• Therese6699

Tilles tråd

Det här är Tilles nya tråd. Eftersom dom valde att plocka bort den andra så hoppas jag att vi kan fortsätta här.

Tille har en ovanliga sjukdom som heter Epidermolysis Bullosa och han har dessvärre en dödlig variant "Herlitz". Tråden är till för dom som känner att dom vill ställa frågor om sjukdomen och som bara vill stötta oss med några värmande ord. Det betyder mer än vad ni tror.

Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:57:42:
    Tille has a rare illness that is called Epidermolysis Bullosa Herlitz lethal. This thread is for those how wants to write som caring message or want to ask something about his disease. Your words mean a lot for us. If you want to say some words to us or Tille. Please write here or write ut att till6699@yahoo.se.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:58:43:
    Mmm have to correct the mailadress.. tille6699@yahoo.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-12 16:09:48:
    Då insamlingar och länkar till insamlingar inte är tillåtna i forumet undanber vi oss från att ni nämner sådant i denna tråd. I gästböcker är detta okey, men inte i tråden. Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-16 08:44:24:
    Nu har vår lillprins stilla somnat in. En kämpe som få med ögon så blå. Saknad av många.
    Kramar
    Mamma

• Svar på tråden Tilles tråd
  • mormor og de 8 ungene

Hei igjen!!
    Vil bare ønske dere en fin helg!Her hos oss har det vært et forferdelig regnvær i hele dag.Vi får håpe på sol i moegen!
    klem fra EVA

• CamillaG

Tille har ordnat ALLLDELES for mycket sol till oss har i Hollywood.
    Det ar over 30 grader. =)

Men det ar mysigt med sommar!!

Manga kramar till Er!!

-Camilla

• Ella79

Nu tror jag att sommaren äntligen har kommit!!!

Solen skiner och det är jättevarmt, nu kan man äntligen känna att det blir en sommar även i år...

Jag undrar just vad dagen har att erbjuda familjen Vesterlund/Svensson idag... Ni ska säkert hitta på någonting roligt med Liam...

Ha en bra dag! /Elin

• Jissa

Hej på er Therese och Nicklas,

Jag tror att det är helt naturligt att du känner dig låg, Therese. Så kommer det nog att vara, upp och ned. Nedåt "utan anledning" (såklart ej utan anledning, men kanske att sorgen känns tyngre vissa dagar) och vissa dagar kommer du känna lycka. Livet tuffar på helt enkelt.

Många kramar, ni finns ofta i mina tankar även om jag inte skriver så ofta.

Jissa

• Siv1974

Hei lille Tille vennen Det ble så sent i går så jeg gikk rett og la meg da vi kom hjem. Vi var hos noen venner til kl. 02.00 på natta. Ikke ofte vi gjør sånn men i går gjorde vi det Håper du har sovet godt lille venn og at du får en kjempe fin helg. Nå reiser vi bort og kommer ikke hjem før sent i morgen kveld. Kos deg der oppe sammen med alle englevennene dine. Suss og klem fra meg.

• Therese6699

Godmorgon: Insåg att jag hade glömt att skriva i bloggen igår. Men det är åtgärdat. Det är kanon att föra dagbok. Då kan man gå tillbaka sedan och se vad som har hänt och hur man har mått!!

Idag är det sol igen här och jag känner mig lättare i sinnet. Det var skönt att träffa Berats pappa, även om det var jobbigt.

Idag ska Nicklas, jag, Liam och tre av Liams kompisar gå på X-men tre. Det ska bli intressant. Sedan är vi bortbjudna på middag. Så det kommer bli en kanondag idag : )

Camilla, skicka din adress till mig så fixar jag det.

Vi åker till Boden på fredag och är där till på måndag eller tisdag. Det ska bli roligt och säkert lite jobbigt också.

Kram
    Therese

• Therese6699

Förresten, trevlig helg på er alla!

• Desse

Hej !!!
    Hoppas ni får en jätte trevlig dag och det blir mycket sol som kommer att lysa över er !!!1
    Många kramar Desse

• glömsk

Trevlig helg önskar jag er alla!!!!Solen skiner...lite piggare blir man..Kram lotten