• Therese6699

Tilles tråd

Det här är Tilles nya tråd. Eftersom dom valde att plocka bort den andra så hoppas jag att vi kan fortsätta här.

Tille har en ovanliga sjukdom som heter Epidermolysis Bullosa och han har dessvärre en dödlig variant "Herlitz". Tråden är till för dom som känner att dom vill ställa frågor om sjukdomen och som bara vill stötta oss med några värmande ord. Det betyder mer än vad ni tror.

Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:57:42:
    Tille has a rare illness that is called Epidermolysis Bullosa Herlitz lethal. This thread is for those how wants to write som caring message or want to ask something about his disease. Your words mean a lot for us. If you want to say some words to us or Tille. Please write here or write ut att till6699@yahoo.se.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:58:43:
    Mmm have to correct the mailadress.. tille6699@yahoo.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-12 16:09:48:
    Då insamlingar och länkar till insamlingar inte är tillåtna i forumet undanber vi oss från att ni nämner sådant i denna tråd. I gästböcker är detta okey, men inte i tråden. Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-16 08:44:24:
    Nu har vår lillprins stilla somnat in. En kämpe som få med ögon så blå. Saknad av många.
    Kramar
    Mamma

• Svar på tråden Tilles tråd
  • ninaa 65

Hej
    Önskar er en skön helg, hoppas att solen lyser hela helgen.Specielt hos er så att ni känner lite glädje i allt det sorgliga som ni går igenom.
    Hoppas att mina pins är på väg ......
    kramar från Carina

• Desse

Hej !!!
    Det är så sant så sant att solen gör sorgset hjärta lite gladare åtminstone för stunden. Vilken fin gest av er att åka iväg med en blomma till Berats föräldrar. Hur mår de ??? Hoppas de har förmågan att hantera det här på ett lika bra sätt som ni har gjort. Det gör inget om du är ledsen och faller en stund. Vi är många här som tar emot dig och din fina familj. Hoppas du känner lite värme från oss alla som skriver här på tråden och att du förstår att du är långt ifrån ensam. Var ledsen ett tag och tänk och fundera jag tror det kan behövas ni har ju trots allt haft en väldigt hektisk tid sen Tille somnade in och en stor psykisk press dessförinnan. Jag tror det tar ett tag innan alla känslor faller på plats.
    Jag tänker mycket på er, Kom ihåg det !!!!!!!!!!!!!
    Många varma goa kramar från Desse

• CamillaG

Uuuh...Jag vill ha en pin? Hur bestaller man en sa hela vagen hit??

Kram.

• IrmelinFraNorge

Hei.
    Jeg vil bare fortelle at jeg har fått mange meldingr til min inbox i dag fra glade mennesker som har fått Tilles resa. Og alle skriver at de vil donere penger til Tille-lille fondet. Jeg synes det er flott at så mange har fulgt min oppfordring.

I dag har jeg en ny oppfordring. Siden det er pinsehelg passer det vel bra å skrive en melding til Thereses inbox og bestille pins.... Alt for å støtte fondet.

Ønsker alle på fl en flott pinse med fint vær og vår i sinnet.

Kram Irmelin

• mariannåsheim

Hei, hei, nå har jeg endelig fått sett Tilles resa og jeg satt her og tårene bare rant. det er så veldig rart og se film om han, siden jeg bare har sett bilder, det blir liksom mer virkelig da en ser bevegelser og hører lydene hans.
    Jeg må bare bøye meg i støvet for hvilke fantstiske foreldre lille Tille har. Dere virker så utrolig sterke begge to, godt dere har hverandre.
    Tille har fått møte kameraten sin Berat igjen da, synes jeg ser de to der de løper fra sky til sky der oppe på himmelen.
    Hvor mange måneder ble Berat?? Har de også skrevet dagbok her inne på familjeliv?? vil så gjerne sende de en varm hilsen om at jeg tenker på dem i denne vanskelige tiden.

Ønsker dere en riktig god pinse.

Klem fra Mariann Åsheim

• IrmelinFraNorge

mariannåsheim
    Berat ble fire måneder.
    mammaen heter ilknur her på fl. (Tror hun heter det ellers også forresten)

• Tandfen

Hej Tille!
    Idag har äntligen solen tittat fram och värmt lite. Är det ni som har sett till att det blivit så? I så fall säger jag "Tack", för det är efterlängtat. Hoppas er dag har varit bra.
    Skickar upp en bamsekram till dig när du kryper ner bland de gose-mjuka molnen.
    Sov gott, lillprinsen.
    Pussar och kramar från mig till dig!

• pofia

Hallå!

Vad skönt att det känns lite bättre idag, Therese! Men det är ju inte så konstigt att ni är lessna... Och sen kommer väl känslorna upp igen när ni får reda på att Berat somnat in... Jag tror att det är bra att ha "lessna dagar" oxå då man lixom bearbetar allt på ett annat sätt... Men osm sagt, skönt att det känns bättre idag!

Hoppas ni får en fin kväll, och en fin pingst! Ska på bröllop imorgon så då hinner jag inte titta in...

Kramar Sofia

• cat collector

Hej!
    Tittar in och ønskar er alla en trevlig pingst. Ær just på væg hem från en trevlig dag i Køpenhamn med strålande sol.

Hej Tilleknyttet, idag har du varit duktig med att fixa solsken. Jag har varit på Bakken, dær kan man ha roligt skall du veta. Kanske åker din familj dit i sommar på sin semesterresa, vem vet? Det finns en fantastisk bergochdalbana dær, gjord helt i træ, nær man ær høgst upp har man en fantastisk utsikt. Då vinkade jag till dig. Om du och dina kompisar såg oss fick ni sækert ett gott skratt, man ser ofta vældigt rolig ut nær man åker bergochdalbana. Nu ær det væl dags att sova, så kryp ner och sov gott.

Kattsamlaren Andreas