• Therese6699

Tilles tråd

Det här är Tilles nya tråd. Eftersom dom valde att plocka bort den andra så hoppas jag att vi kan fortsätta här.

Tille har en ovanliga sjukdom som heter Epidermolysis Bullosa och han har dessvärre en dödlig variant "Herlitz". Tråden är till för dom som känner att dom vill ställa frågor om sjukdomen och som bara vill stötta oss med några värmande ord. Det betyder mer än vad ni tror.

Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:57:42:
    Tille has a rare illness that is called Epidermolysis Bullosa Herlitz lethal. This thread is for those how wants to write som caring message or want to ask something about his disease. Your words mean a lot for us. If you want to say some words to us or Tille. Please write here or write ut att till6699@yahoo.se.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:58:43:
    Mmm have to correct the mailadress.. tille6699@yahoo.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-12 16:09:48:
    Då insamlingar och länkar till insamlingar inte är tillåtna i forumet undanber vi oss från att ni nämner sådant i denna tråd. I gästböcker är detta okey, men inte i tråden. Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-16 08:44:24:
    Nu har vår lillprins stilla somnat in. En kämpe som få med ögon så blå. Saknad av många.
    Kramar
    Mamma

• Svar på tråden Tilles tråd
  • HeWe
    Hejhej..

Jaa, Tillemann...nu får vi börja hålla alla våra tummar å tår för Hemgårns Magnus...när han ska springa runt å irra kring i Stockholm på Lördag...
    nu hejar vi, hej å hååå, hej å hååå...å ett å tvååå, ett å tvååå...yippiiii...han vannnn....åsså vågen...hihi..Så kommer de säkert å bli...visst goovännen..
    Men nu först måste vi sussa lite...en ny dag imorrn..så vi orkar å heja fram honom på Stockholms Stora Gator...ojojoj...de blir spännande.

Familjen såå rara å fina...vill bara önska er en riktigt goood natt å hoppas ni får sova lugnt å skönt...imorgon e en annan dag me nya äventyr...Å Tillemann...allra gooaste å finaste snuzningskramizarna å slängpuzzarna till dej killen...
    Massor med kramar å tankar till er hela gooa familjen...från Er vän...Tillemanns vän..å HemgårnsFolkets vän...Helén i Piteå..

• Mettan69

God morgon Tille-vännen.

Tack för att du skickar ner solstrålar till oss idag. Värmer gott i våra trötta kroppar. Ha nu en riktigt skön helg med mycket bus och fika. jag skall åka ner till husvagnen och havet i helgen och bar gotta mig jag också. Vi hörs igen efter helgen men du vet att du alltid finns med i mina tankar. Saknar dig och din kloka blå ögon men i dag är det bara till att titta upp på himmelen så får jag en stark påminnelse om de stora blå...

God morgon Therese och Niklas

Hoppas solen kommer och värmer er riktig ordentligt hela helgen. Ta väl hand om er. Tänker på er och eran son dagligen med sorg men mest med glädje. Underbara människor.

Många gosekramar Marieth

• annca

Tänk Tilleman, nu tror jag att Berat gjort sig hemastadd, och att tårarna hans inte trillar lika tätt längre, för här är strålande solsken, och det måste ju betyda nåt! NI har säkert nåt bus i kikarn idag, det känner jag på mig! Jag menar, med så mycket att upptäcka och så mycket du har att visa så måste det vara full fart från morgon till kväll! Tänker du ta med honom till kojan idag? Glöm inte flaskan med hemkokt körsbärssaft bara!
    Dunpuss
    ankkompisen

~*~ Det är lättare att prata än att säga något ~*~
  • IrmelinFraNorge

God morgen familien kjærlighet.
    Det var nok en naturlig reaksjon at sorgen kom så sterkt tilbake nå. Men jeg håper dagen i dag vil bringe glede og sol til dere.
    Kramisar Irmelin

• qramiz

Godmorgon..
    Fy vad lessen jag blir när jag läser en massa dumheter tror inte att det är sant- fy för jäkligt!! morrar oxå och det är högt- ja tyvärr är det sista kokkot inte född......
    Nä du Therese spotyta och fräs på dom som yttrar sig så illa- sjuk värld!!
    Nu hoppas jag verkligen att det går bra för dej idag, och att du snart kan börja jobba liiiite liiite gramd- skynda långsamt vännen...du /ni har haft sååå mycket med allt- er lilla Tille som var så sjuk och behövde er massor, alla mail, brev, fl medlemmar,oins , böcker, frågor som ställts till er, tv,media begravning, mm, det sinar ju ner nu och då kommer ju tankarna och funderingarna och ni är sååå mottagliga för allt...TYCER SYND OM ER OCH KÄNNER MED ER- styrkekramar till er i massor. ni får en varm go stor kram av mej i solen som Tille sköter kanonbra! 8=0=8

• Siv1974

God morgen lille Tille vennen Har du sovet godt i natt? Nå må du ha en fin dag sammen med Berat og alle de andre englevennene deres Suss og klem fra meg.

• antitanten

Hej Tille Lille o familjen
    Nu har Tille fått  hjälp av Berat ...och se då blev det solstrålar som heter duga minsann.
    Här strålar nu solen med hur många watt som helst och fåglarna kvittrar i alla syren- och kastanjeträd. Allt är så paradisiskt...(konstigt ord jag fick till där).
    Jag citerar Madicken, som sade : " Jag känner livet i mig" och det är ju så, dessa underbara änglabarn gör att man känner livet så intensivt när man tänker på dom.

Önskar hela familjen en fin helg med massvis av Tille- och Berat-strålar !

Lena m familj

• Ulrika mamma till 4

Hej Therese!
    Vill så gärna att du ska få vara glad,men förstår att det är mycket sorg och
    tankar som rör runt.
    Ta allt i din egen takt och känn efter vad som är bra för dig.
    Kramar till dig!

• Klatermaja

Therese: Jag önskar er en strålande helg med god mat och goda vänners lag. Se till att rå om varandra och ha det kul vad ni än gör .

Kram

/Klatermaja - en förvirrad solstråle