• Therese6699

Tilles tråd

Det här är Tilles nya tråd. Eftersom dom valde att plocka bort den andra så hoppas jag att vi kan fortsätta här.

Tille har en ovanliga sjukdom som heter Epidermolysis Bullosa och han har dessvärre en dödlig variant "Herlitz". Tråden är till för dom som känner att dom vill ställa frågor om sjukdomen och som bara vill stötta oss med några värmande ord. Det betyder mer än vad ni tror.

Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:57:42:
    Tille has a rare illness that is called Epidermolysis Bullosa Herlitz lethal. This thread is for those how wants to write som caring message or want to ask something about his disease. Your words mean a lot for us. If you want to say some words to us or Tille. Please write here or write ut att till6699@yahoo.se.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:58:43:
    Mmm have to correct the mailadress.. tille6699@yahoo.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-12 16:09:48:
    Då insamlingar och länkar till insamlingar inte är tillåtna i forumet undanber vi oss från att ni nämner sådant i denna tråd. I gästböcker är detta okey, men inte i tråden. Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-16 08:44:24:
    Nu har vår lillprins stilla somnat in. En kämpe som få med ögon så blå. Saknad av många.
    Kramar
    Mamma

• Svar på tråden Tilles tråd
  • Therese6699

Hej hej, nu sitter jag på jobbet så det bli bara en liten sväng hit in idag. Jag har suttit och fyllt på min CV. Det kan behövs... alla uppdrag jag har haft dom senaste 3 åren är inte ifyllda... Skäms på mig : ) Det är lite lagomt uppstartsgöra här på jobbet.

När det gäller föroppen så är dom både lika och olika. Tille hade också problem med tarmarna. Men han åt ju inte så mycket så det blev som alrig något jätteproblem. Andningen hade han inte problem med. Men så blev han ju inte lika gammal heller. Så det är svårt att säga hur det hade varit som om han hade blivit äldre och ätit mer osv.

När det gäller bantning så har jag nog max gått ned 1 kilo. Men det blir ju liksom lite omfördelning av fettet när man tränar. Jag brukar alltid gå upp några kilon när jag börjar träna innan jag går ned : )

Ikväll blir det hårdträning med innebandylaget innan vi ska samlas på players sportbar och se på fotbollen. Det ska bli jätteroligt. Vi är 12 kompisar som ska äta och heja fram Sverige förhoppningsvis.

Kramar
    Therese

• Mettan69

Kikar in för att önska dig en bra dag. Hoppas du inte blir helt slut när du kommer ifrån jobbet utan har "kul" på jobbet. Hur ofta har du tänkt att jobba nu?

Tille: Med tanke på dina föräldrar så måste även du vara sportintresserad så hjälp oss i kväll och heja fram Sverige i fotbollen. Kan riktigt se dig springa omkring där uppe i sverigedräkten spelande boll med dina kompisar. Sötare ängel finns inte. Saknar dig lille vän.

Många gosekramar Marieth

• Siv1974

Hei lille Tille vennen Har du det fint der oppe i det blå sammen med alle englevennene dine? Det håper jeg. Da vi var på badetur i helgen så så jeg en nydelig sommerfugl og jeg er overbevist om at det var du som var innom og hilste på Nå må du ha en riktig så fin uke og leke og le masse sammen med alle dine venner. Suss og klem fra meg.

• Temugg

Har varit inne och tittat klart på bilderna idag! Måste varit inne igår när du höll på att lägga in alla bilderna för mappen på Lill-Elsa fanns men inte så många bilder! Vilken ljuvlig bild från Boden!!!

Ja ikväll gäller det! Jag har redan ute min svenska flagga men sambon som är engelsman har en mycket större flagga som han alltid hänger upp så fort det är fotboll! Den här gången har han inte hunnit få ut den än men det är ju dagens match som gäller för honom! Hoppas det inte blir alltför sura miner när de förlorar (de har ju trors allt redan gått vidare!)!

Ha det så bra på jobbet idag! Det låter som att du fått en skön mjukstart!

• juljak

Kramar om o hoppas att det gått bra på jobbet idag.

• fightclub

Hej! Hoppas dagen gått bra? Och att det blir en trevlig fotbollskväll, i glada vänners lag! Ha de gott!Kram/Helena

Tille:
    Fjärilar, blommor, ja, allt vackert jag ser.
    Då tänker jag på dig, hur du busar och ler.

• VeronicaMy

kikar in o skickar massa kramar! hoppas ni har det bra o får en bra helg! *vinka o krama*

• HeWe
    Hejhej TilleGookramiz...
    Visst hänger du me idag från ditt lilla moln...vi ska ju hejja fram Sverige idag..
    vet du..de e en match där en massa gubbar springer omkring å sparkar en boll mellan varann...egenligen ser de ju rätt så roligt ut...men de blir ju himla spännande..visst vännen..
    Hörde att mamz å papz ska ut på sportsbaren å heja på Sverige..å de skulle vara många vänner..kuuuul..du finns ju me där du me.. som vanligt..är du omkring dom, visst vännen. hejja å önska nu riktigt hårt så ska du se att Sverige vinner..du vet ju..dina önskningar går ju i uppfyllelse..jämt..
    Vad har ni gjort där uppe i Paradiset Nangijala idag då...lekt regnleken..men ni spelade inte så läng..tror ni var ute inatt me en sväng å spelade den..eller var de så att du smygtränade..hihi..för de småskvittrade lite här förut.
    Men du..bara du försöker få fram de soliga lekarna tills helgen..å sen..e de inte länge kvar tills din SagoTant får lite semester...de blir väl najs..då ska de bara spelas sol å bad lekar..visst..
    Nu ska jag gå å göra lite mat till min gooa familj..förbered dej på en hejja-ramsa nu...så hänger jag på... Många gooa snuzningskramizar till dej min vän..såå gooer så..kramiz Helan

• qramiz

Hejhopp

Önskar er en trevlig kväll, även om jag själv inte är jätteintresserad så ska jag givetvis hålla tummarna att det går vägen...Therese skrik dej inte hes ikväll- eller ja varför inte- gör det om det behövs!!
    Blir glad när jag ser dina inlägg med kortet på er lilla ängel- man kan bara le, för det ser verkligen ut som lillkillen skrattar så det bubblar i magen- precis som man kan göra ibland när det verkligen är något kul på gång... :)
    Ska nu åka hem ifrån jobbet- eller lögn ska åka och storhandla- jättekul..... KRAM /päivi