• Therese6699

Tilles tråd

Det här är Tilles nya tråd. Eftersom dom valde att plocka bort den andra så hoppas jag att vi kan fortsätta här.

Tille har en ovanliga sjukdom som heter Epidermolysis Bullosa och han har dessvärre en dödlig variant "Herlitz". Tråden är till för dom som känner att dom vill ställa frågor om sjukdomen och som bara vill stötta oss med några värmande ord. Det betyder mer än vad ni tror.

Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:57:42:
    Tille has a rare illness that is called Epidermolysis Bullosa Herlitz lethal. This thread is for those how wants to write som caring message or want to ask something about his disease. Your words mean a lot for us. If you want to say some words to us or Tille. Please write here or write ut att till6699@yahoo.se.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:58:43:
    Mmm have to correct the mailadress.. tille6699@yahoo.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-12 16:09:48:
    Då insamlingar och länkar till insamlingar inte är tillåtna i forumet undanber vi oss från att ni nämner sådant i denna tråd. I gästböcker är detta okey, men inte i tråden. Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-16 08:44:24:
    Nu har vår lillprins stilla somnat in. En kämpe som få med ögon så blå. Saknad av många.
    Kramar
    Mamma

• Svar på tråden Tilles tråd
  • Desse

Hej på er !!!
    Therese min vän idag ska du veta att jag tänkt lite extra mycket på dig, så där på din första dag på jobbet på lääänge. Hoppas det har känts bra att komma tillbaka lite smått till verkligheten. Men jag förstår om det värker lite i hjärtat ibland när saknaden av Tilleman blir lite extra tung, men så måste det få vara ibland. Hjärtat kan få göra riktigt ont vissa dagar för att man ska känna ljuset och värmen mer andra dagar.
    Men jag önskar dig allt gott i framtiden och hoppas verkligen att det kändes rätt att börja jobba lite smått. Om inte, var inte rädd och skäms för att backa tillbaka ett steg ett tag till, i så fall har du ju testat och konstaterat att själen och kroppen inte är redo ännu.
    Jag tänker på er och skickar massor av varma, lååånga goa kramar från Desse

• HeWe
    Hejhej...Nu är denna arbetsdag över..å pusta ut får man....hoppas jag.
    Här i Piteå är de inte så soligt heller idag, lite regnskurar...små, så små...men varmt å kvavt...
    Så trevligt de ska bli att få börja så smått å jobba för dig...de ska nog gå bra...ta de lite som de kommer...de känslor som ploppar upp under arbetstid de dyker ju upp vare sig man vill de eller inte..så en dag i taget...å låt de få ta sin tid...
    Du är ju vara en människa som lyckats tackla svåra situationer...med full kontroll på allt annat...de ska du ha en stor ELOGE för...
    å de gör en ju starkare...de sägs ju så...å de tror jag på.
    Såå kul Dea å Lill-Elsa verkar ha de...myzer hela tiden..åsså har ni varit å badat...blev det nåt dopp i vattnet???? Eller var det bara kidzen som doppade sig.
    Nu ska jag väl försöka fortsätta me käket till familjen...jag kikar in en sväng sen..massor me gooa kramizar till er alla...varma tankar likasåå..
    å du..Tillemann...min varmaste å gooaste snuzningskramiz till dej vännen..kram Helén.
  • CarinaS

Jag fick en fin present av min man igår! Han var inne på Akademibokhandeln och såg boken om Tille-lille, så han köpte den till mig (Han hade ju inte koll på att jag redan beställt den, men den kan jag ge bort till någon jag tycker om..).
    Fantastiskt fin bok, väldigt känslosam och kärleksfull! Tack för att vi får dela detta med er!

Stor kram från Carina

• Henny fra Norge

Therese - lycka till på jobbet i morgon. Sköt om dig och
    ha en fortsatt trevlig kväll!
    Kram på er
    Henny

• solrosen74

Gokväll, hoppas ni njuter av sol och bad.
    Hade 1-års kalas i lördagsi det strålande vädret.
    Jag har ju fått två omgångar med pins och hade ju inte tänkt skicka dom tillbaka,men när jag visade dom för släkten på lördag så köpte dom rubbet,det vart bara min kvar.och den fick jag hålla hårt i för min farmor blev utan.
    Kul att dom var så populära.

Jag hoppas din dag på jobbet blir bra Therese.
    Njut av livet tillsammans med din fina familj och vårda minnet av Tille.

Många kramar Åsa

• Therese6699

Godkväll alla. Nu har jag lagt in lite fler kort i galleriet. Dom på Elsa ligger under lill-Elsa fliken. Sedan har jag stoppat in några kort ifrån Boden och från träffen med vårdpersonalen.

Kram
    Therese

• loppan1

Hej
    Har varit inne och tittat på bilderna. Hoppas att ni mår bra och kan njuta av försommaren
    Kram

• kapet

Har kollat på bilder och de jättefina.Bilden från Boden är hur fint som helst.Massa grönt.
    Hoppas det går bra imorgon på jobbet och önskar dig lycka till.
    Kramar

• Tarjas

Som vanligt så har du satt in fina bilder Therese. Lill-Elsa är ju hur söt som helst, måste jag erkänna. Fast som jag sagt någongång tidigare så är ju katter inte riktigt min grej...snarare kan man kanske säga att jag har lite kattskräck...Men Elsa är söt hon och Ewald med.
    Och kortet med er och André är jättefint. Sommrigt och härligt.

Hoppas ni har en trevlig kväll och lycka till på jobbet imorgon. Det kommer gå jättebra tror jag=)

Kram
    TArja