• Therese6699

Tilles tråd

Det här är Tilles nya tråd. Eftersom dom valde att plocka bort den andra så hoppas jag att vi kan fortsätta här.

Tille har en ovanliga sjukdom som heter Epidermolysis Bullosa och han har dessvärre en dödlig variant "Herlitz". Tråden är till för dom som känner att dom vill ställa frågor om sjukdomen och som bara vill stötta oss med några värmande ord. Det betyder mer än vad ni tror.

Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:57:42:
    Tille has a rare illness that is called Epidermolysis Bullosa Herlitz lethal. This thread is for those how wants to write som caring message or want to ask something about his disease. Your words mean a lot for us. If you want to say some words to us or Tille. Please write here or write ut att till6699@yahoo.se.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:58:43:
    Mmm have to correct the mailadress.. tille6699@yahoo.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-12 16:09:48:
    Då insamlingar och länkar till insamlingar inte är tillåtna i forumet undanber vi oss från att ni nämner sådant i denna tråd. I gästböcker är detta okey, men inte i tråden. Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-16 08:44:24:
    Nu har vår lillprins stilla somnat in. En kämpe som få med ögon så blå. Saknad av många.
    Kramar
    Mamma

• Svar på tråden Tilles tråd
  • Klatermaja

Therese: Han han skrivit en krönika om Tille?

/Klatermaja - en förvirrad solstråle
  • IrmelinFraNorge

God morgen alle sammen. Bra at Dea likte sitt nye rom. Håper dagen blir bra og at filmen er bra. Skal se den når vi en gang får fikset barnevakt til alle våre fem barn. Kram til alle. Irmelin

• Believe In Faith
    Hej hela familjen,

tittade på dokumentären häromkvällen och
    jag måste säga att den var jättebra!
    Trodde inte först att jag skulle klara av att
    titta på den,men den var ju jättefin!
    Sen dess har jag gått å nynnat på "Jag fick låna en Ängel",
    den var så otroligt vacker,blir alldeles ryslig när jag hör den,
    men på ett fint sätt givetvis!

Ha det fint å va rädda om varann,
    kramar Tessan.
  • DaCiss

Nej alltså den där Johan tycker jag inte skall sätta över sina egna åsikter om hur filmen spelades in och mena på att den nästan förstördes och tillfördes inget av musiken. Tycker musiken var så bra vald och det var då jag riktigt kände hur Shirleys sång passade in på Tille, varje ord, som jag riktigt bara släppte allt och tårarna bara kom. Och efter det hela vill jag bara fara ut och köpa skivan och lyssna och tänka på Tille, lille ängeln Tycker låtarna var perfekt! Det är helt klart Tilles låtar.

• Lindan77

Hej! Läste just vad dom skrivit i DN. Jag måste säga att låtarna passade jätte bra. Den var hur vackert som helst. Ni har verkligen valt rätt.....
    Kram Linda

• Petraplutt

Jag tyckte att dokumentären var FANTASTISKT bra, och så rörande!

Var inte många minuter mina ögon var torra faktist.
    Therese och Niklas ni är fantastiska! Tack för att ni delade med er av Tilles resa!

Petra gravid 11+3
  • Annastar

Såg dokumentären och grät såklart floder.Men GUD vilken stark liten kille! Och starka föräldrar!! All heder till er. Undrar om någron vet vart man kan hitta texten till "jag fick låna en ängel" ? Har sökt men inte lyckats hitta...tacksam för svar //Anna

• Nötkaka

Visst börjar man gråta när man hör låten men det gör väl ingenting!
    Låten är ju jättefin! Och ni fick ju faktiskt låna en ängel!