• Therese6699

Tilles tråd

Det här är Tilles nya tråd. Eftersom dom valde att plocka bort den andra så hoppas jag att vi kan fortsätta här.

Tille har en ovanliga sjukdom som heter Epidermolysis Bullosa och han har dessvärre en dödlig variant "Herlitz". Tråden är till för dom som känner att dom vill ställa frågor om sjukdomen och som bara vill stötta oss med några värmande ord. Det betyder mer än vad ni tror.

Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:57:42:
    Tille has a rare illness that is called Epidermolysis Bullosa Herlitz lethal. This thread is for those how wants to write som caring message or want to ask something about his disease. Your words mean a lot for us. If you want to say some words to us or Tille. Please write here or write ut att till6699@yahoo.se.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:58:43:
    Mmm have to correct the mailadress.. tille6699@yahoo.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-12 16:09:48:
    Då insamlingar och länkar till insamlingar inte är tillåtna i forumet undanber vi oss från att ni nämner sådant i denna tråd. I gästböcker är detta okey, men inte i tråden. Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-16 08:44:24:
    Nu har vår lillprins stilla somnat in. En kämpe som få med ögon så blå. Saknad av många.
    Kramar
    Mamma

• Svar på tråden Tilles tråd
  • ninaa 65

Hej på er!
    Vilka fina bilder du har satt in. Hoppas att du får en bra dag på jobbet imorgon.
    kramar från Carina

• Tandfen

Hej Tille!
    Har helgen varit lugn eller har det varit fullt ös hos er? Jag tror på det sistnämnda. Hur ska ni kunna vara lugna, när det finns så mycket spring i benen och roliga bus att hitta på. Ni har väl badat det mesta, så varmt som det har varit, men man kan hitta på bus med vatten. Det har ni säkert gjort också.
    Jag skickar upp min bamsing till dig när det är dags för molnen.
    Sov gott, lillprinsen.
    Pussar och kramar från mig till dig!

Ps. Hoppas mamma får en bra dag på jobbet imorgon.

• cat collector

Åh, vilka härliga kattbilder!

God natt och lycka till med jobbet. Visst är det skönt att njuta av vad sommaren har att erbjuda, bad och sånt. Nu kommer det ifos prognoser om en regnig midsommar, men meteorologerna har ju haft fel förut.

Snart dags att gå i säng och ladda inför morgondagens match. Svennis har gett sig tusan på att slå Sverige innan han drar sig tillbaka. Men det nöjet skall vi inte unna honom. Ge 'rom på nöten bara!

Trevlig kväll därute på tråden. Snus på dig Tille.

Mvh Cat-a-holic

• olivettan

Hej Therese!

Tittade på bilderna, jättefina!!

Lycka till imorgon på jobbet!

Ha en trevlig kväll

Kram

• 3småttingar

Hej.
    Var ju tvungen att kika in på alla de fina korten.

Ha en jättebra dag på jobbet imorgon Therese.

Tille lille hoppas att du sover gott på molnen så att du och Berat orkar busa en massa imorgon också.......

Många många bamse kramar till er alla.
    Lena

• marie 37

Har inte varit inne på ett tag men mina tankar går dagligen till er och Tille.
    Lycka till på jobbet imorgon. Många kramar Marie

Snusningar till dig där uppe Tille.

• Skrutteruttan
    Kikar in för att säga godnatt....Idag har jag ägnat tid åt att läsa Kerstins blogg...Är det inte helt otroligt att det föds två pojkar i samma månad, båda i Norrland och med denna fruktansvärda sjukdom...Vilken tur att ni fann varann och kan hämta styrka. Det är bra underligt också att Kristoffer fick sin diagnos efter två veckor och Tille efter mycket längre tid, ibland undrar man om kompetensen skiftar så i landet?

Hoppas du får det bra på jobbet imorgon! Sov gott och många kramar Heléna
  • Tarjas

Tilleliten...nu är det natt. Jag ska gå och lägga mig. Annars orkar jag inte upp imorgon. Du ligger säkert redan och sover så sött...älskade lilla vän...Och samlar krafter till ännu en härlig sommardag med lek och bus...Du Tillehjärtat...med dina otroligt stora blå...uppe i det blå...där du är...

Nattikramar...bara till dig Tille-Prinsen...från mig.

I mitt hjärta...idag...imorgon...i evighet...
    /Tarja

• sis02

Har kollat på dina fina bilder som du satt in. Nu börjar det bli dags att krypa till sängs småningom. Hoppas det blir bättre väder imorgon än vi haft idag. Förmiddagen och eftermiddagen var varm och solig men sen blev det mulet och blåste kallt.

Kramar till er alla!

• Kickelina

Go kväll, Therese!
    Är inte inne och skriver så ofta längre, men jag läser dock hur det är med er.
    Ser att det bakas och badas och allt vet vad, underbart, låt barnen hållas...(och ni med förresten )
    Ser att du ska börja lite på jobbet...jag är övertygad om att det kommer gå bra,ha inte bråttom upp i tid bara, det hinns...
    men du ser säkert till att följa din egen takt som passar dig.

Själv sitter jag här på nätet nu för att försöka hitta en semesterresa i oktober/november...vi får se vad det blir. Helst något flyg som avgår här hemifrån, så antingen blir det Gran canaria eller Teneriffa... kul att planera.

Må så gott och var rädd om er!

Många kramar -Kicki i Norrköping