• Therese6699

Tilles tråd

Det här är Tilles nya tråd. Eftersom dom valde att plocka bort den andra så hoppas jag att vi kan fortsätta här.

Tille har en ovanliga sjukdom som heter Epidermolysis Bullosa och han har dessvärre en dödlig variant "Herlitz". Tråden är till för dom som känner att dom vill ställa frågor om sjukdomen och som bara vill stötta oss med några värmande ord. Det betyder mer än vad ni tror.

Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:57:42:
    Tille has a rare illness that is called Epidermolysis Bullosa Herlitz lethal. This thread is for those how wants to write som caring message or want to ask something about his disease. Your words mean a lot for us. If you want to say some words to us or Tille. Please write here or write ut att till6699@yahoo.se.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:58:43:
    Mmm have to correct the mailadress.. tille6699@yahoo.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-12 16:09:48:
    Då insamlingar och länkar till insamlingar inte är tillåtna i forumet undanber vi oss från att ni nämner sådant i denna tråd. I gästböcker är detta okey, men inte i tråden. Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-16 08:44:24:
    Nu har vår lillprins stilla somnat in. En kämpe som få med ögon så blå. Saknad av många.
    Kramar
    Mamma

• Svar på tråden Tilles tråd
  • Therese6699

Mmmmmm får uppdatera lite senare... nu kom mamma och pappa och hälsade på.

Kram
    Therese

• martiina86
    många varma kramar till er
    Therese, Nicklas, Dea & Liam!

& till lille Tille;
    Tack för solskenet som du sänt oss &
    alla vackra fjärilar som flyger runt vår balkong idag...

Ha en underbar dag!
    Kramar// Martiina med familj
    att aldrig ha älskat är att inte förstå....
  • Mamelutten

Hej Therese!

Väntar med nyfikenhet på hur du tyckte att DaVinci koden var. Funderar på att se den ikväll kanske eftersom svärmor kommer och barnvakten då infinner sig naturligt .
    Min sambo säger att han hört att den inte ska vara så bra eftersom den "aldrig kommer igång", det är mest en massa snackande filmen igenom.

Hoppas Ni får en bra dag nu hela familjen.
    Många kramar

• CarinaS

Jag vill önska ALLA härliga människor på familjeliv en fin helg! Kram från Carina

• emilsson

Hej hej.
    Tittar in för att önska er en trevlig dag. Hoppas ni har lika härligt väder som oss här i lilla Skåne?=)
    Hoppas att det är bra med er alla??

Lycka till i mästerskapen Liam!!!!!

Nu ska jag ge lilleman lite mat,men jag kollar in till er lite senare.

Många varma kramar/Caroline

• PamH

Hej familjen!
    Hoppas ni får en trevlig dag.
    Kramar till er

• PamH

Hej Tille!
    Har du fått en ny kompis i dag en svart katt hon heter missan och är snäll,tycker om barn.Kan du ta hand om henne åt oss.

• Desse

Hej hela familjen !!!
    Måste vara kul nu när ni är samlade allihopa. Hoppas det går bra för Liam idag nu då, jag ska hålla alla tummarna !!!!! vad kul att Dea har en kompis uppe hos er också. Det är ju viktigt med kompisar i den där åldern ju. Är både du och Nicklas från Sundvall från början eller är någon av er inflyttade dit ?? Tänkte bara att Dea bor i Lindesberg. Jag hoppas ni får en fin Kristi himmelsfärds helg nu.
    Många kramar Desse

• Toblerone

Hej på er!

Roligt att så många såg Tilles resa...men det är ju klart när en idol spelar in sin första och enda film då ser ju alla fans den såklart!
    Tråkigt med BMW, men det är ju bara bara materiella ting...
    Hoppas att vädret hos er är bättre än hos oss 15 mil norrut. Här har det regnat, men vi har faktiskt sett solen mellan regnskurarna ibland. Nu vill jag ha sol och värme, det är ju faktiskt bara 12 dagar kvar till skolavslutningen.

Tille du kan väl fixa lite härligt väder till oss. Hoppas att du har faft en härlig dag med dina vänner. Vi hörs!

Kram Lena