• Therese6699

Tilles tråd

Det här är Tilles nya tråd. Eftersom dom valde att plocka bort den andra så hoppas jag att vi kan fortsätta här.

Tille har en ovanliga sjukdom som heter Epidermolysis Bullosa och han har dessvärre en dödlig variant "Herlitz". Tråden är till för dom som känner att dom vill ställa frågor om sjukdomen och som bara vill stötta oss med några värmande ord. Det betyder mer än vad ni tror.

Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:57:42:
    Tille has a rare illness that is called Epidermolysis Bullosa Herlitz lethal. This thread is for those how wants to write som caring message or want to ask something about his disease. Your words mean a lot for us. If you want to say some words to us or Tille. Please write here or write ut att till6699@yahoo.se.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:58:43:
    Mmm have to correct the mailadress.. tille6699@yahoo.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-12 16:09:48:
    Då insamlingar och länkar till insamlingar inte är tillåtna i forumet undanber vi oss från att ni nämner sådant i denna tråd. I gästböcker är detta okey, men inte i tråden. Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-16 08:44:24:
    Nu har vår lillprins stilla somnat in. En kämpe som få med ögon så blå. Saknad av många.
    Kramar
    Mamma

• Svar på tråden Tilles tråd
  • Kriss73

Jag fick boken Therese skrivit om din sista tid i livet Tille, Jag fick en tår i ögat bara av att öppna paketet med boken och jag såg bilden med dina underbart blåa ögon på framsidan.

Nu sitte jag här och tittar ut på en underbar blå himmel med lite små lagom stora molntussar för er att hoppa omkring på där uppe och titta ner på oss.

Har du lärt Berat allt kul där uppe än?

Hoppas du och Berat har sett mina ljus jag brukar tända lite då och då till minne av er.

Krister i Lidköping

• PamH

Hej Familjen!!!

Då var det helg igen.Hoppas ni får en trevlig dag och vad roligt att Dea kommer idag.

Soliga kramar/Pernilla med Familj

• Sassa82

Hej Therese !
    Jag sprang på Tille-Lille i bokaffären idag så jag va bara tvungen att köpa en jag med har sprungit runt på flera ställen och letat innan och sen hlet plötsligt så fanns den bara där.

hoppas ni fick en trevlig lunch ute.

kram Sandra

• cat collector

Hallå!

Här kommer en hälsning från Götet. Gick just förbi Pocketshop på centralstation och på nyhetshyllan strålar Tilles stora blå. Härligt. Vädret är också fint.

Ja Tille, igår var det spännande. Men vi vann till slut. Du kanske satt på din stjärna och tittade ner. Ha det så fint bland dina moln och änglavänner. Snus på dig.

Trevlig helg allihop.

/Andreas (som inte tycker att katter skall utsättas för dokusåpaeländet).

• Pluto123

Ja Tille vännen... Har inte skrivit på ett bra tag här i tråden, men fick sån lust bara...
    Hur har du det? Har du gjort något äventyr som fått det att pirra till i lillmagen din? Det har du säkert...Så mycket bus dina ögon lyst upp =) Jag saknar dina blåa vackra ögon, men vi kommer ju träffas igen även fast det är ett tag kvar. Tänker så mycket på dig.

Vet du... Jag såg dina vackra ögon idag faktiskt..hehe I en bokaffär...hehe Coolt. Så vackra så man smällte nästan till is även fast det var väldigt varmt. Det finaste omslaget av dem alla. Jag måste bara citera Lars Winnerbäck " Den vackraste stunden i livet var den när du kom", tycker det stämmer så bra =)

Ha det så bra nu vännen kanske jag skriver snart igen, vem vet =)

Therese: Jag vill skicka jätte många kramar till Dea och Liam =) Ha en mysig helg nu..

