• Therese6699

Tilles tråd

Det här är Tilles nya tråd. Eftersom dom valde att plocka bort den andra så hoppas jag att vi kan fortsätta här.

Tille har en ovanliga sjukdom som heter Epidermolysis Bullosa och han har dessvärre en dödlig variant "Herlitz". Tråden är till för dom som känner att dom vill ställa frågor om sjukdomen och som bara vill stötta oss med några värmande ord. Det betyder mer än vad ni tror.

Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:57:42:
    Tille has a rare illness that is called Epidermolysis Bullosa Herlitz lethal. This thread is for those how wants to write som caring message or want to ask something about his disease. Your words mean a lot for us. If you want to say some words to us or Tille. Please write here or write ut att till6699@yahoo.se.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:58:43:
    Mmm have to correct the mailadress.. tille6699@yahoo.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-12 16:09:48:
    Då insamlingar och länkar till insamlingar inte är tillåtna i forumet undanber vi oss från att ni nämner sådant i denna tråd. I gästböcker är detta okey, men inte i tråden. Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-16 08:44:24:
    Nu har vår lillprins stilla somnat in. En kämpe som få med ögon så blå. Saknad av många.
    Kramar
    Mamma

• Svar på tråden Tilles tråd
  • Helle76

Hej Therese! Idag kom mina pins, jättefina var dem. Sätter in pengarna för pinsen + porto på kontot som stod i brevet.

Hoppas ni får en bra dag.

Kram Helen

• lektant

hej, jag undra om jag har beställt pinsen. jag tror att jag har gjortt det men försäkerhetsskull kan du ju kolla . jag heter Mait Björk. jag skulle vilja ha 6 stycken

• lektant

jag undar oxå om den häe EB sjukdomen drabbar bara pojkar eller kan flickor oxå få den, för det är ju bara pojkar som har fått den nu.

• Anbe

Hejsan Therese!Fick den underbara boken Tille-Lille igår.Så fin,så underbar!!Min fråga till dig är om det finns fler böcker att köpa om Tille?Ha en bra dag/Kram Annika

• Nanna81

Anbe

det finns en bok till om Tille den heter Tilles liv

om du går in på therse sida här på FL så ser du hur du kan beställa den jag lovar att den boken är jätte fin med fina bilder på lilla Tille

• Therese6699

Lektant: Nää det är lika stor risk att tjejer drabbas som killar. Sedan har många av dom drabbade varit killar nu. Men det är bara slumpen. Jag tittade i listorna över pinsen och du finns inte med. Beställde du av Nicklas eller mig?

Om du skickar ett meddelande till mig i inboxen med din adress så kan jag skriva in dig på listan.

Kramisar
    Therese

• qramiz

halloj
    Tror jag börjar bli tjötig, skriver ju inget vettigt men ändå ska jag kluttra..har en sån där tråkig dag på jobbet, och då är det roligare att gå in här på fl och skicka lite hälsningar...
    Therese ska försöka skicka ett mail till din inbox hemma om telefonen är fixad...heter Päivi, men det kanske ionte säger dej nå´t, men namnet är ju inte särskilt vanlligt!! Känns som alla vet vem jag är nu- men än sen?? det är ju bara jag...
    Kokko... ha det gott återkommer snarare än man kan ana...är sån

• annca

Go'eftermidda!

Hann inte skriva nåt imorse - det tog lite längre tid att ta sig till jobbet idag än det brukar! Punka på min vanliga cykel, kedjan av på makens och styret sitter löst(!) på min reservcykel... Så det blev snällt att knalla iväg till makens jobb och hämta bilen...
    Och oj! så många små blåvingefjärilar jag såg på ängen utanför Ericsson! Fladdra runt bland hundkex, gurkört, prästkragar... Leka tafatt. Bara vara. Käka nektar. Jag var bara tvungen att stanna till och titta på dem, de små söta filurena. Små Tille-fjärilar! Önskade jag haft min kamera med...

Skulle betala min bok och mina pins igår, men nåt strul var det med internetbanken, så jag får göra ett nytt försök ikväll. Kunde kryssa i att jag ville betala mina räkningar jag lagt in, mne så kom aldrig förnsret för att godkänna betalningen upp... Nåja, får hoppas att det funkar ikväll från hemmadatorn.

Tillesöt, idag då? Vad ska ni hitta på förnå't kul idag? Igår fick ni lite vila från solen en stund och alla ängar uppfriskade av en liten regnskur. Idag har nog massor av nya blommor sklagit ut. Känns som en dag att ligga på en filtunder fruktträden och läsa äventyrsböcker, med en stort kanna jordgubbsaft bredvid, och nybkata kakor...
    Dunpussar!
    ankkompisen

~*~ Det är lättare att prata än att säga något ~*~
  • nessie72

therese: idag fick jag min TILLE-LILLE bok.....ÅHHHHHHH den var ju helt underbar....sitter fortfarande och grinar över hur extremt otroligt underbara ni är....
    Trodde aldrig att ett barn skulle kunna beröra så mycket..men eran TILLE har gjort mer  än så..han och ni har fått mig att ta vara på varje stund med mina egna barn....

Du och Nicklas skall ha världen största TACK som låtit oss ta del av eran vardag under tilles tid och även nu efter.....Tille kommer alltid finnas i mitt och mina barns hjärtan

MÅNGA LÅNGA LÅNGA LÅNGA kramar till er...
    jeanette med familj