• Therese6699

Tilles tråd

Det här är Tilles nya tråd. Eftersom dom valde att plocka bort den andra så hoppas jag att vi kan fortsätta här.

Tille har en ovanliga sjukdom som heter Epidermolysis Bullosa och han har dessvärre en dödlig variant "Herlitz". Tråden är till för dom som känner att dom vill ställa frågor om sjukdomen och som bara vill stötta oss med några värmande ord. Det betyder mer än vad ni tror.

Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:57:42:
    Tille has a rare illness that is called Epidermolysis Bullosa Herlitz lethal. This thread is for those how wants to write som caring message or want to ask something about his disease. Your words mean a lot for us. If you want to say some words to us or Tille. Please write here or write ut att till6699@yahoo.se.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:58:43:
    Mmm have to correct the mailadress.. tille6699@yahoo.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-12 16:09:48:
    Då insamlingar och länkar till insamlingar inte är tillåtna i forumet undanber vi oss från att ni nämner sådant i denna tråd. I gästböcker är detta okey, men inte i tråden. Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-16 08:44:24:
    Nu har vår lillprins stilla somnat in. En kämpe som få med ögon så blå. Saknad av många.
    Kramar
    Mamma

• Svar på tråden Tilles tråd
  • Sommartider

Hej tittar bara in lite och önsker er en riktigt trevlig sommar..

• Sanders mamma 04

Heisann!

Så bra at dere kan gjøre en PDG. Får krysse fingrene for at det kommer en baby neste år
    Ønsker dere en kjempefin kveld!
    Klem

• sgr

Hallå!
    Ha nu en skön kväll och sov gott...

Tilleman sov gott du med, hoppas du haft en busig dag.

Snusningar
    Sandra/sgr

• 3småttingar

Kommer in med en tisdags kvälls kram.
    Tänker på er ofta.

• flingflong

Oj oj...Jag är en av dom som inte betalat in...Den första har jag betalat men den andra har jag missat...Sorry..Det kommer imorgon..

Livet är bra kul ibland...
  • Therese6699

Godkväll... Nu har vi varit hos mamma och grattat henne. Hon hade hyrt in några thailändska personer som stod och gjorde thailändsk mat i en jättewok panna. Det var riktigt gott.

PGD: Är en provrörsbefruktning där dom först odlar upp stamceller och gör tester och ser om embryot är friskt. Sedan så stoppar dom in friska befruktade ägg. Så det är ju liksom som en provrörsbefruktning men med några extra analys steg.

Kramisar
    Therese

• PamH

Hej!

Kikar in och ger en kvälls kram,sov så gått.

Kramar/Pernilla med Familj

• libanesgudinnan

jag beklagar sårgen och hoppas er all lycka i livet

• IR 72

Hei therese
    jeg ønsker dere lykke til med pgd og håper det kommer et barn snart.
    jeg har fått boken om Tille og mange tårer rant da jeg leste den, han vil alltid ha en spesiell plass i mitt hjerte..

Dere må ha en fin uke, jeg skal jobbe hver dag frem til ferien min 14 juli så det blir ikke mye fritid på meg. men men får ta det igjen siden.

Men dere er i mine tanker hver dag.

hei Tille vennen, håper du har det bra sammen med dine engle
    venner der oppe, husk på og send mange solstråler til din mamma og pappa samt dea og liam. savner deg masse.

mange kramer fra Ingrid

• kapet

Hej,hej
    Jag är glad för er skull för det med PGD.Hoppas att det blir snart.

Idag fick jag Tille boken.

När åker ni på torsdag? Hoppas ni får en trevlig semester med barnen.

Kramar