• Therese6699

Tilles tråd

Det här är Tilles nya tråd. Eftersom dom valde att plocka bort den andra så hoppas jag att vi kan fortsätta här.

Tille har en ovanliga sjukdom som heter Epidermolysis Bullosa och han har dessvärre en dödlig variant "Herlitz". Tråden är till för dom som känner att dom vill ställa frågor om sjukdomen och som bara vill stötta oss med några värmande ord. Det betyder mer än vad ni tror.

Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:57:42:
    Tille has a rare illness that is called Epidermolysis Bullosa Herlitz lethal. This thread is for those how wants to write som caring message or want to ask something about his disease. Your words mean a lot for us. If you want to say some words to us or Tille. Please write here or write ut att till6699@yahoo.se.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:58:43:
    Mmm have to correct the mailadress.. tille6699@yahoo.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-12 16:09:48:
    Då insamlingar och länkar till insamlingar inte är tillåtna i forumet undanber vi oss från att ni nämner sådant i denna tråd. I gästböcker är detta okey, men inte i tråden. Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-16 08:44:24:
    Nu har vår lillprins stilla somnat in. En kämpe som få med ögon så blå. Saknad av många.
    Kramar
    Mamma

• Svar på tråden Tilles tråd
  • marie 37

Ni finns alltid i mina tankar.Kram på er å hoppas att "bian" var bra./Marie

Ditt ljus Tille, brinner idag igen som vaje dag. Snusningar/Marie

• Anonym

Vill bara säga att jag såg dokumentären på tv härom dagen. Jag blev så berörd av den. Tille vad han var söt och vilka ögon, kärlek till er genom dom. Kämpa vidare. Kram

• fightclub

Ok. jag ska vara rättvis och inte bara berätta om karlns klantighet.
    Jag hade en liiten fiat 850 i min ungdom. Det är ju verkligen en liten `spottkopp´. Men det stoppade inte mig från att ta 3 brevlådor, när jag backade ut från husinfarten som var flera meter bred. I backspegeln såg jag min svärfar stå och skaka på huvudet.......skämmigt asså!

• Hemgårn

Tille, jag har varit ute och sprungit. Nu är jag en spillra av mig själv och bör göra som kineserna gör: Gå och lägga mig. Vi hörs imorgon. hoppas jag kan berätta klart om den där regniga dagen...

Snusningar, Magnus

• wiloli

Tjena!
    Skrapa bilar händer även den bästa.
    Min kära make hade vid ett tillfälle för flera år sedan haft den bil som jag vanligtvis kör.
    Och när jag sedan skulle ta den bilen så såg jag att det var vit färg på vår röda bil. Jag frågade han vad det var, "HMM,det måste ha varit du som har gjort det", var hans kommentar.
    Jag gick då ut och kollade hur det var på staketet, som då var vitt. Vad vad fann jag, jo, rödfärg. Och en sak var jag övertygad om och det var att det inte var jag som hade gjort det.
    När jag talat om vad jag sett så var bara kommentaren att det bara tog i lite :) Men det gick som tur var att vaxa bort, ingen skada skedd.

• Siv1974

Hei lille Tille vennen Ja nå er enda en dag over og nå er det på tide og legge seg og få seg litt søvn. Du og dine englevenner sover nok godt nå så sent og har nok fine drømmer tenker jeg Takk for i dag Tille vennen. Suss og klem fra meg.

• Berkemo

Kikar in och säger god natt!

Tille lilla vän......du var så otroligt vacker på tv. Jag tycker verkligen du skulle ha fått stanna hos dina supermysiga föräldrar och syskon!! Stor kram till er alla! GOD NATT

• HeWe
    Jaa, kära gooa lilla familjen kärleksfullt så varma å gooa, omtänksamma å generösa...
    Nu e de nattinatti igen..ännu en dag har gått..ännu ett blad i boken vi vänt...
    ännu en ny morgon å kväll vi skådat...å här är vi, som såå varmt å troget följer ert liv å leverne dag för dag..å så tacksamt tar emot så från ert generösa liv.

Hoppas ni får en fin å gooNatt..fina drömmar...å kanske en å annan mjuk å goo kram, en omfamning me värme å kärlek...för er två..Therese å Nicklas..
    Vi hörs igen imorgon..å hoppas att er dag å kväll blev fin...imorgon väntar turnering å sååå spännande för rare Liam...sån tuff kille, stor å stark..men inom sig såå mjuk å goo..å kära lilla Dea som får komma då å då å dela er kärlek i vardagen...ni starka finagooa familj...Jag önskar er såå ett stort lycka till i ert försök till ett syskon åt småvännerna..
    Nattinatti nu, å kramaz å myz...jag tänker på er...alltid, alltid...Tillemann i mitt hjärta och så i mina tankar...Er vän..Tillemanns vän ..Kram Helén.
  • MalinH

Ville säga Go natt till dig Tille-lille det var ett tag sedan jag gjorde det

Sov nu så gott så du orkar busa omkring i morgon med alla dina vänner...

Många kramar Malin

• Anonym (ödmjuk)

Såg också dokumentären om Tille. Vad bra att lille Tille fick så otroliga föräldrar som klarade av att ge honom ett så värdigt liv! Man fylls av beundran. Själv undrar jag hur man skulle bemästra något dylikt när man knappt klarar av att se det på teven...