• Therese6699

Tilles tråd

Det här är Tilles nya tråd. Eftersom dom valde att plocka bort den andra så hoppas jag att vi kan fortsätta här.

Tille har en ovanliga sjukdom som heter Epidermolysis Bullosa och han har dessvärre en dödlig variant "Herlitz". Tråden är till för dom som känner att dom vill ställa frågor om sjukdomen och som bara vill stötta oss med några värmande ord. Det betyder mer än vad ni tror.

Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:57:42:
    Tille has a rare illness that is called Epidermolysis Bullosa Herlitz lethal. This thread is for those how wants to write som caring message or want to ask something about his disease. Your words mean a lot for us. If you want to say some words to us or Tille. Please write here or write ut att till6699@yahoo.se.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:58:43:
    Mmm have to correct the mailadress.. tille6699@yahoo.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-12 16:09:48:
    Då insamlingar och länkar till insamlingar inte är tillåtna i forumet undanber vi oss från att ni nämner sådant i denna tråd. I gästböcker är detta okey, men inte i tråden. Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-16 08:44:24:
    Nu har vår lillprins stilla somnat in. En kämpe som få med ögon så blå. Saknad av många.
    Kramar
    Mamma

• Svar på tråden Tilles tråd
  • Ida och Razmus Mamma

TACK FÖR DEN OERHÖRT FINA DOKUMÄNTEREN,
     som visades igår på tv4.
    det var så rörande.
    tack för att ni gerneröst har delat med er av erat liv. så oerhört söt han var Tille.

• Adam2007

Tack underbara vänner för att ni delar med er av era liv.
    Dokumentären igår var så oerhört fin.
    STORA kramar till er!

• Therese6699

Godkväll... Nu har jag varit in och uppdaterat bloggen och nu ska jag snart ta och krypa ned i sängen. Jag har kommit in i ett sånt stim att jag verkligen längtar tills jag ska gå och lägga mig och få mysa ned mig under täcket med en bok eller fjärrkontrollen till TVn.

Liam och Dea sover så sött. Dea har fått så himla fint i sitt rum. Måste komma ihåg att knäppa kort imorgon som jag kan lägga in. Jag måste förresten lägga in korten på dom fina pudlarna också som jag har lovat.

Det var någon som frågade om sångerna i filmen. Den svenska låten var Shirley Clamps, "Jag fick låna en ängel". Den engelska var Camillas. Den kan man lyssa på här www.myspace.com/camillagervide 

Frippa: Du undrade om det känns konstigt att se sig själv när så många kollar? För det första tycker jag alltid att det är konstigt att se sig själv... och ännu värre, höra sig själv. Sedan att det är många som kollar har man ju liksom inte sån stor koll på. Man sitter ju där i sin soffa själv så jag tror inte man riktigt förstår vidden av det hela. Jag tyckte att det var okey. Även fast jag förstås tyckte jag såg ut som en kossa och lät som en åsna : )

Godnatt på er alla!

Kramisar
    Therese

• sandy85

godnatt therese o nicklas.. tänker på eran tille varje dag som går.. han har verkligen berört mig

• Björnes

Therese!
    Du ser absolut inte ut som en kossa och lät inte som en åsna! var så lugn! =)
    Sov gott´!

Kram Erika

• Jannika9905
    Therese!
    Vill bara påpeka att du varken såg ut som en kossa eller lät som en åsna. Det är bara dina egna tolkningar om dig själv. En liten svaghet där kanske??? Ni var hursomhelst alldeles superduktiga i TV:n båda två. Ni har verkligen inget att skämmas över. Ni var båda så lugna o naturliga så allt blev så fint så. Nu önskar jag en godnatt då du skulle krypa ner under täcket med en bok å ha det mysigt. Hoppas du sen får en massa söta drömmar hela natten lång. Massor av kramisar till dig o familjen.

Tillevännen!
    Vad är det mamma säger för nåt? Kossa å åsna, inte hon heller. Hon som e världens bästa Tillemamma. Hon kan ju bara vara bäst i allt eller hur?!! Nu önskar jag dig en god natt på ditt mjuka moln så hörs vi imorgon igen. Massor av gosiga mysiga mjuka kramar o snusningar till dig lille vännen!