• Therese6699

Tilles tråd

Det här är Tilles nya tråd. Eftersom dom valde att plocka bort den andra så hoppas jag att vi kan fortsätta här.

Tille har en ovanliga sjukdom som heter Epidermolysis Bullosa och han har dessvärre en dödlig variant "Herlitz". Tråden är till för dom som känner att dom vill ställa frågor om sjukdomen och som bara vill stötta oss med några värmande ord. Det betyder mer än vad ni tror.

Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:57:42:
    Tille has a rare illness that is called Epidermolysis Bullosa Herlitz lethal. This thread is for those how wants to write som caring message or want to ask something about his disease. Your words mean a lot for us. If you want to say some words to us or Tille. Please write here or write ut att till6699@yahoo.se.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:58:43:
    Mmm have to correct the mailadress.. tille6699@yahoo.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-12 16:09:48:
    Då insamlingar och länkar till insamlingar inte är tillåtna i forumet undanber vi oss från att ni nämner sådant i denna tråd. I gästböcker är detta okey, men inte i tråden. Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-16 08:44:24:
    Nu har vår lillprins stilla somnat in. En kämpe som få med ögon så blå. Saknad av många.
    Kramar
    Mamma

• Svar på tråden Tilles tråd
  • fightclub

Hej! Inte konstigt att så många tittade på dokumentären, tycker jag. Vi är ju så många som följer er. Och det var verkligen ett fint program! Sorgligt men ändå så ljust och fint. Ni tänker och tycker så `rätt´, tycker jag. Livet måste gå vidare. Och Tille kommer att för alltid vara en del av er. Och han, Liam, Dea och alla vi andra, kommer att bli så glada, om ni får en `lillknodd´ i framtiden.

Ha en skön kväll, med barnen nu. Kram /Helena

Ps.Tråkigt med BMW:n. Men som sagt, det är ju ändå bara en bil.
    Betydligt värre saker kan ju hända, som vi alla vet.

• Lilla citron

Godkväll Familjen..

Ville bara tala om att dokumentären om eran prins Tille var FANTASTISK. Jag är rörd och otroligt stolt över att ha fått vara en det av eran "resa".
    Jag gråt floder, dels på grund av tilles tragiska öde och korta men ack så kärleksfulla lilla liv. Jag slogs av en märklig tanke när jag såg programet, älskar jag mina barn lika högt som ni älskar tille? Är min kärlek lika stor och tålmodig? Efter en sekunds tanke kom jag fram till att SHIT jag skulle dö för mina småprinsar, men det vet jag ju redan så varför kom tanken.?

Ni är fantastiska människor therese och niclas. Jag hoppas att ni lyckas med ett syskon till Dea, liam och tille. Och en sak är säker, får vi en son till så kommer han att heta tille efter den modigaste änglen av dem alla, er son, den fantastika pojken med de blåaste av ögon.

Massor av kramar..

• fightclub

Hahha! Glömde berätta om när min karl hade en El Camino, som han kom precis från billakeringen med, för några år sedan. Så skulle han köra in den i garaget. Men kom för nära ena dörrkarmen och skrapade upp framskärmen. Som om det inte räckte, så backade han i ilskan ut en bit och skulle `ta om´, så gjorde han samma sak igen! Jäkla klant! Han var inte heller någon muntergök, efteråt. Men som sagt, det går över. Och det var ju `bara ´en bil.

• Tandfen

Hej Tille!
    Har du haft det bra idag? Lekt och stojat omkring, kan jag tro.
    Det är så det ska vara när man är barn.
    Jag gör som jag brukar, skickar upp en bamsekram till dig när du ska krypa ner bland de gose-mjuka molnen.
    Sov gott och dröm sött, lillprinsen.
    Pussar och kramar från mig till dig!

• E02E04

...så mycket känslor dokumentären river upp igen...jag kände persnoligen att något gått förlorat när Tille försvann...och nu är jag tillbaka i de känslorna igen....Han står för så mycket styrka! Vilka fantastiska människor ni verkar vara! Hoppas ni snart får ett lillesyskon till Tille som ni kan slösa kärlek på - ni verkar ju ha så mycket kärlek inom er som vill ut!
    P.S Har precis köpt boken Tille-lille - mest för att stödja fonden - jag har ju redan läst dagboken - men den är värd att bevara!

• lillsmurfen

Det är lätt hänt det där med bilen. En annan var ju så klantig att jag tog sidan på vår bil med en stolpe. Stolpen finns precis brevid vår parkeringsplats och man måste i princip snika den varje gång för att komma in med vår v 70. Tur att man har försäkring då. Fast nu går ju det en del poäng när du körde på en annan och det är ju mindre kul förstås...

Angånde att det smakar äckelpäckel att slicka kuvert, ta en fuktad svamp nästa gång så slipper du ju slicka

Ha det gött!

• Teskedsmamman

Tillhör också dem som såg dokumentären, jag tyckte den var oerhört vacker och det jag minns bäst är de underbara ögonfransarna som han hade....

/Magdis med Ludvig 040204 och Ian 051006
  • Hemgårn
    lillsmurfen skrev 2006-05-26 20:41:40 följande:
    Det är lätt hänt det där med bilen. En annan var ju så klantig att jag tog sidan på vår bil med en stolpe. Stolpen finns precis brevid vår parkeringsplats och man måste i princip snika den varje gång för att komma in med vår v 70. Tur att man har försäkring då. Fast nu går ju det en del poäng när du körde på en annan och det är ju mindre kul förstås...Angånde att det smakar äckelpäckel att slicka kuvert, ta en fuktad svamp nästa gång så slipper du ju slicka Ha det gött!
    Eller ett limstift. Det har jag fått lära mig på senare tid!

Kram!
  • oliluc

Hej på er underbara goa familj!

Kan inte vara inne och kolla läget så ofta för åskan har tagit mitt modem så jag måste åka bort och låna data av kompisar.
    Hoppas att allt är bra med er. Ni finns som alltid i våra tankar.

Tille ängeln, hoppas att du har roligt med dina kompisar.
    Sov så sött!

Massor av Kramar Mitte och banen

• Vibeke75

Hei familien kjærlighet!

Jeg sitter her foran dataen og prøver fortvilt å finne ord for det jeg kjenner, men det er vanskelig! Jeg skulle aldri kunne bli forfatter...*Ler*

Så, Therese, i mangel på store,vakre ord så sier jeg bare TUSEN TAKK!!

Selv om jeg aldri har møtt dere, så føles det som om jeg kjenner dere!

Ønsker dere en god helg!

*Tille-Lille* For alltid i mitt hjerte!

Tusen varme tanker og klemmer til familien kjærlighet
    fra Vibeke med familie