• Therese6699

Tilles tråd

Det här är Tilles nya tråd. Eftersom dom valde att plocka bort den andra så hoppas jag att vi kan fortsätta här.

Tille har en ovanliga sjukdom som heter Epidermolysis Bullosa och han har dessvärre en dödlig variant "Herlitz". Tråden är till för dom som känner att dom vill ställa frågor om sjukdomen och som bara vill stötta oss med några värmande ord. Det betyder mer än vad ni tror.

Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:57:42:
    Tille has a rare illness that is called Epidermolysis Bullosa Herlitz lethal. This thread is for those how wants to write som caring message or want to ask something about his disease. Your words mean a lot for us. If you want to say some words to us or Tille. Please write here or write ut att till6699@yahoo.se.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:58:43:
    Mmm have to correct the mailadress.. tille6699@yahoo.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-12 16:09:48:
    Då insamlingar och länkar till insamlingar inte är tillåtna i forumet undanber vi oss från att ni nämner sådant i denna tråd. I gästböcker är detta okey, men inte i tråden. Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-16 08:44:24:
    Nu har vår lillprins stilla somnat in. En kämpe som få med ögon så blå. Saknad av många.
    Kramar
    Mamma

• Svar på tråden Tilles tråd
  • HeWe
    Nu vill jag bara önska er gooafina familjen en riktigt goo  å fin natt...sussa sött..hoppas morgondagen bjuder på nåt fint å skoj...
    Världens största å varmaste kramar å tankar till er alla inatt...tänker på er...

Tillemann...min lilla gooe vän...sussa sött..kramas med din vän...busa å var glad som barn ska göra...Vi hörs imorgon...nu e de nattinatti...kram Er vän..Tillemanns vän...SagoTanten Helén.
  • MalinH

God morgon Tille med familj!
    Idag skinner solen , fast på nyheterna sa dom att de skulle bli regn, är det du Tille som busar lite?

Hoppas ni alla får en fortsatt trevlig helg!

Kram Malin

• Therese6699

Godmorgon: Solen skiner än så länge här i alla fall. Vi ska snart åka och hämta Liam. Han har sovit över hos sin kusin.

Vi hade jättetrevligt hos våra kompisar i går. Men vi gick och la oss lite sent. Men när man väl är uppe så känner man sig pigg ändå : )

Nicklas har varit ute och sprungit. Jag tänkte göra det senare. Vi måste försöka komma på någon bra förrätt till temamiddagen också. Vi får väl se vad det blir för något.

Kram
    Therese

• kapet

God morgon
    Det är som du säger, svårast är att gå upp ur sängen.Hoppas ni får en bra dag/kväll.

• Neelah

En gul och blå sallad kanske. Gula tomater, gul paprika... Vad finns det för blå grönsaker? Eller nån gul soppa (med saffran eller gurkmeja) och blåbärsbröd.

Jag älskar temamiddagar!!! På halloween gjorde jag illgrönt potatismos med varmkorvsfingrar (varmkorven sticker man ner i moset och lägger så att de ser ut som två händer och i änden av varje "finger" sätter man ett mandelflarn så att det ser ut som naglar - superäckligt!) och till efterrätt gjorde jag en chokladpuddingskyrkogård med gravstenar av fingermariekex som jag skrivit allas namn på med choklad och benknotor av maräng.

Ha en underbar dag!
    Kram
    Pernilla

• Therese6699

Neelah: Usch det lät ju riktigt hemsk. Vi gjorde också grön potatis mos med korvar. Dom drack "blod" som var sockerdricka och röd karamellfärg och så hade jag köpt plast spindlar och ögon och lagt i. Till efterrätt fick dom glass med Blod och snorsås (jordgubbs och fructis sås).. Jätteäckligt, men uppskattat. Jag gjorde benknotor av trolldeg och la på borden.

Vi lekte mumieleken där vi delade upp barnen i två lag och så fick dom massor med toapapper och så skulle dom göra en i laget till en mumie. Det gick lite toapapper kan jag säga... men katterna var glad ett tag sedan. Sedan hade vi Kapten Rödskäggs skattjakt, där Nicklas var utklädd till Rödskägg och drog värsta rövarhistorien om att Rödskägg minsann tog alla barns leksaker och godis och gömde dom i skogen och att det fanns en skatt karta så man kunde hitta dit. Jätteuppskattat även fast några tyckte att det var lite läbbigt : )

Heheheh nu blev det nästan barnkalas tema.

Therese

• BitchigaBea

God förmiddag! Hoppas dagen blir bra hos er =)

Har ni lika soligt o fint som vi i Halmstad?

*Kram*

(Före detta Ekot)

• 3småttingar

Kommer bara in och säger god förrmiddag.
    Ha en bra dag.
    Många många kramar till er alla.

• martiina86

hej...
    tack Tille för det fina vädret igår,
    du blåste lite på oss men det var bara skönt i värmen...
    Dopet blev jättelyckat...Skrattande

men det vet du juh redan Tille, fanns så mycket fina fjärilar där... tack...

hoppas nu att vädret håller i sig....

///
    många kramar från martiina med familj...