• Therese6699

Tilles tråd

Det här är Tilles nya tråd. Eftersom dom valde att plocka bort den andra så hoppas jag att vi kan fortsätta här.

Tille har en ovanliga sjukdom som heter Epidermolysis Bullosa och han har dessvärre en dödlig variant "Herlitz". Tråden är till för dom som känner att dom vill ställa frågor om sjukdomen och som bara vill stötta oss med några värmande ord. Det betyder mer än vad ni tror.

Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:57:42:
    Tille has a rare illness that is called Epidermolysis Bullosa Herlitz lethal. This thread is for those how wants to write som caring message or want to ask something about his disease. Your words mean a lot for us. If you want to say some words to us or Tille. Please write here or write ut att till6699@yahoo.se.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:58:43:
    Mmm have to correct the mailadress.. tille6699@yahoo.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-12 16:09:48:
    Då insamlingar och länkar till insamlingar inte är tillåtna i forumet undanber vi oss från att ni nämner sådant i denna tråd. I gästböcker är detta okey, men inte i tråden. Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-16 08:44:24:
    Nu har vår lillprins stilla somnat in. En kämpe som få med ögon så blå. Saknad av många.
    Kramar
    Mamma

• Svar på tråden Tilles tråd
  • nisse72

Hej Hej Kikar in och önskar er en trevlig kväll.

Tillegubben hoppas du fortsätter att skutta omkring på molnen och ha det skoj.Tänker på dig kramar Bea

• 3småttingar

hEEEEJ.
    tHERESE:  hOPPAS ATT DIN DAG PÅ JOBBET HAR VARIT BRA....

Hoppas kvällen blir ännu bättre...Jag menar med svensk vinst....
    Ha en bra kväll ihop med kompisarna......

Många många kramar.
    Lena

• PamH

Hej Therese!

Hoppas dagen på jobbet har varit bra...och att det blir en trevlig kväll för er.

Kramar/Pernilla med Familj:)

• Skrutteruttan
    Hej på er familjen! Hoppas att du hade en bra dag på jobbet! Här i mellansverige har det regnat idag, hoppas att solen lyste på er istället. Kramar till er alla!
    Mamma till William, Tilde, Leon och Li....
  • josssan84

Till Tilles familj!
    Hejsan! Jag har länge följt erat öde via medier. Var själv gravid med mitt andra barn när vi fick följa Tilles kamp om livet, och jag har ända sedan dess beundrat er kraft och styrka. Om jag bara hade haft en gnytta av den...
    Har nu sträckläst boken om Lille Tille och jag tror aldrig jag har gråtit så mycket i hela mitt liv. Medan tårarna föll nedför mina kinder gick jag in och snusade på min 4:a månaders lilla flicka...jag kan inte i ord uttrycka den sorg jag känner för er familj, och hur mycket jag uppskattar mina fina små barn efter att se hur ödet faller på vissa människor.
    Jag hoppas att ni fortfarande ser ljust på livet och att ni kämpar på, ni är riktiga kämpar och som jag sa tidigare så beundrar jag er mycket!!!
    Jag önskar Tilles mamma, pappa, bror och syster all lycka i framtiden och tror att Tille kommer hålla sina blå vakande ögon på er ända tills den dag ni träffar han igen. Han kommer se till så att ni är lyckliga, för han var som ni sa en riktig kämpe!
    Många kramar från Jossan

• aloris

Hej på er!
    Hoppas att din dag varit bra på jobbet?
    Hur mycket har du tänkt att jobba nu?

Jag vill önska er en jätte trevlig midsommar och hoppas att det inte blir så jobbigt som du tror. Ta hand om dig!!!
    Kramisar i massor!

Tille Lille har fått boken om dig idag, den är så fin......., tårarna rinner när jag läser om dig och din underbara familj!
    Glöm inte att äta mycket glass och jordgubbar på midsommar...., ta fram lite sol och mys ordentligt!/ snusningar i massor på din lilla panna.

• Kaspers mamma

Inatt läste jag Tille-Lille, och stora tårar föll på min kind.
    Underbar bok, tsots detta tragiska öde.
    Tack för du skrivit boken Therese och delat med dig av din familj.
    Jag hoppas att Tille blir storebror en dag med så underbara föräldrar, storebror och storesyster... det kan inte bli bättre.
    Tack för att jag fått ta del av ert liv, och ta del av Tille.
    Han är min lilla (stora) hjälte.

Nu ska jag snart Heja på fotbollen :)

Ta hand om er!

Kärlek och styrka

//Sandra

• Björnes

Hej på er!

Hoppas det gick bra på jobbet idag.

Kul med ryska posten. Blir nästan lite nostalgisk när man hör orden. Den leken lekte man en del när man var liten, fast då var det med killar så klart. skratt =)

Ska nu stoppa barnen i säng så att man kan se på fotbollen i lugn och ro. Så mycket ro kommer det nog inte att bli.... kommer väl ha en puls på över 200! =) tycker iallafall att det är oerhört kul!

Tänker på er massor. Läste om Kristoffer igår. Känns jobbigt att han börjar bli sämre nu... önskar verkligen att de kunde komma på ett bot snart.

Ha nu en skön fotbollskväll!
    Många bamsekramar Erika

• MalinH

Hejsan!
    Nu var det ett tag sedan jag tittade in men jag tänker på er hela tiden och på er lilla ängel...

Ha en trevlig kväll och på svensk vinst och så passar jag på att önska er en trevlig midsommar.

Kram Malin

• Tandfen

Hej Tille!
    Hoppas att dagen har varit rolig med en massa skoj. Snart börjar fotbollsmatchen mellan Sverige-England. Hoppas att det går bra för svenskarna. Många kommer att sitta bänkade i soffan och kolla. Ni sitter väl på era gosemoln och hejar på, så min bamsekram får väl komma upp lite senare, men den kommer när du ska krypa ner bland de gose-mjuka molnen.
    Sov gott, lillprinsen.
    Pussar och kramar från mig till dig!