• Therese6699

Tilles tråd

Det här är Tilles nya tråd. Eftersom dom valde att plocka bort den andra så hoppas jag att vi kan fortsätta här.

Tille har en ovanliga sjukdom som heter Epidermolysis Bullosa och han har dessvärre en dödlig variant "Herlitz". Tråden är till för dom som känner att dom vill ställa frågor om sjukdomen och som bara vill stötta oss med några värmande ord. Det betyder mer än vad ni tror.

Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:57:42:
    Tille has a rare illness that is called Epidermolysis Bullosa Herlitz lethal. This thread is for those how wants to write som caring message or want to ask something about his disease. Your words mean a lot for us. If you want to say some words to us or Tille. Please write here or write ut att till6699@yahoo.se.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:58:43:
    Mmm have to correct the mailadress.. tille6699@yahoo.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-12 16:09:48:
    Då insamlingar och länkar till insamlingar inte är tillåtna i forumet undanber vi oss från att ni nämner sådant i denna tråd. I gästböcker är detta okey, men inte i tråden. Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-16 08:44:24:
    Nu har vår lillprins stilla somnat in. En kämpe som få med ögon så blå. Saknad av många.
    Kramar
    Mamma

• Svar på tråden Tilles tråd
  • Happy me
    God kväll på er.

Ser att Dea ska vara hos er ett tag. Mysigt, skönt att få rå om henne lite.
    Har inte hunnit läsa tillbaka så mycket så jag vet inte riktigt vilka planer ni har inför helgen. Hoppas det blir bra i alla fall - fint väder ser det ut att bli!

Här firar vi min äldsta dotters födelsedag. Åtta år.

Skickar er en riktigt stor kram! Tänker på er!
  • olivettan

Hej Therese! Hoppas ni haft det bra idag. Varmt och skönt!!
    Vad kul at Dea kommer tidigare till er, hoppas ni får riktigt kul tillsammans!!
    Godnattkramar till er alla...

• fightclub

Tittar in för att säga god natt. Såg att du är en ´sån´som flygfäna gillar också. Har just varit ute och grillat, så nu ser man ut som en knölval, haha. Ser också att Nicklas är en djävel på att grilla, hihi. men det är han minsann inte ensam om! Min karl har nästintill satt fyr på en hel gran här på tomten han, för nå´t år sedan. Den har inte hämtat sig än.....
    Sov gott! Kram/Helena

• niederkk

HEJA SVERIGE!!!
    Great match, yesterday!!! Genial Goal
    With kind regards from Germany, Kristina

• mamma69

Hej Tillefamiljen! det var ett tag sen jag skrev, vi är i flyttagen, vår kosa styr mot Gävle. Jag läser bloggen varje dag så jag missar inget, ni verkar må så bra som det går,hoppas ni får lite att göra snart me bebisverkstan!

Lilla lilla Tille som sover så sött där uppe med alla dom andra änglabarnen! Tänker på dig!

En fråga! hoppas ni inte tar illa upp, hur ofta besöker ni Tilles minneplats? inte för att det spelar nån roll, han är ju ständigt med er!

Kramar till er i massor.........

• Pluto123

God natt Tille. Vila nu så skönt inatt, för när solens strålar strömmar lätt mot din kind, måste du vara pigg för alla bus och äventyr ni ska göra. Saknar dig vännen min! Jag ger dig en mjuk smekning på pannan och en liten varm puss på kinden. Du sover så sött, min lilla smultronkaramell =) Vi hörs snart igen....

Din vän Johanna

• HeWe
    Jaa, då var de nattinatti igen...lille Tillevännen...blev de mycket bus hos er idag...
    gooa bullar under trädet vid ängen...där fjärilar å fåglar flyger hela dagen lång..
    jag ser dej sitta på en fin liten filt, skrattandes å smaskande på goofika me Berat å min lilla runda gubbe..pappa Arne..tokiga historier berättar han väl för dig..
    du ska veta så mycket han varit med om..å han bara ÄLSKAR barn...en riktig busfarbror e han...
    Jag slänger upp många mjuka gooa bumbibamzekramizar å slängpuzzar till dej min vän...just nu längtar ja bara efter gooa kramar..så du får alla mina...
    Nu önskar jag dej en goo natt..många fina drömmar om fina sommarängar, hundar å katter å busiga barn som leker barfota i sanden på den fina stranden nere vid gläntan där man kan bada...snart e de nog dags för ett dopp i vattnet...jag hörde ju att Tigern..din gooe storebror redan hunnit doppa sig...brrrrr..sån tuffing...som du min vän...Men hos er i Paradiset - Nangijala finns inget badvatten som e kallt..bara varma sköna hav som man kan flyta i...Tur för Tant Helén...hon kan ju inte simma juh..så när jag å du träffas nån gång..så kanske även jag kan simma..i erat hav...i Nangijala..vad tror du om de..
    Sussa så jättesött min vän...imorgon väntar ännu en dag me bus å myz...bland alla gooa vännerna dina i Paradiset...Imorrn kikar jag in till dej igen..natinatti...din vän Helén.

Nattinatti familjen...önskar er en varm, goo å fin natt..sussa gott..kram Helén.
  • Filles Mamma

Hej goa familj!

Tittar in för att säga godnatt!
    Läste att lilla Dea kommer till er, vad kul :)

-Lilla Tilleman, tänk två månader har gått...men du kommer ALLTID att finnas i mitt hjärta!
    Sov nu så gott lilla Tille så att du får nya krafter till morgondagen och kan busa järnet med dina små kompisar!

Sov nu så gott familjen, så tittar jag in till er imorgon igen
    Många kramar :)

• glömsk

Godmorgon!!
    Hoppas ni sovit gott...
    Dea har kommit så ni har säkert mycket skoj att hitta på...
    Ni får ha en underbar dag..
    många kramar lotten med familj..=)