• Therese6699

Tilles tråd

Det här är Tilles nya tråd. Eftersom dom valde att plocka bort den andra så hoppas jag att vi kan fortsätta här.

Tille har en ovanliga sjukdom som heter Epidermolysis Bullosa och han har dessvärre en dödlig variant "Herlitz". Tråden är till för dom som känner att dom vill ställa frågor om sjukdomen och som bara vill stötta oss med några värmande ord. Det betyder mer än vad ni tror.

Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:57:42:
    Tille has a rare illness that is called Epidermolysis Bullosa Herlitz lethal. This thread is for those how wants to write som caring message or want to ask something about his disease. Your words mean a lot for us. If you want to say some words to us or Tille. Please write here or write ut att till6699@yahoo.se.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:58:43:
    Mmm have to correct the mailadress.. tille6699@yahoo.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-12 16:09:48:
    Då insamlingar och länkar till insamlingar inte är tillåtna i forumet undanber vi oss från att ni nämner sådant i denna tråd. I gästböcker är detta okey, men inte i tråden. Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-16 08:44:24:
    Nu har vår lillprins stilla somnat in. En kämpe som få med ögon så blå. Saknad av många.
    Kramar
    Mamma

• Svar på tråden Tilles tråd
  • Medium

Inne och kikar lite... Tänker på er och dig, Lille Tille, som vanligt! Hoppas ni får en jättebra dag!

Stor KRAM!!!

• annca

Hej och go'fredag!
    Tänk, nu är det helg igen.
    Så roligt att Dea kommer tidigare, och ja, Lill-Elsa kommer nog att bli övergosad skulle jag tippa! 

Två månader, Tille-liten! Då har du hunnit bo in dig rejält i sugan nu! Men tiden funkar ju på annat sätt där du är än vad den gör här hos oss, bundna av naturlagar och regler! Och två veckor har Berat hunnit vara hos dig. Har han bott in sig än? Kan tro att han nog fortfarande känner sig lite vilsen, men då har han ju dig, trygga goa Tille, som stöd!
    Vad blir det för bus idag då? Ni kan väl titta in till Mathilda på dagis en liten sväng idag, för hon var jätteledsen när Pappa lämnade henne imorse, och muntra upp henne lite med lite lagom mycke snällt bus?!
    Dunpussar tills vi vinkar ikväll!
    ankkompisen!

~*~ Det är lättare att prata än att säga något ~*~
  • kapet

Hej,hej
    Då var det helg igen och det är 2 månader sen Tille somnade in.Tänk vad tiden går fort.
    Roligt att Dea kommer redan idag.
    Ha en bra dag !
    Många kramar

• Flutterby

God Morgon(förmiddag) familjen och tråden!

Vilken pärs till fotbollsmatch det var igår! Tur att det slutade lyckligt!

Therese: får jag ställa en fråga om betalningen för pinsen här, eller ska jag maila till dig? Vill inte riskera att tråden stängs.

• glömsk

Tänker på er..Himlen är lika blå som färgen på Tilles ögon..Ha en underbar helg..Skoj att Dea kommer idag..Ni får gosa&ha det riktigt gott..Kram lotten

• LillemanTösa

Hej Familjen Kärlek!

Jahaja..så ni ska måla om på baksidan av huset lite grann då. Va trevlans!

Såå..söta Dea kommer idag redan, va kul. Lill-Elsa..nu kommer det en go tösabit, åh va ompysslad du kommer bli
    LiamTigern har haft sin kusin som nattgäst då, mycket spel och lite sömna..ja, det kan jag tänka mig

Idag gör jag min sista dag på jobbet, sen vankas det 5 veckors välbehövlig SEMESTER! Ååå så Härligt! Japp

Idag börjar Ola tapetsera om i lägenheten oxå, jag tänkte ta mig en titt med bilen på lunchen nu..hehe..såå nyyfiiken..mmm

Imorgon ska jag och "konstapeln" åka in till inre hamnen här i Karlstad "ankdammen" och njuta av kvällen med några öl. Det ser jag fram emot.
    Jag har kollat med henne om hon har lust att ta med sportiga familjen på en joggingtur i joggingspåret som vi har här i området, det är precis utanför där jag bor. Så medans ni pinar er runt så kan jag fixa iordning nåt smarrigt.

Mamma och hennes Håkan kommer till Värmeland du sköna under helgen, men vi hinner inte träffas så mycket för dom ska hjälpa morfar med en loppis. Men på söndag när jag hämtat Melle så styr jag kosan till dom..Mamma är så Mellesjuk..och lite "Nisse sjuk! med ..så vi får träffas en kortis i alla fall. Sen åker jag & Melle till dom på torsdag morron och stannar över midsommar.

Jaa, idag har det gått två månader sedan Tille liten for till Han som Alltid Väntar, tillsammans med Hoppets, Ljusets och Tröstens Änglar. Tänk..Tille liten..han sitter precis Där..i Hjärtat..han gav så mycket, mycket mer än vad man med ord nånsin kommer att kunna förklara..men vi är många som alltid kommer ha ett alldeles speciellt Leende på våra läppar och en blick så fylld av Hopp pga en liten stor kille..som heter..Tille..Er Tille. Kärleken Vinner..

Hoppas att ni får en såå fin och underbar helg mamma Therese, pappa Nicklas, Liam Tigern & Söta Dea..

Ett steg, dag för dag..

Och du, Tille liten..Ljuset som Alltid Stannar Kvar..i mitt Hjärta.

KRAM KRAM KRAM KRAM KRAM

• solrosen74

Glömde ju skriva att jag fått den fina boken också.Den var fint skriven.
    Många kramar Åsa

• HeWe
    Hejhej...måste ju kika in en snabbsväng innan jag pyser på jobbet...måste ju få hälsa på er goofamiljen..
    Hoppas ni får kul..idag..tror jag säkert..DeaGumman kommer juh, åsså fixa till där ute..me grillplats å allt...skönt när de e gjort ...såå fint de kommer bli.
    Ha de så jättebra så hörs vi sen...massor me kramizar å varma tankar till er...
    Tillemann min vän...kramaz å kramaz..du å ja vännen..hälsa dina gooa vänner där borta...vi hörs på ett tag..kram er vän Helén.
  • Therese6699

Hej hopp, jag är inne en liten snabbis för att fixa lite lunch... tänkte vi skulle äta lunch ute idag.

Flutterby: Skicka ett meddelande till min inbox du. Det blir bäst det.

Kram
    Therese

• kapet

Det är jätteskönt att äta ute.Vi har ätit middag på uteplatsen de sista 4 dagar. Man ser att barnen gillar också det.