/ Johanna

• Ella79

Det är helt otroligt vad tiden går fort. Läste LillemanTösas inlägg. Är det verkligen två månader sedan Tilleman packade sin väska och reste bort, långt, långt bort!? Tiden går fort, det känns som om det var igår...Jag tittar upp mot himelen och tänker på honom varje dag... Tänk Therese att din son har fått så många människor att börja tänka, agera, engagera och bry sig...Tille kommer för alltid att finnas kvar i människors hjärtan, han är bara lite längre bort nu...

Ha en underbar kväll med Dea!
    Sommarkramar /Elin

• HeWe
    Hej lille vännen..Tillemann..
    Nu e jag äntligen hemma från jobbet...nu kurrar magen så jag skulle kunna äta vad som helst tror jag.. Vad finns de på menyn där uppe hos er kan tänkas...
    kanske massor me mackisar å korv, hamburgare å bröd me ketchup eller vad tror du om varmkorv me bröd..de ska jag äta nu...I denna värmen så orkar man ju inte äta..så de fick bli nåt lätt idag...gott, gott.
    Jag vet ju att ni brukar ta me er picknick-korgen å cykla ut till ängen, sätta er under nåt fint träd och äta era gooa bullar, kakor och saft å kika ut över ängla-landskapet..för jag vet att de e vackert där uppe i Nangijala..de sägs ju så, de har jag hört.
    Har du spelat golf än..eller blev de boccia som mamz å papz spelade...de e ju kul de me...Får väl se nu då vad kvällen har att erbjuda...jag tror säkert att både du å dina vänner, dom goeMamz å rarePapz å jag å min lilla familj får skoj vad än vi ska göra..de blir ju som man gör de...eller hur min vän.
    Nu tror jag att min mage gjort uppror...den ropar på varmkorv...tror de e lika bra att skynda mej å käka..
    Å är de så att du funderar på att ta en cykeltur till ängen igen, så vet du ju att det är lika vackert där varje gång..vädret är de samma hos er, varje dag..å fjärilar å fåglar flyger runt å runt å runt er å kvittrar å mår såå gott i ert sällskap...för ni är ju i Paradiset...i Nangijala...
    Nu får du gå å leka me dina gooavänner igen ett tag..så ska tant Helén äta lite mat..men jag e inte långt borta...du ropar å jag finns här nära..du å ja vännen..
    Massor me snuzningskramizar till dej..å du får ge Berat me en stoooor kram...hälsa från mej...vi hörs på ett tag...er vän..Din vän...Helén..din sagoTant.

Mamz å Papz...gick de bra me utearbetet...i värmen...de gäller å dricka mycket vatten..för nu dunstar man lätt...
    Lycka till me kvällen..såå kul att äntligen SessanDea kommer..ge en stooor kramiz till både Tigern å Sessan...så stora å starka, såå full av kärlek å värme..
    kram till er me..Therese å Nicklas...ha de bra..kram Helén.
  • Tandfen

Hej Tille!
    Har ni badat idag? Har du lärt Berat hur man simmar, så som Magnus lärde dig? Du är säkert en toppenpolare, så du gör nog allt för att Berat ska känna sig hemma hos er däruppe.
    Idag har jag varit en liten sväng till vattnet. Dopp blev det inget, men en stunds läsning blev det istället. Man får ta tid till att läsa när tillfälle ges.
    Jag skickar upp en bamsekram till dig, när du ska ner bland de gose-mjuka molnen.
    Sov gott, lillprinsen.
    Pussar och kramar från mig till dig!

• babylover

Vad kul att Dea kommer tidigare än sagt till er. Hoppas ni får en massa kul tillsammans! Om inte annat kan hon väl heja på när ni målar

Tille tänker på dig lilla vän!

guttemamma från Norge behöver du fortfarnde hjälp att få boken skriv till min inbox så kan jag hjälpa dig.

• Skrutteruttan
    God kväll där i sommarhettan! Har haft en varm dag med barnen, solat och badat...Hoppas ni haft det bra ni med! Bra väder att måla i Skrattande, eller att bättra på hummeraxlar om man hellre känner för det! Tänker på er, som alltid...Kramar Heléna
    Mamma till William, Tilde, Leon och Li....