• Therese6699

Tilles tråd

Det här är Tilles nya tråd. Eftersom dom valde att plocka bort den andra så hoppas jag att vi kan fortsätta här.

Tille har en ovanliga sjukdom som heter Epidermolysis Bullosa och han har dessvärre en dödlig variant "Herlitz". Tråden är till för dom som känner att dom vill ställa frågor om sjukdomen och som bara vill stötta oss med några värmande ord. Det betyder mer än vad ni tror.

Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:57:42:
    Tille has a rare illness that is called Epidermolysis Bullosa Herlitz lethal. This thread is for those how wants to write som caring message or want to ask something about his disease. Your words mean a lot for us. If you want to say some words to us or Tille. Please write here or write ut att till6699@yahoo.se.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:58:43:
    Mmm have to correct the mailadress.. tille6699@yahoo.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-12 16:09:48:
    Då insamlingar och länkar till insamlingar inte är tillåtna i forumet undanber vi oss från att ni nämner sådant i denna tråd. I gästböcker är detta okey, men inte i tråden. Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-16 08:44:24:
    Nu har vår lillprins stilla somnat in. En kämpe som få med ögon så blå. Saknad av många.
    Kramar
    Mamma

• Svar på tråden Tilles tråd
  • qramiz

Therese skrev denna vid något tidigare tillfälle när Tille var med oss...men tycker den passar nu med till er..
    Du vet väl om att DU är världefull, att du är viktig här och nu att du är älskad för din egen skull för ingen annan är som Du, Du passar in i själva skapelsen , det finns en uppgift just för dej, och du är fri att göra vad du vill med den- säga ja eller neeej, du vet väl om att du är världefull, att du är viktigt här och nu, att du är älskad för din egen skull för ingen annan är som duuu.....
    Ta hand om varandra och mys ordentligt i helgen- i hopp om en skön fin sol som gör oss påmind om Tille och hans vackra blå...
    Qram

• Medium

Tänker på er och hoppas att dagen idag känns något lättare!

Stor kram till er!!!

• Teta1

Hej Therse.

Fick idag mitt pins. Tusen tack. Jag var väldigt egoistisk när jag beställde, hade kunnat beställt fler o ge mina barn. Vet inte om jag tänkte klart o redigt men gjort är gjort så jag har beställt några ex. av Tille-Lille boken och ska dela ut istället.
    Jag går o väntar på den varje dag, kollade idag o nu tror jag Exlibris har fått den, boken var med på ders första sida idag.
    Här skiner solen idag för första gången på flera veckor, nån riktig värme är det dock inte. Om två veckor börjar semsterperioderna på mitt jobb och min semester börjar efter midsommar. Än sitter tjockjackan på när jag går till jobbet, så jag vet inte när värmen har tänkt infinna sej.

Sköt om er

Maggan

• Moonbaby

Hello Tille Lille hoppas du har det bra där uppe Glad

• mollanmus

Hej Therese!

Hoppas du mår lite bättre idag och inte känner dig allt för ledsen. Men om du känner dig ledsen hoppas jag att du har en bra axel att gråta ut mot. Det är väl inte så konstigt om känslorna är labila. Tänk så många tårar vi här inne på familjeliv har fällt för er, Tille och hela eran situation. Så låt tårarna rinna så mycket dom vill, tids nog kommer solen och torkar dem.

kram fia

• Therese6699

Hej hej på er. Det är strålande sol ute och det hjälper faktiskt emot lite ledsna hjärtan. Nicklas och jag kom precis hem, vi har varit och lämnat en blomma till Berats föräldrar. Det var både jobbigt och skönt att träffa dom. Jobbigt för att man träffas av den orsaken att ens barn har dött. Skönt för att man träffar några som är och har varit i samma situation som en själv.

Vad bra att ni börjar få pinsen. Som vissa av er märker så är det inte likadana som dom första som vi skickade ut. Men det beror på att dom vi skickade ut första gången var "gamla" modellen och nu är det en ny modell. Jag hoppas verkligen att det går bra.

Kram
    Therese

• fightclub

Hej på er! Skönt att det känns lite bättre i dag. Håller med om att solen gör en hel del för sinnesstämningen.
    Nu ska vi ut och grilla hamburgare, gottigottgott! Och GARANTERAT kalorifritt.......vill jag intala mig själv. Cheddarost och dressing är väl det....
    Ha en skön kväll på er!
    Ni finns i våra hjärtan, men det vet ni ju redan.

Kram från mig och familjen/Helena

• Ella79

Vad skönt att höra att solen skiner över er i Sundvall också! Allt blir som så mycket lättare om vädret är bra. Kom just hem från en långpromenad, vad gott det luktar ute nu. Buskar och träd som blommar för fullt,mmm.

Hoppas du får något gott att äta ikväll till matchen, (*en liten pik till Nicklas*) om ni ska se den...

Kram till er alla! Elin

• kapet

Hej
    Skönt att höra att det känns bättre idag.
    Önskar er fortsatt trevli dag/kväll