• Therese6699

Tilles tråd

Det här är Tilles nya tråd. Eftersom dom valde att plocka bort den andra så hoppas jag att vi kan fortsätta här.

Tille har en ovanliga sjukdom som heter Epidermolysis Bullosa och han har dessvärre en dödlig variant "Herlitz". Tråden är till för dom som känner att dom vill ställa frågor om sjukdomen och som bara vill stötta oss med några värmande ord. Det betyder mer än vad ni tror.

Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:57:42:
    Tille has a rare illness that is called Epidermolysis Bullosa Herlitz lethal. This thread is for those how wants to write som caring message or want to ask something about his disease. Your words mean a lot for us. If you want to say some words to us or Tille. Please write here or write ut att till6699@yahoo.se.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:58:43:
    Mmm have to correct the mailadress.. tille6699@yahoo.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-12 16:09:48:
    Då insamlingar och länkar till insamlingar inte är tillåtna i forumet undanber vi oss från att ni nämner sådant i denna tråd. I gästböcker är detta okey, men inte i tråden. Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-16 08:44:24:
    Nu har vår lillprins stilla somnat in. En kämpe som få med ögon så blå. Saknad av många.
    Kramar
    Mamma

• Svar på tråden Tilles tråd
  • 3småttingar

Kikar bara in en liten sväng.

Hoppas att ni får det bra i Boden.
    Tänker ofta på er.

Tillelille: Sov så gott bland alla de mjuka molnen.
    Nu när din kompis Berat kommit till dig så blir det säkert ännu mera bus än innan.
    Änglarna har väl fullt upp nu kan jag tro.
    Var rädda om varandra där uppe bland molnen.

Många många kramar till er alla.
    Lena

• IrmelinFraNorge

Hei familien kjærlighet.
    Leser at det var bio-besøk i dag. Det var nok trivelig.
    Og så middag med venner. Det er jo alltid kjekt.
    Hver dag venter jeg på posten for å se om mine pins er kommet, men de kommer vel kanskje når dere får neste lass fra EB-foreningen. Jeg skal heller ikke spøøre om du vet om dere har sendt mine, for jeg regner med at dere har sendt så mange at det er vanskelig å huske alle.
    Når vi var i bilen i dag hørte jeg en sang på radioen. Teksten var så fin at jeg tenkte på Tille med en gang. Ikke så lett å kjøre bil med øynene full av tårer kan jeg love.
    I dag har jeg plantet blomster i min hage. Nå er det blitt så fint. I morgen får vi masse gjester som skal spise middag hos oss så da blir det nok ikke så mye tid til fl. Men jeg skriver noen ord i morgen kveld. Kram til dere.
    Irmelin

• Morty

Hej Familjen Kärlek!

Tycker ofta att vädret påverkar också ens humör och ork/vilja. Men som sagt vissa dagar är bra och andra lite sämre.

Jag tycker ni är fantastiskt starka som har gjort så mycket under en lång period och tagit hand om Tille lille så fint under hans tid hos er.

Även jag ser fram emot att få mina pins. Kommer att bära dem med stolthet.

Hoppas bion var bra och ni har en härlig kväll hos kompisarna. Ska snart knoppa in. En dag imorgon oxå.....

Många kramar till er alla!

• JohannaAxelsson

Hoppas filmen var bra Therese och att ni hade det supertrevligt. Har inte varit o skrivet något här på ett bra tag men jag läser i tråden flera gånger om dagen och tänker jämt på Tille och er. Hoppas du känner dig lite gladare ävewn om det oxå är helt ok att känna sig lessen och nere.

Kram Johanna

• PamH

Hej Familjen!

Hoppas ni har haft en fin kväll med vännerna.
    Gognatt och sov gott.
    Många kramar till er

• Tottsie

Det är fantastiskt att se hur livet rullar vidare med en så vacker ängel som lyser sitt skimmer över våran plats på jorden.....Tille stjärnarn skiner så klar o stark.....Många kramar till Er

• Therese6699

Godkväll.... Eller godnatt ska jag nog skriva. Nu har vi kommit hem ifrån våra kompisar. Det var jättetrevligt. Lill-Elsa hade klarat sig bra utan oss. Men hon vill gärna vara uppe i oss när vi har varit borta.

X-men tyckte jag var helt okey. Mycket action och special effekter. Liam och hans kompisar tyckte den var spännande och lite läskig.

Dea ringde idag och undrade hur det var med Lill-Elsa och Ewald. Men dom är ju faktiskt jättebra kompisar nu.

Nu ska jag ramla i sängen.

Godnatt!!

Therese

• antitanten

God natt hela Tille-familjen
    Kul att filmen var okej, funderade på att gå o se den med dottern.

Stjärnklar himmel här  i natt, efter ett litet duggande regn.
    Oj, vad många stjärnbarn som blinkar till oss i natten.

Lena m familj

• kapet

Skönt att ni hade roligt. Roligt med temamiddag. Japp,det är repris på Tilles resa imorgon.
    Önskar er en god natt