.
    "Det är klart man ska tänka så och göra så" kom jag på mig själv att tänka flera gånger när ni berättade om er son.
    Dokumentären och Du och Nicklas är så fina och jag önskar er allt gott i framtiden.
    Ett barn som får Er som föräldrar kan skatta sig mycket lyckligt!

Stora kramar från Helena,Viktor och Ludvig

• Mamma2001

dokumentären var otroligt bra och så himla fin!!! Vilken underbar liten kille Tille är och vilken oändlig energi! Så himla vacker

sköt o mer och familjen

Hugo 20010806 - Oliver 20051224
  • Nana 24

Oj! Vad fint det var programmet!!! Jag kan inte upphöra att beröras av er oerhörda styrka och lugn ni hela tiden har! Jag menar man kan bara utgå från sig själv, men ändå vilket perfekt par ni är du och Niklas matchar varandra perfekt!När den ena har en dålig dag så toppar den andra upp och omvänt!
    Så himla kul att få se bilderna live som man har sett på den söta Tille gubben! Många tårar gräts under det programmet det ska jag säga, mest för att det var så fint upplagt!
    Skickar många kramar till er och till Tille vår lilla stjärna som säkert satt på sitt änglamoln och såg med stolthet idag på sin mamma, pappa och Liam på tv! OCH sig själv förståss den lilla gullepojken! Många kramar och hoppas att ni får en lugn helg efter detta tv ståhejet!!!!
    Kramar till er och Tille pojken! Lena

• Mamma2001

ripcurl

håller med
    hår rann tårarna både på mej och min syster

så fin han är lilla Tille,helt underbart långa och fina ögonfransar...

Hugo 20010806 - Oliver 20051224
  • Mazarinen

Är det ngn som har länken till Shirly Clamps låt??? den är så otroligt vacket!!!

• Kaspers mamma

Tack för dokumentären!!
    Lilla Tille, vacker som en prins :)
    Och vilka underbara föräldrar ni är!

Kram Sandra

• Jannika9905
    Hej Therese och Nicklas!

Du kan lugnt andas ut. Dokumentären var helt underbar, jag är dock medtagen nu efteråt. Samtidigt som det känns bra så känns det tungt och jag antar att det är så ni känner ibland oxå. Det är klart att ni har gjort det absolut bästa för er lille Tille under hans tid hos er, ingen kan säga nåt annat. Det är oxå skönt att ni accepterat allt så snabbt och tagit tag i livet och går vidare. Tille kommer ju föralltid att vara en del av er och ha en speciell plats i era hjärtan. Ikväll har vi tänt ett ljus för Tille och tillägnat honom och er en extra tanke. Sköt nu om er och lycka till med alla framtidsplaner. Tillsammans klarar ni allt med er starka kärlek och styrka.Massor av kramar till er och barnen. Sov gott nu kära goa familjen så kommer jag tillbaks imorgon.

Älskade Tillevännen!
    Älskade vännen vad jobbigt du måste ha haft det under din tid härnere hos mamma o pappa. Och syskon såklart. Känns skönt att du slipper ha ont mer. Nu kan du ju leka och göra vad du vill om dagarna med dina änglavänner. Idag har vi tänt ett ljus här för dig och nog är du ljuset som aldrig slocknar. Nu hoppas jag att du har det riktigt bra och sover sött på ditt mjuka moln. Imorgon kan du väl låta dina blå ögon spegla hela himlen ända ner hit är du snäll. Sov gott nu och dröm söta drömmar. Jag kommer tillbaks imorgon igen. Massor av varma gosiga mysiga kramar o snusningar till dig min lille vän!
  • Sunnie G

Tack för den underbart fina dokumentären om er Tille. SOm någon sa tidigare så tycker även jag att ni är ÅRETS FÖRÄLDRAR 2006 med sådant mod och klarsynhet i allt det svåra. Jag beundrar er verkligen och Tack för ni delar med er // Jessica