• Therese6699

Tilles tråd

Det här är Tilles nya tråd. Eftersom dom valde att plocka bort den andra så hoppas jag att vi kan fortsätta här.

Tille har en ovanliga sjukdom som heter Epidermolysis Bullosa och han har dessvärre en dödlig variant "Herlitz". Tråden är till för dom som känner att dom vill ställa frågor om sjukdomen och som bara vill stötta oss med några värmande ord. Det betyder mer än vad ni tror.

Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:57:42:
    Tille has a rare illness that is called Epidermolysis Bullosa Herlitz lethal. This thread is for those how wants to write som caring message or want to ask something about his disease. Your words mean a lot for us. If you want to say some words to us or Tille. Please write here or write ut att till6699@yahoo.se.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:58:43:
    Mmm have to correct the mailadress.. tille6699@yahoo.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-12 16:09:48:
    Då insamlingar och länkar till insamlingar inte är tillåtna i forumet undanber vi oss från att ni nämner sådant i denna tråd. I gästböcker är detta okey, men inte i tråden. Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-16 08:44:24:
    Nu har vår lillprins stilla somnat in. En kämpe som få med ögon så blå. Saknad av många.
    Kramar
    Mamma

• Svar på tråden Tilles tråd
  • Noelle83

Hejsan!!

Såg dokumentären idag igen..KAn alltså inte sluta gråta när ja ser den och shirley clamps låt spelas. Det är en fin dokumentär och ja hoppas att den berör många människor.

Till Tille...ja tänker på dig titt som tätt. Hoppas du har det bra med alla dina vänner.

Och till therese och nicklas...hoppas ni hade en toppen resa till thailand och fick er en toppen paus som behövdes.

Önskar er alla väl..

Kramar från mig

• Therese6699

Hejsan alla. Här har det varit sol idag, men lite blåsigt. Liam och jag har varit ut i spåret och sprungit det var roligt. Vi körde utfallssteg och grodhopp : ) Vi såg nog rätt lustiga ut i spåret. Nu håller vi på att ladda inför temamiddagen. Det ska bli trevligt.

Kramis
    Therese

• Anna1111

Missade Tille resa idag Men såg den förra gången. Tyvärr kan jag inte spela in. Hade så gärna velat tittat på Tilleman igen.
    Många kramar

• PamH

Hej Therese & Nicklas!

Såg dokumentären i dag igen. Det är en fin dokumentär.
    Hoppas ni får en trevlig kväll och smaklig måltid.

Många kramar till Familjen/Pernilla med Familj

• HeWe
    Hejhej...Önskar er lycka till på Tema-Middagen...blir säääkert smarrigt!
    Ha en fin kväll...hoppas ert väder är bättre än här..tur att man inte behöver ut idag...Kram på er...

Tillemann...Du höll väl koll på mammaMys å TigernLiam ute i spåret idag...För du såg väl några som hoppade grodhopp eller gjorde utfallssteg eller så...hihi...jaa,då var de dom. Nu kommer de kanske å få en massa ömma muskler imorgon, helst bakom låren å vaderna...tror du att de kommer att ha dragningar i vad-senorna i natt...usch, usch...inte så läckert...Men förresten...din gooa mamma är så tränad så hon klarar de där såå bra. Åsså Liam..han är ju kung i spåret..inget sånt biter ju på honom..eller hur?
    Jaa, å nu har jag ju sett dej på Tv:n igen...söta, vackra lilla Änglabarn...jag gråter lika mycket denna gång...sååå otroligt fin å goo du är å var...
    Kramar så varma till dej min vän..å slängpuzzarna är dina...tänker på dej såå mycket...varje dag..jämt! Kram Din Vän å SagoTant..Helén.

Många styrkekramar så varma till mammaMyz, pappaGoooz, TigernLiam å SessanDea me...ha en jättefin kväll..myz å ha de gott i vänners sällskap...kram Er vän..Tilles Vän...Helén.
  • grisenlisen

Hej! Såg dokumentären som gick i repris idag. BLev verkligen berörd av Tilles historia. Inspirerande att se hur starka ni verkar mitt i all sorg. Önskar er mycket lycka i framtiden.

• Fru Brun

tittade på tv i dag. då va det om er och lilla tille. ville bara berätta att jag beundrar er att ni är så starka.

• Bonus

När jag började läsa tråden här idag så kom jag på att jag missade tv:n i dag.. Någon som vet om den kommer igen? Eller om man kan få tag i den på annat vis.

omtanken är den bästa av alla tankar

kram