• Therese6699

Tilles tråd

Det här är Tilles nya tråd. Eftersom dom valde att plocka bort den andra så hoppas jag att vi kan fortsätta här.

Tille har en ovanliga sjukdom som heter Epidermolysis Bullosa och han har dessvärre en dödlig variant "Herlitz". Tråden är till för dom som känner att dom vill ställa frågor om sjukdomen och som bara vill stötta oss med några värmande ord. Det betyder mer än vad ni tror.

Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:57:42:
    Tille has a rare illness that is called Epidermolysis Bullosa Herlitz lethal. This thread is for those how wants to write som caring message or want to ask something about his disease. Your words mean a lot for us. If you want to say some words to us or Tille. Please write here or write ut att till6699@yahoo.se.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:58:43:
    Mmm have to correct the mailadress.. tille6699@yahoo.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-12 16:09:48:
    Då insamlingar och länkar till insamlingar inte är tillåtna i forumet undanber vi oss från att ni nämner sådant i denna tråd. I gästböcker är detta okey, men inte i tråden. Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-16 08:44:24:
    Nu har vår lillprins stilla somnat in. En kämpe som få med ögon så blå. Saknad av många.
    Kramar
    Mamma

• Svar på tråden Tilles tråd
  • Strözzel

Hej Tille och familjen!

Jag skriver inte så ofta men läser dagboken och tänker desto mer på er. Hoppas ni får en trevlig midsommar och det inte blir jobbigt för er.

Kram

• qramiz

Hej hej i solvärmen- fast ganska mycket moln har det blitt...
    Måste bara berätta om en händelse i helgen.
    I lördags så var jag på kalas hos min bror, barnens kusin fyller år...stog därute i värmen och njöt, så började jag tänka på Tille...helt plötsligt säger någon- kolla ballongen som flyger där uppe- och visst där for en riktigt kärleksröd ballong så fritt så fritt-men inte nog med det, plötskigt dök det upp 2 små nyfikna fåglar som svävade kring den vackert röda ballonge...det var sååå fiint och jag kände hur jag log med hela ansiktet...tyckte det var såå vackert- kan det varit lille Tille och Berat som hälsade på en sväng??-Tror et, det var en härlig varm känsla som smög sig på...en liten tår bildades i ögonvrån, men den fick snabbt vända tillbaka igen.....
    Ha det gott och hoppas att dagen blir bra för dej Therese på jobbet...och midsommaren , det löser sig, kan tänka mej att en oroa smiter ig in...allt som sker 1:a gången som du kan förknippa till lillkillen efter Tilles bortgång , kommer med viss oro...man funderar och minns, så var det när pappa gick bort, det är det 1:a sorgeåret som är speciellt...Ta hand om dej..Qramiz

• 3småttingar

Hoppar bara in med en måndags kram till er alla.

• babylover

Hoppas ni får en bra dag med bad!
    Håller tummarna för dig imorgon att du tycker det är kul på jobbet.Ta det bara lugnt så du orkar flera dagar!
    Blir det jobbigt på midsommar är jag övertygad om att alla har förståelse för om du blir ledsen. Ni får säkert trevligt eftersom ni varit ihop med em förr på midsommar. Själv ska jag jobba till 14 på midsommar och mannen börjar 22 så vi ska bara äta och ta det lugnt med barnen.

Skickar en hälsning till dig också lilla Tille- du finns ständigt i mina tankar!

Kramar

• Nallatalla

Ville bara kika in och önska Er en underbar dag!!
    JAg tänker på Er och Tille varje dag!!

/ Kram Nalla med sin lilla familj

• Sanders mamma 04

Heisann!

Titter inn for å ønske dere en kjempefin dag! Her regner det i dag, men fortsatt fin temperatur. 

Klem

• AiramE

Tittar förbi och önskar er en skön badstund Här börjar det molna på och ser ut att kunna börja regna så något bad blir det nog inte för våran del. Kram på er

• LillemanTösa

Hej Familjen Kärlek!

Och här är det vaaarmt..apuh apuh..
    Ska försöka mig på att bli lite beige..hehe..

Är hos Janne en sväng och hälsar på, jag har varit och klippt mig så Melle har varit här hos farsgubben och sparkat sig runt på sin bobbycar. Det gillar han.

Så lill-Elsa håller på att bli supergosad med nu då av söta Dea..då trivs dom, de små fröknarna kan jag tänka mig

Jaa, här har jag precis upptäckt att jag har noll koll på fozzbollen...trodde att det var IDAG som Sverige - England matchen var, har bunkrat upp med lite öl och chips..hm..och bestämt med en kompis att vi beställer mat från mongoliska stekhuset ikväll..MUMS! Ha..och så är fotbollen imorron..hmm...jaja..vi firar min första semesterdag istället då ikväll..haha..jaa.så kan det va. Som en kompis till jJanne sa nyss: "Jaa, men..det är ju sääkert fotboll ikväll med ..mm..

Ni verkar ha riktigt fina dagar tillsammans..som vanligt då.
    Bra det, goa ni.

Jaa, ville bara kika in till er och se efter hur ni har det som sagt..och det var ju bra Så att ni inte tror att jag glömt er..näpp..noooo way..ni sitter så härligt, i hjärttrakten..

Så det sticker lite grann i hjärtat ditt ibland, mamma Therese..när Tille liten saknaden kommer..jaa..det är ju så det. Och det vet ju du oxå, att det kommer att bli så ibland. Det gör ont att Älska..så mycket..Kram min vän.
    Ta sig igenom när det är kämpigt, och njuta när det känns bättre.
    Men är det nån som vet det, så är det ju Du..så klok och full av Kärlek du är.

Ha det nu såå bra allesammans.
    Många solvarma Kramar kommer till er!
    Kram Mamma Therese, Kram Pappa Nicklas, Kram LiamTigern, Kram söta Dea..och så kliar ni ALLA missarna så gott ifrån oss..så dom zzzpinner så högt så det hörs ända till oss..

Ett steg, dag för dag..

Och Tille liten..solen skiner..och du finns i mitt hjärta..så varmt..så ömt..så leendes..så tryggt.

• PamH

Hej Familjen!

Vill bara kika in och önskar en underbar dag!!!
    Kramar/Pernilla med Familj:)