• Therese6699

Tilles tråd

Det här är Tilles nya tråd. Eftersom dom valde att plocka bort den andra så hoppas jag att vi kan fortsätta här.

Tille har en ovanliga sjukdom som heter Epidermolysis Bullosa och han har dessvärre en dödlig variant "Herlitz". Tråden är till för dom som känner att dom vill ställa frågor om sjukdomen och som bara vill stötta oss med några värmande ord. Det betyder mer än vad ni tror.

Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:57:42:
    Tille has a rare illness that is called Epidermolysis Bullosa Herlitz lethal. This thread is for those how wants to write som caring message or want to ask something about his disease. Your words mean a lot for us. If you want to say some words to us or Tille. Please write here or write ut att till6699@yahoo.se.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:58:43:
    Mmm have to correct the mailadress.. tille6699@yahoo.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-12 16:09:48:
    Då insamlingar och länkar till insamlingar inte är tillåtna i forumet undanber vi oss från att ni nämner sådant i denna tråd. I gästböcker är detta okey, men inte i tråden. Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-16 08:44:24:
    Nu har vår lillprins stilla somnat in. En kämpe som få med ögon så blå. Saknad av många.
    Kramar
    Mamma

• Svar på tråden Tilles tråd
  • Therese6699

Godmorgon: natten har varit ovanligt lugn på alla sätt och vis. Det enda som har varit annorlunda var att Ewald inte kom och la sig med mig. Det är första gången sedan Tille gick bort. Det kändes lite konstigt. Var lite orolig att han hade lyckats smita ut. Men det hade han inte, han låg så förnöjt och sov på en stol nere. Han var antagligen helt slut efter sitt lilla äventyr igår. Vår granne ringde när vi hade varit på stan i säkert 3 h och undrade om det var så att Ewald fick vara ut... Men nehej, det får han inte alls så hon plockade in honom till sig tills vi kom hem. Så han hade varit ute i flera timmar så han är antagligen rätt spak idag.

Idag ska vi skjutsa hem Dea. Det känns lite tråkigt. Men hon kommer den 22:a juni igen och då blir hon kvar enda till 10:e juli. Sedan åker dom ned till Malin i en vecka och sedan kommer dom upp till oss igen i två veckor. Så vi får se mycket av henne ändå. Förra sommaren var hon här över åtta veckor.

På vägen när vi skjutsar hem henne ska vi in och kolla på en birmakattunge i Iggesund. Får se vad det är för någon liten filur : )

Vi har ju fullt ös här idag. Vi ska på kalas och käka morsdagsmiddag.
    Jag fick en jättefin fjärilsbrosch av Nicklas och barnen imorse. Supersnygg var den!

Kram
    Therese

• Helle76

Skönt att er granne var så snäll att hon ringde er angående Ewald. Hoppas ni hittar en fin kattunge.

Hoppas er dag bli bra.

• Therese6699

Nu måste jag bara in och skriva lite...
    Läste precis aftonbladet om styvpappan som knivhögg den 12 åriga flickan till döds och sedan Bobby fallet förstås... Vad tusan är det frågan om!!! Vet inte om det är Tilles död som gör att jag inte bara blir ledsen när jag läser sånt här, utan jag blir fullständigt rasande!!!  Det är så hemskt att man inte ens kan förstå vidden av det. Vad rör sig i huvudet på såna människor? Usch och fy, jag finner inte ord!

Therese

• Vackerpingla

Godmorgon till er!!
    Jag hoppas ni får en något harmonisk dag med tanke på allt ni skulle göra!!
    Lycka till å kika på kattungen, den är säkerligen bedårande!
    Kramar till er.

Ps.. Ja, man förstår inte att det finns sådana sjuka människor?? Ds.

• ELR

God morgon, Therese!
    Håller fullständigt med dig i det du läste.
    Man blir både ledsen och förbannad på att sådana här
    vansinniga, saker förekommer!!!!!!!
    Ha, nu en riktigt bra dag.

Kramar från Eva med familj
    från Västkusten

• sandy85

therese6699: har du sett länken där dom photoshoppar bilder på tille? :) riktigt fina bilder en del :) kanske kul o ha för dig :)

• Desse

Hej HELA familjen !!!
    Håller med dig Therese man blir både förtvivlad och rasande när man ser föräldrar som har ihjäl sina barn. Samtidigt som man kan känna en rädsla, tänk om det skulle drabba någon i ens närhet på ett eller annat sätt!! Konstigt att man inte har en spärr som säger att nu räcker det, vad har jag gjort ?? Hur som helst så hoppas jag att ni får en trevlig dag och att ni kommer hem med en kisse misse. Själv hade jag perserkatter en gång i tiden. Helt underbara varelser!!! Men nu får det räcka med vår lilla hund och kanin.
    Ha det jätte bra !!!!!!!!!!!!
    Många varma kramar Desse

• ebben

terese-Nä,visst blir man ARG på hur vissa behandlar sina barn?? Herregud!?
    Dessutom var det ju 2 st 13 åringar våldtagna o kvinskurna......av en 26 åring? OJ,vad händer i världen??

• IrmelinFraNorge

Til alle svenske mammaer her på fl. Grattis med morsdagen i dag. Kram Irmelin