• Therese6699

Tilles tråd

Det här är Tilles nya tråd. Eftersom dom valde att plocka bort den andra så hoppas jag att vi kan fortsätta här.

Tille har en ovanliga sjukdom som heter Epidermolysis Bullosa och han har dessvärre en dödlig variant "Herlitz". Tråden är till för dom som känner att dom vill ställa frågor om sjukdomen och som bara vill stötta oss med några värmande ord. Det betyder mer än vad ni tror.

Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:57:42:
    Tille has a rare illness that is called Epidermolysis Bullosa Herlitz lethal. This thread is for those how wants to write som caring message or want to ask something about his disease. Your words mean a lot for us. If you want to say some words to us or Tille. Please write here or write ut att till6699@yahoo.se.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:58:43:
    Mmm have to correct the mailadress.. tille6699@yahoo.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-12 16:09:48:
    Då insamlingar och länkar till insamlingar inte är tillåtna i forumet undanber vi oss från att ni nämner sådant i denna tråd. I gästböcker är detta okey, men inte i tråden. Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-16 08:44:24:
    Nu har vår lillprins stilla somnat in. En kämpe som få med ögon så blå. Saknad av många.
    Kramar
    Mamma

• Svar på tråden Tilles tråd
  • Filles Mamma

Hej familjen!!!

åh vilka fina nya bilder ni satt in! :)
    Dom små kissemissarna är ju bara för söta!

Låter som ni haft det väldigt trevligt med bad och att ni ätit gott! mums för paj :)

-Therese, du får lycka till på jobbet imorgon. Det kommer nog gå jättebra ska du se :)

Kikar in till er imorgon igen
    nu får ni sova så gott allihop!

Många kramar till Therese, Nicklas, Liam , Dea och lilla Tilleman förståss!!!
    -Tille, du finns i mitt hjärta hela tiden!

• PamH

Hej Familjen!

Vilka fina bilder du har satt in.

Lycka till på jobbet i morgon/Pernilla med Familj:)

Kramar

• Happy me
    Hej på er!

Var in och läste dagboken och ser att ni haft finväder också i fleeera dagar! I dag när jag var ute på altanen funderade jag först vad det var för ljud jag hörde så kom jag på att det regnade mot taket!

Låter mysigt med Bo-på-lantgård-stuga! Säkert poppis att hyra på somrarna! JAg fattade väl inte men är det på samma gård poolen finns? Haha, då ökar ju priset också!

Har varit inne och läst i Kerstins blogg och jag blir så himla ledsen. Är orolig också då hon inte skrivit i dag - ännu förstås! Brukar skoja med henne om att gå och sova NU! Vi är lite lika i våra sena nattvanor tror jag. Tycker att Kristoffers symptom kanske inte helt liknar Tilles men det där vet ju du bättre Therese. Hostan ja men tarmarna kommer jag inte ihåg riktigt. Får läsa i boken. Kära barn, borde inte få ha det så här.

Hur länge var det Dea skulle vara hos er nu då? Roligt att åka vattenrutschkana! Vill ta med barnen till något vattenland i sommar - särskilt om värmen fortsätter!

Nä, nu ska jag gå och sova strax! Skickar en stor kram till Sundsvall. Lite varm och lagom svettig men ni är väl lika i värmen antar jag? KRAM!!!

Hej Tille-hjärtat!
    Hur har du det där uppe? Har du och Berat börjat kunna varandra lite nu? En förstärkning i änglalaget kanske? Jag hoppas ni hittar stigen ner till sjön så ni kan ta ett dopp så ofta ni vill! Tänker på dig vännen, tröstar mig med att du har det bra nu. En lätt snusning på din kind lilla Tillehjärtat!
  • Happy me
    Åsså missar jag att skriva det jag nästan tänkte börja med... Lycka till i morgon på jobbet Therese!
  • Robo

GOD MORRON alla underbara människor!
    Det är bara jag som vill önska er en bra dag.
    Hoppas det går bra på jobbet Therese!
    Här regnade det på morronen (och det behövs) men nu börjar solen titta fram igen. Ska ge mej ut på stan om en liten stund.
    KRAM på er alla!

• sgr

God morgon!
    Lycka till på jobbet! Hoppas Ni får en bra dag med fint väder.
    Ge Liam och Dea en kram från mig...

God morgon Tilleman!
    Hoppas du sovit gott på ditt lilla moln. Ha nu en busig dag och lek riktigt mycket. Du vet att du finns i mitt hjärta...

Kramisar
    Sandra/sgr

• Desse

Hej på er !!!!
    Kollar in för att skicka en idag lite regnig kram till er. Det var fina kort du lagt in i galleriet. Jag tyckte att ni såg riktigt välmående ut hela familjen. Jag undrar ja, Therese om inte all träning börjar ge lite resultat??? Tyckte nämligen att det såg ut så på kortet. Så flitig som du är så är man ju inte förvånad.
    Ha det bra många kramar Desse
    Förresten hoppas du är nöjd med din första atbetsdag!!!!

• Anonym (Vännen)

Hej på er !
    Det var länge sedan jag var inne och skrev några rader till er. Det har varit fullt upp här med skolavslutningar, student och planering av midsommar men jag har allt kollat förbi lite snabbt här emellanåt. Fina kort, men vad smal du blivit Therse !!! Tyckte det såg ut att vara stor skillnad. Men ni tränar en hel del vad jag förstår och de är ju aldrig fel när man vill få bort lite överskott. Får man vara näsvis och fråga hur många kilon minus det blivit?? Behöver själv lite insperation behöver tappa ca 5 - 7 kg.
    Ha det bra !!!
    Många kramar vännen