• Therese6699

Tilles tråd

Det här är Tilles nya tråd. Eftersom dom valde att plocka bort den andra så hoppas jag att vi kan fortsätta här.

Tille har en ovanliga sjukdom som heter Epidermolysis Bullosa och han har dessvärre en dödlig variant "Herlitz". Tråden är till för dom som känner att dom vill ställa frågor om sjukdomen och som bara vill stötta oss med några värmande ord. Det betyder mer än vad ni tror.

Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:57:42:
    Tille has a rare illness that is called Epidermolysis Bullosa Herlitz lethal. This thread is for those how wants to write som caring message or want to ask something about his disease. Your words mean a lot for us. If you want to say some words to us or Tille. Please write here or write ut att till6699@yahoo.se.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:58:43:
    Mmm have to correct the mailadress.. tille6699@yahoo.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-12 16:09:48:
    Då insamlingar och länkar till insamlingar inte är tillåtna i forumet undanber vi oss från att ni nämner sådant i denna tråd. I gästböcker är detta okey, men inte i tråden. Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-16 08:44:24:
    Nu har vår lillprins stilla somnat in. En kämpe som få med ögon så blå. Saknad av många.
    Kramar
    Mamma

• Svar på tråden Tilles tråd
  • FraNorge

Hei, vil ønske dere en riktig god natt. Mange skriver så fint om dokumentaren.. Gleder meg virkelig til å se den. Sender en varm klem fra meg.

• BarnMamma

God natt och sov så gott med er. Jag tänker på er.

• Pappan 66

HEJ! Såg filmen i går och tycker ni gjorde det jätte bra.
    Hoppas det är bra med Er, har inte varit här inne på ett tag så nu måste jag läsa din dagbok.

Kram till Er alla!

Tille du lilla vän med dina stora blå sov sött.

Kram Claes

• Sussieluskan

Såg filmen om Tille och tårarna rann för mina kinder. En sån liten kämpe, så vacker och så fin.
    Ni var alla jättefina och det var roligt att se och höra Dea och Liam, världens finaste storasyskon. Hur mår de?  Tänker på er alla som är kvar.
    Kramar till Tille-man i sin vackra himmel Glad.

Ha en skön kväll.

Tänker på er ofta!!

• Kenta K

Hej..
    Jag såg det underbra programmet om lille Tille. Man grät lika mycket som när man fick sina barn men fan va skönt det är att få släppa på trycket ibland. Man läser om så mycket elände med barn hela tiden, om folk som misshandlar sina barn, ger dom elchocker slänger dom isnön eller vad tusan som helst bara för att få sina barn att fara illa. Ibland så blir förundrad över hur människan är skapt, hur i hela friden är man skapt om man sätter nån till världen bara för att plåga dom? Sen läser man om Tilles underbara föräldrar som inte ville annat än att få ett friskt barn fy tusan så orättvis världen är i bland.. Jag tycker banne mig att det skulle finnas "körkort" för att få skaffa barn, för det finns väldigt många på denna jord som inte är ett dugg lämpliga till att få skaffa barn... Barn ska inte vara en självklarhet utan är ett mirakel då ska man tametusan behandla dom därefter... Detta lilla brev blev visst lite ilsket, men inget illa ment till er som bryr sig och älskar era barn utan fortsätt med det och håll tummarna för att Tilles underbara föräldrar också i framtiden kan få älska ett gemensamt barn...
    Tack för mig //kenta K

• Suss71

Dokumentären igår var helt underbar.......Snyftade hela tiden....En sak att se hans vackra ögon på bild,men att se dem "i rörelse" var nåt helt annat....Lille Tille har gjort så mkt gott.....Han fick iaf mig att ta vara på all tid som jag möjligt kan med mina barn....Min 1-åriga dotter vaknade under dokumentären och jag var så snabb att plocka upp henne ur sängen o snusa på henne....
    Det skrivs lite om Kristoffer här har jag sett,men jag ser inget om Berat??Vill inte föräldrarna eller är han lite bortglömd?

• lenamomen

Kenta K: Jag håller med dig i varje ord du skrivit. Barn är till för att ÄLSKAS.

• Schlumpf

Goda Morgon!Vi är från Tyskland och kan die Doku Tilles Resa tyvärr inte se.. :(
    Har av För er någon die Doku på CD upptagen och oss en Kopia tillsända? Jag skriva med en Dator programm......Mångar Tack för Hjälp........Hälsning Silke

• Snurran

Vilken underbar dokumentär!! Jättefin! Har tittat och läst mycket i boken om Tille som jag beställde. Där finns ju massor av fina bilder på er lilla prins men att se honom följa er med blicken, dessa otroligt stora blå ögon,,,ja det kändes i hjärtat.
    Han var så fin Tilleman,,,,

Massor av kramar till er!!