• Therese6699

Tilles tråd

Det här är Tilles nya tråd. Eftersom dom valde att plocka bort den andra så hoppas jag att vi kan fortsätta här.

Tille har en ovanliga sjukdom som heter Epidermolysis Bullosa och han har dessvärre en dödlig variant "Herlitz". Tråden är till för dom som känner att dom vill ställa frågor om sjukdomen och som bara vill stötta oss med några värmande ord. Det betyder mer än vad ni tror.

Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:57:42:
    Tille has a rare illness that is called Epidermolysis Bullosa Herlitz lethal. This thread is for those how wants to write som caring message or want to ask something about his disease. Your words mean a lot for us. If you want to say some words to us or Tille. Please write here or write ut att till6699@yahoo.se.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:58:43:
    Mmm have to correct the mailadress.. tille6699@yahoo.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-12 16:09:48:
    Då insamlingar och länkar till insamlingar inte är tillåtna i forumet undanber vi oss från att ni nämner sådant i denna tråd. I gästböcker är detta okey, men inte i tråden. Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-16 08:44:24:
    Nu har vår lillprins stilla somnat in. En kämpe som få med ögon så blå. Saknad av många.
    Kramar
    Mamma

• Svar på tråden Tilles tråd
  • HeWe
    Hejhej i stugan....

Hoppas er dag å kväll varit bra, mycket kramar å myziga stunder.
    Den var såå vacker, den fina guldfärgade pinset...å jag e sååå glad för att jag fått den idag. Hoppas bara nån av böckerna kommer snart me...e såå längtansfull...
    Är det i helgen ni tänkt åka upp till Boden? För visst skulle ni upp, eller har ja missuppfattat det? ...isåna fall...tuta när ni kör förbi Piteå..så vinkar jag...för ni tar väl E4:an upp... hihi.
    Såå trevlig å få komma en sväng till Er å Tillemanns vänner...hoppas  allt går bra me resan åså...
    Ha nu en jättefin å goo natt...ni är enorma..de vet ni...men de kan sägas flera gånger...vi finns här om å när ni vill...en varm kram å en goo tanke...
    Nattinatti nu gooa vänner...Therese, Nicklas, Liam å Dea...Tillemann, min vän..du är här...i Våra Hjärtan å i Våra Tankar lever Du vidare....Alltid, Alltid.
    Kram  till Er Alla..å slängpuzzizar till Dej Tillemann...sussa sött..Kram Helén.

• Memo

Hej familjen, man har rätt att vara lite ledsen ibland, speciellt efter det som ni har gått igenom. Och är man inte ledsen ibland så tror jag inte att man skulle uppskatta dom stunder som faktiskt är bra, inte lika mycket i alla fall.
    Hoppas att allt känns lite bättre nu i alla fall.
    Kikade mest in för att önska er en god natt.

Kram

• kapet

Hej familjen
    Hoppas ni haft det bra idag. Önskar er en god natt
    Kramar

• Solktt

Säger god natt! Hoppas ni får en fin dag imorgon efter en god natts sömn!
    Kram Maria

• AnnSofie 3

Hej Therese med familj!

Man har rätt att vara ledsen och känna sig nere efter allt som ni har gått igenom.
    Har fällt många tårar för er och lille Tille.

Önskar er en trevlig pingst helg.

Kramar......................... God natt!!

• Vaff Vaff

Tittar in för att säga godnatt och samtidigt passa på och önska alla en trevlig pingst.
    Har haft fullt upp, så jag känner att jag är nästan hopplöst efter med att läsa tråden och bloggen, men nu har jag några dagar på mig att läsa ikapp.
    Har förstått att det är lite tungt nu, men det är helt naturligt. Ni har haft fullt upp både före och efter Tilles död och nu har ni tid att tänka och undra...
    Men vi på familjeliv finns här och stöttar er, det vet ni.

Det nya pinsen har tydligen börjat dimpa ner i brevlådorna, jag väntar med spänning...

Tille, ta väl hand om Berat!

Kramar, Agneta med familj

• AnRe72

Vill bara önska er en trevlig pingst!

Läste i din dagbok. Hoppas att det känns lite bättre nu Therese! Skulle det inte göra det så är det okej också!

Många kramar till en vacker familj!

• Mamma Kaos

Hej på er fammiljen.

Läste din blogg therese, tycker det är så tråkigt att du fortfande måste förtydliga o försvara er. Märkligt måste jag säga. Mycket tråkigt

Önskar er en trevlig helg

Tille, fixar du lite sol åt ossi helgen???

Kram Anna

• olivettan

Hej Therese & Nicklas!
    Hoppas dagen varit lite bättre idag.....
    Önskar er riktigt god natt.
    Kramar

• Jannika9905
    Hej kära familjen!
    Hoppas ni haft en bra dag o att allt känns lite bättre idag, trots att ni träffat Berats familj o allt. Vill önska er en underbar pingsthelg. Imorgon hinner jag nog inte titta in för jag ska iväg på bröllop så hela dagen är bokad. Ni finns alltid i mina tankar, det hoppas jag ni vet o känner. Tänker alltid på er!!! Ha nu en god natt med många fina drömmar. Massor av kramar till er allihop!

Lille Tillevännen!
    Hoppas ni har det bra däruppe du, Berat o alla änglavänner. Ni har spridit solsken över oss här nere idag o då blir jag så glad. Det är så mysigt med solens strålar o fåglarnas kvitter. Sov nu så gott på era mjuka sköna moln däruppe så hörs vi snart igen. Imorgon får jag ont om tid, men jag kommer tillbaks så fort jag kan. Massor med varma gosiga mysiga kramisar o snusningar till dig lille vännen o några till Berat oxå förstås. Godnatt kära lille vän!