• Therese6699

Tilles tråd

Det här är Tilles nya tråd. Eftersom dom valde att plocka bort den andra så hoppas jag att vi kan fortsätta här.

Tille har en ovanliga sjukdom som heter Epidermolysis Bullosa och han har dessvärre en dödlig variant "Herlitz". Tråden är till för dom som känner att dom vill ställa frågor om sjukdomen och som bara vill stötta oss med några värmande ord. Det betyder mer än vad ni tror.

Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:57:42:
    Tille has a rare illness that is called Epidermolysis Bullosa Herlitz lethal. This thread is for those how wants to write som caring message or want to ask something about his disease. Your words mean a lot for us. If you want to say some words to us or Tille. Please write here or write ut att till6699@yahoo.se.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:58:43:
    Mmm have to correct the mailadress.. tille6699@yahoo.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-12 16:09:48:
    Då insamlingar och länkar till insamlingar inte är tillåtna i forumet undanber vi oss från att ni nämner sådant i denna tråd. I gästböcker är detta okey, men inte i tråden. Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-16 08:44:24:
    Nu har vår lillprins stilla somnat in. En kämpe som få med ögon så blå. Saknad av många.
    Kramar
    Mamma

• Svar på tråden Tilles tråd
  • Moonglow

Jag såg som så många andra den starka dokumentären om Tille igår. Min make orkade tyvärr inte titta och visst kom tårarna även på mig men den var så otroligt fint gjord. Hoppas allt är bra med er och skickar kramar både till er och till Tille lille i himlen. Ni är helt otroliga och mycket beundransvärda som orkat dela med er av er vardag.

• thelif

TACK Therese och Nicklas! TACK för att jag fått följa er resa med Tille.. Inget har förr berört mig så mycket som ni har gjort den här våren. TACK för den otroligt fina filmen på tv4 igår, och snart har jag boken i min hand! Jag kan knappt bärga mig till den kommer.

Vilka fina, fantastiska, otroliga människor ni är! (Usch, vad jobbigt att leva upp till de förväntnigarna, dag efter dag )

Tack för att ni finns, och tack för att ni delar med er. Tack för allt ni ger.

1000 styrkekramar /Therese

• Ajsen

Vart kan man köpa/beställa boken??

Vill så gärna vara med på ett hörn jag med och bidra till forskningen...

Såg filmen igår, att se er Therese o Niklas var som att se sina "vänner" på Tv, eftersom man har följt er en längre tid här på FL...Många tårar rann, men ändå många smil kom på läpparna...
    Jättefin dokumentär!

Sov gott TilleLille!

Kramar från cecilia med familj

• blupplan

Vill tacka er för den fina dokumentären, Tårarna strömmade ner under hela. Vill bara säga att ni är otroligt starka som gjorde detta. Tack för att ni delade med er!

• nisse72

Hej Hej Vilken otroligt fin dokumentär.Tårarna kom i en strid ström ,så underbart fin han var livet är så orättvist ibland.Kramar i massor till er Therese och Niklas/Bea

Tillegubben Såg dig på tv igår ,du var så underbart fin.Kunde inte hjälpa men tårarna strömmade ner för kinderna länge.Hoppas du har det mysigt där du finns nu.Tänker på dig Pussar och gosekramar /Bea

• LiBa74

Såg filmen igår,oj oj oj vilken otrolig liten kille ni hade.Har insett att jag är lyckligt lottad som har två friska barn,att man inte ska haka upp sig på små saker utan ta vara på varje sekund man har tillsammans.Han var så fin eran lille Tille,så vacker med sina stora blå ögon.
    Kramar

• sgr

God natt familjen! Hoppas Ni har/haft en trevlig kväll och ätit gott. Ha en fortsatt trevlig kväll och sov gott...
    Krama Liam och Dea från mig!
    Kikar in imorgon!
    Ps. Längar efter boken samtidigt som jag fasar för att läsa den, vet att det kommer att bli mycket tårar som ska rulla, både glädje och sorgsna tårar.

Godnatt Tilleman! Hoppas du haft en busig dag där uppe, du lilla fina ängel med ögon blå som himmelen en klar sommardag. Du vet att jag saknar och tänker på dig. Sov gott på ditt mjuka moln...

Snusningar
    Sandra/sgr

• Tandfen

Hej Tille!
    Du ligger väl redan bland de gose-mjuka molnen och sover, men jag skickar ändå upp en bamsekram till dig.
    Sov gott, lillprinsen.
    Pussar och kramar från mig till dig!

• Björnes

Hej Goa familjen!

Hoppas att ni har haft en skön dag. Här har den varit ganska OK, men mycket blåsig...

När jag skulle logga in fick jag se på AB att det finns en isken älg i Trollhättan, inte långt från mig alltså... =) Han hade tydligen jagat uppen kvinna i ett träd.... Wow. Fast det är klart, man kanske inte ä så kqaxig om det skulle hända en själv. Jag hoppar ju högt och gör nästan brunt i byxorna om det brakar till i skogen när jag är ute och springer. Men det lät faktiskt ganska komiskt med en ilsken älg i Trollhättan. Bäst att hålla sig därifrån... =)

Ha nu enfortsatt trevlig kväll.Hoppas att middagen blev god. Umgänget vet jag ju att det var bra! Ska väl snart gå och lägga mig. Ungarna verkar inte veta att man ska sova längre på morongen när man är ledig! =)

Många varma och stärkande kramar från oss i Lidköping
    Erika

• MuminMy

Maken och jag satt tillsammans igår och tittade på den otroligt fina dokumentären på TV4. Ni är båda otroligt varma och generösa människor och vi är er evigt tacksamma för att ni delade med er av Tilles sista dagar.

Tack!

En enda solstråle är nog för att driva bort många skuggor. /Franciskus