• Therese6699

Tilles tråd

Det här är Tilles nya tråd. Eftersom dom valde att plocka bort den andra så hoppas jag att vi kan fortsätta här.

Tille har en ovanliga sjukdom som heter Epidermolysis Bullosa och han har dessvärre en dödlig variant "Herlitz". Tråden är till för dom som känner att dom vill ställa frågor om sjukdomen och som bara vill stötta oss med några värmande ord. Det betyder mer än vad ni tror.

Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:57:42:
    Tille has a rare illness that is called Epidermolysis Bullosa Herlitz lethal. This thread is for those how wants to write som caring message or want to ask something about his disease. Your words mean a lot for us. If you want to say some words to us or Tille. Please write here or write ut att till6699@yahoo.se.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:58:43:
    Mmm have to correct the mailadress.. tille6699@yahoo.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-12 16:09:48:
    Då insamlingar och länkar till insamlingar inte är tillåtna i forumet undanber vi oss från att ni nämner sådant i denna tråd. I gästböcker är detta okey, men inte i tråden. Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-16 08:44:24:
    Nu har vår lillprins stilla somnat in. En kämpe som få med ögon så blå. Saknad av många.
    Kramar
    Mamma

• Svar på tråden Tilles tråd
  • HeWe
    Nu e de dags å säga nattinatti...trötter e man..å jobba ska man, tidigt, tidigt...
    Såå gott de lät me gubbar å glass..muuuuums..smarrigt.
    Jaadu, vi får hoppas att eran sol me ska skina lite uppöver..helst mot Piteå..för här kom de liiiite droppar idag..men himlen är knallröd..så de blir nog varmt snart igen.. Tillemann....honom tänker jag bara på me ett varmt leende på läpparna...såå goo, såå varm å fin...er lillemann..kramizar till dej vännen..
    Nattinatti nu, så hörs vi imorrn..kramizar från er vän Helén i Piteå.
  • misan 80

Har nyss kommit hem från strömmingsfiske i Hudik. Lite trögt gick det men vi kom iaf hem med 210 strömmingar =) ca 10-15kg.

En stor godnattkram till alla här på Familjeliv!
    Hoppas ni har haft en underbar helg o att solen har lyst på er!!

Kramar, Maria

• IrmelinFraNorge

Hei familien kjærlighet. Så herlig å lese at dere har sol og sommer. Her regner det... Men så bor jeg også i den byen i Norge der det regner mest. Så vi er vel godt vant med dette. I dag sender jeg med en ekstra kram til lille søte Dea. Håper morgendagen bringer glede til dere gode mennesker i Sundsvall.
    Kramisar fra Irmelin

Elsker mine barn og min Raymond
  • Tusenlilja

jättestor och varm
    sommarkram från Mej
    till er
    hoppas ni har lika vackert
    som vi här

/T

• Filles Mamma

Hej på er!

Här har solen varit framme idag också, vi har haft 29 grader varmt idag! *pust* -Tack så mkt lilla Tilleman :)

Nu ska jag ta och dra mig i säng, godnatt på er allihop!
    Många kramar till hela goa familjen :)

• CamillaG

Hej hela familjen!!

Ville bara beratta att jag samlade mina svenska vanner har i Hollywood och vi tittade alla pa Tilles resa.

Och jag maste saga..bland alla mina tuffa, gitarrspelande killkompisar...det var ingen som inte hade tarar i ogonen...
    Tille gick ratt in i hjartat hos oss alla!!

Manga kramar...

Camilla

• Mettan69

God morgon Tille.

Helgen har varit underbar. Värmen som du och dina kompisar sänt ner är som balsam för själen. Vad har du hittat på för bus under helgen tro? Mycket kul har du säkert haft. Önskar dig en ny skön dag där uppe. Ta väl hand om dig. Saknar dig jättemycket lilla ängel.

God morgon Therese.

Så skönt att Dea har kommit. Blir lite mer fart när hon är där (om möjligt). Så du skall börja jobba lite igen. Känns inte det lite fel tidpunkt med tanke på att många börjar sina semestrar nu eller åtmistone väntar och pratar om det.

Skönt att höra att du känner dig bättre nu. Det är ju trots allt inte så länge sedan som Tille lämnade oss. Skönt att du nu mest får ljusa minnen när du tänker på den underbara lilla änglen.

Ha en skön dag. (mycket "skönt" idag...måste vara påverkad av värmen.)

Många gosekramar Marieth

• Therese6699

Godmorgon.. idag är det varmt men inte så mycket sol. Men det är bara bra så att min röda (och lite bruna kropp) Tycker att det ska bli skönt med lite moln. Det är ju varmt så barna kan ju bada ändå en sån här dag. Vi ska hämta upp en kompis till Dea och Liam har med sig en kompis också så ska vi åka och bada hade vi tänkt.

Imorgon ska jag vara inne på jobbet hela dagen så då gör det inte så mycket om det är lite molningt. Men det är ju alltid skönt att ha sol. På midsommar ska vi vara hos en arbetskompis till Nicklas. Vi har varit där två gånger innan på midsommar. Känner dock redan att det känns lite jobbigt. Ifjol när vi var där så var ju Tille 6 månader i min mage. Får väl se vad det blir för känslor som kommer upp.

Nu ska jag ta och göra lite nytta.

Kram
    Therese 

• Ella79

God Morgon familjen!

Ni hittar alltid på något roligt med barnen har jag märkt...varje dag är det något nytt spännande som händer...Liam och Dea måste ju tycka att ni är BÄST!!!

Appropå vilka känslor som kommer fram på midsommar...Tänk inte på det nu, kommer tårar så kommer dom...Och gör dom det så låt dem komma. Alla förstår, det är inget att skämmas för...

Jag lovade mig själv att inte vara inne och läsa om Kristoffer eftersom jag blir så otroligt berörd och ledsen. Men det är som att jag styrs dit omedvetet...Helt plötsligt så är jag där och tittar på hans bilder och läser Kerstins dagbok. Nu går jag igenom all sorg en gång till, det är jättejobbigt...Men samtidigt så kan jag inte bara blunda för det heller eftersom jag vet att han finns...Lilla Kristoffer...

Det är tur att ni finns där för familjen Kristoffer!!!

Ha en bra dag och "simma lugnt"! Kramar Elin

• Björnes

Hej på er underbara familj!

Inser att tiden går fort när man är ledig. Vi har haft strålande solsken här i Lidköping också den senaste veckan, men idag regnar det. Jag tycker faktiskt att det är ganska skönt. Gräsmattan behöver verkligen få lite regn. Tyvär verkar det som regnet kommer att fortsätta även på midsommar. Det är ju inte lika kul!.... Men det är ju som det brukar vara på midsommar. =)

Kul att Dea har kommit upp till er. Jag förstår att hon vill mysa med Elsa. Tur att hon är så tålig....

Hur gick det för Liam på golfen? Tyckte han det var kul och vill börja spela, eller var det inget för honom?

Vilken match det var i torsdags. Gissa om jag skrek när de äntligen fick in bollen!! Det var ju helt underbart! Hoppas att de tar England nu på tisdag. Det skulle vara sååå gött!

Idag ska vi ut och jaga födelsedagspresent till Wilmas kompis. Svårt att köpa till en kille när man sjäv bara har tjejer. Han ville absolut inte ha några kläder iallafall... =) vi får väl se vad vi kan hitta på.

Ha det nu så underbart och lycka till på jobbet. Det kommer säkert att gå bra.
    Många varma kramar
    Erika