• Therese6699

Tilles tråd

Det här är Tilles nya tråd. Eftersom dom valde att plocka bort den andra så hoppas jag att vi kan fortsätta här.

Tille har en ovanliga sjukdom som heter Epidermolysis Bullosa och han har dessvärre en dödlig variant "Herlitz". Tråden är till för dom som känner att dom vill ställa frågor om sjukdomen och som bara vill stötta oss med några värmande ord. Det betyder mer än vad ni tror.

Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:57:42:
    Tille has a rare illness that is called Epidermolysis Bullosa Herlitz lethal. This thread is for those how wants to write som caring message or want to ask something about his disease. Your words mean a lot for us. If you want to say some words to us or Tille. Please write here or write ut att till6699@yahoo.se.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:58:43:
    Mmm have to correct the mailadress.. tille6699@yahoo.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-12 16:09:48:
    Då insamlingar och länkar till insamlingar inte är tillåtna i forumet undanber vi oss från att ni nämner sådant i denna tråd. I gästböcker är detta okey, men inte i tråden. Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-16 08:44:24:
    Nu har vår lillprins stilla somnat in. En kämpe som få med ögon så blå. Saknad av många.
    Kramar
    Mamma

• Svar på tråden Tilles tråd
  • ninaa 65

Godmorgon på er!
    Idag skiner solen här, undra hur länge det vara.... Tille lille kanske tycker att vi ska ha lite sol idag.
    Sitter och lyssna på Shirley Clamp och den underbara låt som var med i Tilles resa "jag fick låna ängel" den är så vacker. Lika vacker som lille Tille.

• Siv1974

God morgen lille Tille vennen Her skinner sola og Michael og jeg har vært oppe siden kl. 06.00. Nå sover Michael igjen. Magnus har en kamerat til overnatting og de sover enda. Tror de tulla litt lenge i går kveld Julie er hos pappaen sin. Du får ha en fin dag der oppe i det blå sammen med alle dine englevenner. Suss og klem fra meg.

• HeWe
    Gomorron gooafina familjen Kärlek...

Jag vill bara önska er lycka till på Liams Turnering å önska er en jättefin dag...
    Hoppas Tillemann skiner med sin närvaro över er...här ser de liiite mulet ut...synd när vi ska ha middagsgäster idag...äh, men de får ju gå ändå.
    Ha de nu så bra..världens gooaste kramar till er...Therese, Nicklas, Liam å Dea...
    Lille gooefina vännen Tillemann...tror du att en liten stråle kan få sträcka sig över oss idag..det vore såå trevligt...om ja ber sååå snällt...
    Jag förstår ju om du håller dig till Sundsvall..å Lundbovägen...men dina strålar e ju sååå långa å många...så snälla...
    Nu skickar jag de bästa å största kramarna i världen till dej...å mina slängpuzzizar får du som vanligt...ha en fin dag i Nangijala..å hälsa bamzeznutten å den lilla runda farbrorn..busa på....vi hörs sen igen..kramiz Er vän, Tillemanns Vän Helén.
  • aloris

GOD MORGON!

Har natten varit lugn, själv har jag sovit som en stock!
    Köpte ny säng igår, sååååå skön!

Tille Lille jag såg gardiner som hette fjäril och då tänkte jag på dig. Dem var jätte fina, vita med små blå fjärilar på, lika blå som dina vackra ögon!
    Snusningar på dig gull unge!

Kramar till mamma och pappa!

• HeWe
    Tack gooe Tillevännen...Du verkar ha lyssnat på mig...nu kom soooolen, hoppas den stannar nu....kram Helén å min gooa lilla familj i Piteå.
  • sis02

Hej goa familjen! Vill bara titta in och önska er en underbar dag! Själv ska jag jobba hela helgen igen, suck men det går väl det också. Semestern börjar ju närma sig.

Kramar till er alla.

• IrmelinFraNorge

God morgen familien kjærlighet.
    Håper denne dagen blir bra for dere.
    Tenker på dere.
    Kram Irmelin

• Anonym (Vännen)

Hej alla !!!
    Måste bara fråga om Lillemantösa har bytt namn till HeWe eller är det någon annan som skriver exakt med samma ord som hon ?? Bara väldigt nyfiken!!
    Ha det bra allihopa där ute i landet
    Therese och Nicklas:
    Dokumentären var jätte fin, den där boken om Tille har ni någon aning om hur många ex som är förbeställda skulle bara vara spännande att få veta.
    Ta hand om er kram vännen

• Anonym (Vännen)

Therese !!
    Glömde ju fråga hur det går med fettförbrännignen nu ?? Så som ni motionerade i Thailand så borde väl det givit resultat?? Själv har jag kämpat bort hela 17 kg. Hade ju tänkt mig ca fyra fem kilo till men nu verkar det som det tagit helt tvärstopp. Frusterande när man satt upp ett mål som man vill nå .
    Ha det gott och ta hand om er kram vännen !!

• Therese6699

Hej hej,
    Nä HeWe och LillemanTösa är inte samma person.

Jo, vi tränade ju lite i Thailand. Men vi käkade ju också en del*skratt* Sedan så går jag alltid upp i vikt när jag börjar träna. Allt fint fett som blir muskler : )

Tänkte gå in i bloggen och uppdatera lite och lämna lite recension över hur jag tyckte DaVinci koden var.

Kramisar
    Therese